2015/08/22

Oceny Apartamentów

Witajcie kochani po tygodniowej przerwie! Jako, iż mamy wakacje, ja również postanowiłam skorzystać i trochę odpocząć podczas spontanicznego wyjazdu. No, ale jak mówią - wszystko, co dobre, szybko się kończy. Wracam do zamieszczania postów, a z racji mojej nieobecności, w dzisiejszym poście możecie zobaczyć nie dwie, lecz cztery opinie. Żeby wszystko sprawnie nadrobić, takiej samej ilości ocen spodziewajcie się również we wtorek. Potem już wrócimy do poprzedniej postaci zamieszczania notek.
Tymczasem - może chcielibyście się ze mną podzielić swoimi wakacyjnymi przygodami? Byliście już gdzieś, czy planujecie coś w ostatnim tygodniu?

eloperrie



Uwielbiam pokoje tego typu, jednak Twoje pomieszczenie w ogóle nie przypadło mi do gustu. Dywan, kominek oraz białe róże idealnie do siebie pasują i to wygląda na prawdę świetnie. Jeśli chodzi o fortepian - chyba przesunęłabym go bardziej do przodu (pozbywając się przy okazji kumpla), a stołu i foteli w ogóle bym tu nie zastosowała. Radzę też poprawić zasłonki.
Moja ocena: 2,5/5

zabawawlalki



Przepiękna biel, dzięki której w pokoju wydaje się być czysto. Podoba mi się ustawienie półeczek przy łóżku i przedmiotów znajdujących się na nich oraz ułożenie poduszek. Bardzo się cieszę, że zastosowałaś tu niebieskie akcenty, które ładnie współgrają z widoczkiem za oknem i sprawiają, że wnętrze nie jest monotonne. Użyłaś moich ulubionych schodów i nawet postanowiłaś je trochę "zagracić". Dobrze to wyszło. Oprócz tego myślę jeszcze tylko o tym kocie - jest po prostu zbędny.
Moja ocena: 4,75/5

MissRihanna7000



Taki normalny, ale niebanalny Apartament. Widać, że miałaś pomysł, który w pełni zrealizowałaś. Motyw cegły na ścianie jest mi bardzo bliski i cieszę się się, że wszystkie inne artykuły znajdujące się w tym pokoju podporządkowałaś własnie kolorystyce swoich ścian. Zakochałam się w lewej (patrząc na monitor komputera) stronie pokoju. Półki z książkami oraz kwiaty w ogrodowej doniczce wyglądają idealnie przy tych cegłach. Środkowa część też jest poprawna - dwa fotele i stolik. Genialny widok za oknem, zasłonki - aż przyjemnie popatrzeć. Nie pasuje mi jedynie prawa część pokoju, a dokładnie stara sofa, która jest okropnie cieniowana i wygląda jak wyciągnięta z kreskówki. Warto też popracować nad drobnymi detalami.
Moja ocena: 4,75/5

CukierkowaJa



Jest to najlepszy z pokoi, które przyszło mi dziś oceniać. Po pierwsze - mega kreatywny! W moje oczy od razu rzuciły się własnoręcznie wykonane schody i za to ogromny plus. Druga sprawa - ciekawie wyglądają te wszystkie małe elementy, czyli wiszące roślinki, książki, kwiatek, czy obraz. W połączeniu ze sobą ładnie się prezentują. Cieszę się, że biel potrafiłaś przełamać kolorem, jak również, że zdecydowałaś się na nowoczesny kominek, który wprowadza tu miłą, domową atmosferę.
Moja ocena: 5/5

Zgadzacie się z moimi ocenami? Co byście zmienili w tych pokojach?

18 komentarzy:

  1. Nie moge sie zdecydowac, ktory pokoj mi sie podoba najbardziej, ale chyba postawię na drugi. Chcialabym mieć taki pokój w swoim domu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatni najładniejszy,rozumiem zachwyt 'własnoręcznie" zrobionymi schodami, jednak uważam ze te schody są tam zbędne( chyba że zdjęcie jest ucięte i gdzieś prowadzą:D )

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami . Moim zdaniem tez ostatniej jest moim faworytem . Przy okazji do powiem ze pięknym pokojem jest nr. 2 . Spodobało mi się okno xd . W 3 spodobały mi się te kolumny i te okno łóżko tez to jest cudne .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne dziś pokoje :) Najmniej podoba mi się pierwszy ale też nie jest jakiś zły ;) Mimo to najbardziej podobają mi się trzeci i czwarty. Obydwa są kreatywne i eleganckie :) Ale II też mi się bardzo podoba i ten świetny widok z okna... :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni apartament oczarowuje, ale i tak postawię na pokój nr 2 :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem tylko pierwszy taki średni, reszta jak dla mnie super :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkie dziś przedstawione pokoje są eleganckie i bardzo mi się podobają. A co do pokoju, który najbardziej mi się podoba to nie mogę się zdecydować między 2 a 4... w obu jest zachowana biel i szarość co naprawdę lubię. To naprawdę nie łatwy wybór, ale gdybym miała jeden z tych pokoi przenieść do siebie to jednak stawiam na pokój nr 2 ♥. Tak przepiękny widok za oknem zawsze mi się marzył, a do tego te wygodne łóżko, miękki dywan :D i przesłodki kiciuś =^.^= ♥ I LOVE IT ♥

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  8. "W moje oczy od razu rzuciły się własnoręcznie wykonane schody" Myślałam, że te schody sa w Suit Shopie. Tak poza tym zgadzam się z ocenami. Ostatni pokój trochę zagracony ale najładniejszy. Nowoczesny, przytulny modern ;) Tylko te schody zbędne.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze dwa pokoje nie przypadły mi do gustu. W 1 pokoju chyba miałaś pomysł, ale nie wiedziałaś jak do zrealizować. Usunęłabym tam pare rzeczy i dałabym bardziej spójne. W 2 mam wrażenie,że jest za pusto na lewej stronie, a na prawej za dużo rzeczy. Pokój jest zwykły no i nie zgadzam się z oceną :/ . 3 pokój mi się podoba, ale 4 jest najlepszy! Jest taki przytulny, jednak myślę, że schody są zbędne. Dla mnie najlepszy pokój to 4! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pokój pierwszy: 2/5. Tak niby jakiś zamysł jest ale jednak to nie wygląda dobrze. Ten kumpel stoi tam od czapy, nie widzę dopasowania.
    Pokój drugi: 4/5 Świetnie wygląda jeszcze czymś uzupełniłabym przestrzeń przy schodach :)
    Pokój trzeci: 4/5 Ciekawe przejście i ładna kolorystyka. Jednak kilka elementów mi przeszkadza m.in. babiloty na półkach :)
    Pokój czwarty: ∞/5 Rewelacyjny. Przejrzałam cały apartament i naprawdę wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z ocenami, ostatni apartament zdecydowanie wygląda najlepiej.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  12. Trzy ostatnie pokoje zachwycają. Nie wiem, który najbardziej mi się podoba. Mega kreatywne i ślicznie dobrane kolory. Pięknie :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzisiejsze wszystkie pokoje bardzo mi się spodobały. Ostatni jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podobają mi się dzisiejsze pokoje. :)
    1.Od razu w oczu rzuciły mi się te dwa filary otaczające kominek (?), według mnie zdecydowanie nie pasują. Fortepian dałabym bardziej do przodu , oraz pozbyłabym się tego kumpla. 2/5.
    2.Strasznie podoba mi się to okno i ptak siadający na storczyku. Jednak po prawej stronie świeci trochę pustkami, lewą stronę tak ładnie wyeksponowałaś, więc zrób to z kolejną, a będzie pięknie. :) 4/5.
    3.Podoba mi się to wnętrze, jest bardzo przytulne i domowe. Dywan przesunęłabym bardziej do przodu, bo nachodzi na kolumnę i dziwnie wygląda. Z przodu też dodałabym jakieś dodatki, może jakieś zwierzątka? :)4/5.
    4.Bardzo fajne i kreatywne wnętrze, nic więcej nie mogę powiedzieć. 5/5.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepsze 2 i 3. W ostatnim właśnie te schody mi przeszkadzają, nie są przytwierdzone do ściany, więc lewitują, co według mnie wygląda źle i przez to jest najgorszy ze wszystkich pokazanych.

    OdpowiedzUsuń
  16. 4 pokój najbardziej mi się podoba, ale te schody są dostępne w sklepie, a nie "własnoręcznie wykonane" ;)
    ~Alena155

    OdpowiedzUsuń