2015/08/22

SiM Poleca

Ostatnio post się nie zjawił, za co bardzo przepraszamy, jednak zaraz koniec wakacji i po prostu łapiemy ostatnie chwile. Oczywiście postaramy się, aby posty były zaplanowane zawczasu i wrazie czego - automatycznie publikowane.


Nigdy wcześniej nie zwracałam uwagi na te buty, bo wydawały mi się jakieś takie zwykłe, ale całkiem niedawno potrzebowałam podobnych do wykonania stylizacji i zaryzykowałam. Teraz jestem do nich przekonana w stu procentach. Stały się moimi ulubionymi butami! Dzięki temu, że są uniwersalne świetnie wykańczają strój i można je zastosować do wszystkich outiftów jakie tworzymy - od tych eleganckich, gdzie w roli głównej występują oczywiście długie suknie, aż po takie sportowe zwyklaki. Wszystkim gorąco polecam zakup sandałków, buty tego typu zawsze się przydadzą!

Te sandałki są cudowne! A na dodatek przypominają te YH czy nelly, których nie można kupić za fioletową monetę. Bardzo łatwo można stworzyć z nimi prostą stylizacje lub bardziej wyszukany outfit. 

 Super sandałki pod każdym względem. Do eleganckich kreacji, a także luźnych zestawów będą świetnie pasować. Warto też zauważyć, iż cena jest bardzo przechylna i grzechem byłoby nie pokusić się o takie butki.


1. Sandałki- It Girls, Okulary- Nelly, Top- Riviera, Koszula- Nelly, Legginsy- Basics, Torebka- Callie's Picks
2. Sandałki- It Girls, Spodnie- Decades, Kapelusz- SaP, Top- SaP, Pasek- Voile, Kopertówka- Fallen Angel, Pierścionek- Epiphany, Naszyjnik- Rio

Co sądzicie o dzisiejszym must have? Która propozycja wykorzystania bardziej się spodobała? 
Podzielcie się opiniami :)

12 komentarzy:

  1. Nie podobają mi się - w realu nigdy bym ich nie ubrała :P Pasują w drugiej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się i często używam ich w stylizacjach. Bardziej spodobała mi się pierwsza propozycja wykorzystania, może przez tą fryzurę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja je mam w swojej szafie i często je używam jak tam 1 osoba wspomniała są uniwersalne i się zgodzę . Są tak tanie ze chyba każdy powinien je mieć w szafie

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. Już dawno kupiłam je dla mojej doll :) Są świetne, proste ale eleganckie i pasują do wszystkiego. Stylizacje bardzo mi się podobają i faktycznie pokazują, że butki są uniwersalne i ładne :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sandałki, właśnie przed chwilą je kupiłam ♥ Ja również wcześniej nie zwróciłam na nie uwagi i gdyby nie ten post pewnie bym ich nie kupiła, także wielkie dzięki :) Myślę, że na obu stylizacjach te sandałki wyglądają naprawdę bardzo świetnie ! Coś mi się wydaje, że to będą moje ulubione buty ! ♥

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie zwykłe sandałki, używałam ich przed tymi z PPQ :) Druga stylizacja świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te sandałki. Bardziej podoba mi się druga stylizacja.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz je widzę i powiem szczerze, że są bardzo ładne :) Chyba je kupię


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  9. Sandałki bardzo mi się podobają, lubię je używać w stylizacjach. Stylizacje bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Używałam ich bardzo często przed zakupem bardzo podobnych z PPQ, teraz wkładam je wszędzie na masową skalę. :D Uważam, że to fajne sandałki, które w wielu stylizacjach doskonale się sprawdzą. Stylizacje podobają mi się, bardziej druga.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  11. O, świetne buty, idę je kupić ;) A stylizacje mi się nie do końca podobają.

    OdpowiedzUsuń