2015/08/22

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa Werka101. Wygrywasz 20 SD.
Po nagrodę zgłoś się do Kaja1706. Masz 24h.

_______________________________________________
Modelka: kasiastawiak122.
Temat: Spotkanie z przyjaciółmi.




_______________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

 Publikuję wszystkie prace, które do mnie dotrą. NIE MA KOLEJKI! Prace wysyła kto chce.

Modelka: missm963
Temat: Dziewczyna Johnny'ego Deppa.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku! (wysyłacie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com; dobrze by było, gdyby screeny były zrobione na białym tle).

Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.
_______________________________________________

23 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się jedynie nr.1, więc na ten numer głosuję ;)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Dziś dziwi mnie,że większość stylizacji jest słaba,bo temat jest bardzo dowolny. Głosuje na nr 2,gdyż myślę że stylka jest fajna i dobrze wpisuje się w temat. Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  4. Zastanawiam się nad głosem na nr. 1 a 2 i chyba zagłosuje na 2

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Temat bardzo łatwy ale stylizacje mnie nie zachwycają :/ Jednak oddałam głos :P
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Zagłosowane. :) Bardzo podoba mi się następny temat bo kocham Johnnego Deppa ♥
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosik poleciał. Kolejny temat stylizacji jest świetny :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Głosik oddany na stylizację nr 6 ♥ . Stylizacja podoba mi się bo jest bardzo lekka i sama bym się chętnie tak ubrała ♥♥

      MissDollka

      Usuń
  9. Żadna mi się do końca nie podoba, a temat był raczej prosty. Zagłosowałam na 1.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój głoś na 1 :) Ale ogołnie szału nie ma dupy nie urywa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeci raz nie ma tu mojej pracy. :( Dlaczego?
    Prace są na średnim poziomie, ale znalazłam lepszą :)

    OdpowiedzUsuń