2015/08/20

Talenty

Muszę przyznać, że z dzisiejszym "talentem", ponieważ wyskoczył mi 5 dniowy wyjazd. Nie byłam kompletnie przygotowana na napisanie tego postu. A jak wiadomo "jak się człowiek spieszy to się diabeł cieszy". W tym przypadku idealnie mi się to sprawdziło. Miałam wrażenie, że przeszukałam całe Stardoll i nic. Na szczęście jakoś sobie poradziłam. Można powiedzieć, że piszę ten post "siedząc na walizkach", dzisiaj sprawdzimy, czy pakowanie się i pisanie posta jednocześnie, jest do wykonania.


Dzisiaj mamy trochę miszmaszu. Właścicielką tego konta jest Alisjon (a właściwie Oliwia), dziewczyna pochodzi z Polski, posiada 68 poziom oraz Status Royalty. Jest pokój i genialna twarz doll. Postanowiłam, że takie połączenie to idealne dopełnienie postu. Wracając do niego samego. Pokoik jest utrzymany w różnych odcieniach różu. Niektórym będzie on się podobał a innym nie. Do jego wykonania zostały użyte przeróżne dziwne obiekty, które pierwotnie posiadały inne zastosowanie. Przechodząc do samej doll, zakochałam się w twarzy! Nie ma tu przesadyzmu, wszystko jest naturalne i na swoim miejscu.



Na koniec mam do Was prośbę, jeżeli ktoś ma czas to może skomentować ten post dodając do niego nick utalentowanej osoby. UWAGA: można również podać swój, jeżeli ktoś uważa, że jest dobry w tym co robi. Wystarczy jedynie napisać, że się "zgłasza" + swoją nazwę. Osoba, która poda najlepszą osobę dostanie podziękowanie w następnym poście i link do apartamentu.




39 komentarzy:

  1. Izabelach jest utalentowana :)
    thebest777

    OdpowiedzUsuń
  2. Aranżacja świetna, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może była, być może nie- nie jestem na bieżąco, ale użytkowniczka o nicku nati221 jest niezwykle utalentowana...jej pokoje...po prostu brak słów-trzeba zobaczyć :D

    Natalula

    OdpowiedzUsuń
  4. to samo miałam pisać, dziewczyna ma ogromny talent :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sensie nati221 XD
      a co do dzisiejszego talentu, to śliczna doll :D

      Usuń
  5. zgłaszam: klaudialigenza
    Robi świetne apartamenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pokój niezły, ale widziałam lepsze - np u dorremi, na prawdę warto do niej zajrzeć ma sporo pięknych pokoi :) u dapao też można zleźć kilka ładnych pokoi :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zsofrikahhwer - też robi ciekawe pokoje :)
      zosia21212z

      Usuń
  7. zgłaszam:LoveMartusi
    Jej projekty ze stardesign hair są genialne *.8*
    vikusiatatusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie dość, że utalentowana to jeszcze bardzo miła osóbka. Bardzo ją lubię i jej cudowną twórczość. :)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam tutaj moją przyjaciółkę: LoveMartusi ^.^ Robi super apartamenty, fryzury w designie, cosplaye i takie tam ;D Nawet w realu ma ogromny talent ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam tutaj LoveMArtusi Robi piękne cosplaye w desinge :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wnętrze jest prześliczne, występują tam pastelowe barwy co nadaje lekkość i delikatność, nie ma tam nic co mogło by przytłaczać ten nastrój. Dollka jest bardzo delikatna, brak zbędnego makijażu, jedynie lekko podkreślone usta. Stardoll ubrana w pastelowy sweterek wygląda bardzo świeżo i naturalnie.

    Zgłaszam: Alwaysmissbecca
    Jej samo zaprojektowane wnętrza... nawet nie wiem jak to mam opisać... są prześliczne. To trzeba zobaczyć na własne oczy :) Zawsze była moją inspiracją

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  12. Twarz jest super, ale apartament? Nie widzę w tym nic świetnego. ostatnio widziałam na spotlight świetny pokój, laska zrobiła krajobraz, ale nie znjadę już niestety.

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ją i bardzo lubię. Co do zgłaszania, sądzę, że redaktorki z tego bloga powinny tutaj być np. Dora_Dorka, Soxo_, Kaja1706, BoberNaukowiec, Sweet0Monisia, tysiook, nataliaszelc0. Robią świetne apartamenty, mają piękne dolki i same w sobie są świetne ;)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  14. Doll faktycznie jest wspaniała, jednak apartament nie jest niczym ciekawym.
    Zgłaszam: K.P.A.C.O.T.A

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kojarzę tą użytkowniczkę. Wnętrze to moje klimaty, uwielbiam takie kolory i dodatki, sama staram się zrobić podobny w realu. Twarz także prześliczna, uwielbiam murzynki na stardoll.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pokój i niesamowita twarz! Jestem pod wielkim zachwytem. Wygląda tak ślicznie i naturalnie :)
    Jeżeli chodzi o rozmaite kreacje doll to polecam Nazeli.rak, natomiast świetną doll oraz pokój ma MiSsOn :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Użytkowniczka "nati221" robi przepiękne apartamenty, ma ogromny talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładny i dziewczęcy pokój :) Zgadzam się z Mercedes Black, nati221 ma ogromny talent ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam truskawka1616 i dominikadomcia, chłopcy robią świetne stylizacje ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Twarz bardzo mi się podoba, szczególnie włosy. Apartament również jest fajny, ale specjalnie nie zachwyca. Jakoś nie znam osoby, która mnie zachwyciła, bo nie odwiedzam ostatnio innych użytkowników.

    OdpowiedzUsuń
  24. hmm, chyba ten dzial nie powinien nazywac sie "talenty" bo wg mnie zaprezentowalas przecietna uzytkowinczke z na prawde przecietnym wnetrzem i ladna dollka, ktora niestety nie jest cala wykonana przez nia, tylko czesciowo, wiec wg mnie to zaden talent i nic nadzwyczajnego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zglaszam viivian, czyli jedna z moich ulubionych projektantek, zaslynela glownie dzieki projektom wlosow, niesamowitych zreszta. poza tym ma calkiem ladny apartament

      Usuń
  25. Piekny pokój jak i aranżacja . Ma bardzo ogromną wyobraźnie \jak i talent . Musi go bardzo długo rozwijać xD

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  26. zgłaszam NyxWitch , iguana.night , AlexaWhitte , Perisip , no i zsofrikahhwer która ma wszystkie wspaniałe pomieszczenia umieszczone w jej prezentacji :) Przejrzyjcie ich apartamenty dokładnie, przed wami prawdziwa artystyczna uczta :)

    OdpowiedzUsuń
  27. zgłaszam callie.stardoll i alison (nie Alisjon ale alison, tę z akademii stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  28. zgłaszam callie.stardoll i alison (nie Alisjon ale alison, tę z akademii stardoll)

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna twarz, apartament także, jednak on nie wywołuje wrażenia efektu wow.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  30. Zglaszam lovestarsteew wyglada jej twarz jak Kylie Jenner. :)!!!!!

    OdpowiedzUsuń