2015/08/26

HOT or NOT

natalka1604

DancerMarika:
Nie ma się co rozpisywać. Poza torebką dobre połączenie, jednak trochę nudne. NOT.

Soxo_:
Zwykła stylizacja - ubrałaś przypadkowe elementy, które względnie do siebie pasują. W zasadzie to nie ma co tu oceniać. Banalne, dość nudne połączenie. NOT.

Gatasjshhs:
Jak już napisała jedna z redaktorek - zwykła stylizacja. Na pierwszy rzut oka wydaje się, że ma w sobie coś sportowego. Jednakże to tylko pozory. Myślę, że miałaś na nią pomysł, lecz jak to często się zdarza, pogubiłaś się z tworzeniem. NOT.

dora_dorka:
Poprawny, typowy zwyklak. Nic ciekawego tutaj się nie dzieje, tyle to mogę powiedzieć. NOT.




Xenakk

DancerMarika:
Stylizacja jest całkiem fajna. Mam mieszane uczucia co do spódniczki, w sumie wygląda OK, ale z drugiej strony coś mi w niej nie pasuje. Pozostałe elementy połączone świetnie. HOT/NOT.

Soxo_:
 Podoba mi się ta stylizacja, ale z drugiej strony coś mi nie pasuje. Albo czegoś brakuje. Myślę, że fajnie by tu wyglądał jakiś kapelusz. Połączenie ubrań jest trafne, jednak całość nie daje efektu "wow!". HOT/NOT.

Gatasjshhs:
Stylizacja wydaje się być dobra, ale bardzo dużo osób miało już podobne. Czarne rzeczy zamieniłabym na białe i dodała złote dodatki. NOT.

dora_dorka:
Jest nawet ładnie. Góra i dodatki wyglądają dobrze, jedynie spódnica bardzo się wybija... Gdyby byłaby innego bardziej ciemnego koloru (granat pasowałby idealnie), stylizacja prezentowałaby się jeszcze lepiej. HOT/NOT.



Agateqq

DancerMarika:
 Prosta, ale ciekawa, bardzo mi się podoba. Świetne dopasowanie kolorystyczne. Z tego co widzę spódniczkę wykonałaś sama, wygląda genialnie. HOT.

Soxo_:
Zgadzam się z DancerMarika - niby proste połączenie, ale efekt jest naprawdę świetny. Fajnie, że urozmaiciłaś zwykłą spódniczkę, dodając do niej falbankę. Podoba mi się. HOT.

Gatasjshhs:
Proste nie znaczy być brzydkie i nudne! Ty tego dowiodłaś właśnie tą stylizacją. Bardzo podoba mi się jak wszystko ze sobą połączyłaś. Nawet zadbałaś o to, żeby makijaż był dopasowany do tego outfitu. HOT.

dora_dorka:
Super stylizacja. Kobieca, pełna elegancji - lubię to! Bardzo ładnie wygląda połączenie bluzki oraz spódniczki, a także podoba mi się dobranie reszty dodatków. Zasłużone HOT.




Jolinel

DancerMarika:
Koszula i spodnie wyglądają razem dobrze. Chociaż to połączenie jest fajne, samo się nie obroni. Już na pierwszy rzut oka widać, że stylizacja jest niedokończona i brakuje jakichkolwiek dodatków. NOT.

Soxo_:
Podobnie, jak w pierwszej stylizacji - ubrałaś rzeczy, które względnie do siebie pasują. Szkoda, że nie pokusiłaś się o jakiekolwiek dodatki, chociażby torebkę czy jakąś biżuterię. NOT.

Gatasjshhs:
Gdy patrzymy na tą stylizację, wydaje się nam, że jest ładna - bo jest. Niestety tutaj prostota nie przyniosła dobrych rezultatów. Gdybyś dodała jakąś biżuterię to od razu by to wyglądało inaczej. NOT.

dora_dorka:
Fajny początek zwykłej, codziennej stylizacji. Początek dlatego, bo outfit wydaje się niedokończony. Jednoznacznie brakuje czegoś na szyję i torebki. Tym razem NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
W poniedziałek ocenimy: sweet11116, gabrysiaslysz, RiriTheQueen, alexoo22.

18 komentarzy:

  1. Dziś najbardziej spodobała mi się druga stylizacja, jest świetna! Za nią trzecia, a na koniec czwarta i pierwsza, które wypadły najsłabiej dzisiaj. Zamysły były dobre, ale bez dodatków stylizacje nie są tak efektowne.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są dość poprawne :)
    W pierwszej wszystko wydaje się być ok ale niestety jest zwyczajnie i nudnawo, jak zostało napisane w ocenach.
    W drugiej jest całkiem nieźle ale fakt, czegoś może brakuje, dla mnie HOT/NOT.
    Kolejna stylizacja jest całkiem fajna, ciekawie wykonana spódnica. Jak dla mnie HOT-, bo mnie nie zachwyca, ale na prawdę jest dobrze ;)
    Kolejna to niestety tylko trzy elementy, które jednak do siebie pasują. Szkoda tylko, że brak tu czegokolwiek innego.
    - prawie całkowicie zgadzam się z ocenami :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie stylizacje są dla mnie not.
    Znaczy podoba mi się stylizacja Xenakk, ale fakt czegoś brakuje, ale pomysł był bardzo dobry, więc HOT/NOT
    i jak dla mnie spódnica Agateqq wygląda średnio, fajny pomysł, ale wygląda to zbyt sztucznie jak dla mnie, więc też HOT/NOT

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się ze wszystkimi ocenami . Najładniejsza stylizacje wykonała xenakk daje jej +hot /-Not . Również ciekawy pomysł chciała wykonać jolinel ale brakuje tu dodatków daje +not . 3 stylizacja jakoś mnie nie przekonuje tymi kolorami na razie daje hot /not . A co do 1 stylizacji to jest prosta i fajna lecz te spodenki mógłbym inne nie jest to najlepszy wybór ogólnie kolorystycznie jest super . Dodałbym więcej dodatków daje +NOT

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej zgadzam się ze wszystkimi ocenami ;) Najbardziej mi jednak do gustu przypadła chyba ta druga.Pierwsza i ostatnia niestety są najgorsze bo są takie zwykłe.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  7. Agateqq wykonala swietna stylizacje, pomyslowa. Zgadzam sie ze wszystkimi ocenami.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. zgadzam się z ocenami, z tym że Xenakk dostalaby ode mnie HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zgadzam się z ocenami, z tym że Xenakk dostalaby ode mnie HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z ocenami. Not, hot/not, hot, not.

    OdpowiedzUsuń
  11. Not, Hot/Not, Hot, Not, także tak samo oceniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zgadzam sie w 100% z ocenami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami.

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  14. Znowu, jak stylizacja może być "poprawna"?!
    Zgadzam się z ocenami. Bardzo trafne ;) Największe wrażenie zrobiła na mnie Agateqq. Bardzo ładna i elegancka stylizacja :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawna pod względem stylistycznym ;)

      Usuń
    2. Wiesz, chodzi o to żeby się to jakieś zgrywało. Tak aby dolna część nie wystawała dziwnie nad wierzchnią odzieżą itd.

      Usuń
  15. W 100% zgadzam się z ocenami :D

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. NOT. Nie wygląda to ładnie i ciekawie.
    2. NOT+ lub HOT/NOT Nie jestem fanką takich połączeń. Do tego lekkiego koloru nie pasuje mi czerń ale nie wygląda to najgorzej.
    3. HOT- Świetnie się prezentuje. Masz plusa za zrobienie spódniczki samemu :)
    4. NOT

    OdpowiedzUsuń