2015/08/25

Oceny Apartamentów

paulinka4835


Bardzo jasny, uporządkowany pokój. Uważam, że jest świetny! Doskonale wykorzystałaś to (wg mnie) mało praktyczne wnętrze i stworzyłaś z niego po prostu widok za oknem. Cała reszta utrzymana jest w bieli, a każdy element znajdujący się w tym pomieszczeniu dobrze do siebie pasuje. Zupełnie nic bym nie zmieniła, jest idealnie - nie za dużo, nie za mało.
Moja ocena: 5/5

mileyjeansiara


Pokój wygląda jak apartament początkującej użytkowniczki, a przecież taką nie jesteś. Nie jest najgorzej, bo można doszukać się plusów. Jednym z nich będzie pomysł na okno. Niby tylko gotowy widok, ale jednak jest w nim coś urzekającego. Dobrałaś do niego ładne ramy okienne i do tego wszystkiego dopasowała podłogę. Kolejnym atutem jest ustawienie nowoczesnej lampy - wybrałaś dobre miejsce. Oprócz tego podoba mi się kominek, jest po prostu śliczny i na Twoim miejscu to właśnie on stanowiłby moją bazę i jemu podporządkowałabym resztę mebli. Ustawienie rzeczy na białej półce jest całkiem niezłe - nie panuje tam żaden przepych, jest schludnie.
Moja ocena: 3,5/5

fifi12fifi


Wiele razy spotkałam się ze ścianą z taką tapetą przy której znajdują się te drzwi. Ogólnie wnętrze jest dobre, a kolorystyka przyjemna dla oka. Białe, czarne i pudrowe elementy świetnie ze sobą wyglądają i taki sposób dobierania barw zwykle jest niezawodny. Nie rozumiem tylko po co zdecydowałaś się na bordowe dodatki z Basics. Może chciałaś przełamać te pastele jakimś odważniejszym kolorem... Fakt - to dobre, ale w tym pokoju jakoś nie przypadło mi do gustu.
Moja ocena: 3,75/5

gabrysiaslysz


Część pokoju po lewej stronie jest raczej średnia, wszystko tylko dlatego, że na tej półce panuje zbyt duży nieład. Kawałek dalej, w środkowej części postanowiłaś wykonać coś w rodzaju studio. Wyszło dobrze. Pomysłowo wykonałaś ściankę z obrazków. Prawa strona podoba mi się najbardziej. Jest to ukazany w oddali ciepły pokoik - strzał w dziesiątkę! Na Twoim miejscu popracowałabym nad przedziałkami, albo po prostu zdecydowałabym się rozdzielić te wszystkie części na osobne pokoje.
Moja ocena: 3,5/5

Co sądzicie o pokojach, które dzisiaj oceniłam? Zgadzacie się z moimi opiniami?

21 komentarzy:

  1. Chciałam się jakoś rozpisać, ale na dłuższą metę jednak zgadzam się z oceanami, nic dodać nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za radę :) na pewno skorzystam pokój jest nowo otworzony wiec skorzystam z rady

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy pokój jest faktycznie bardzo przytulny i dobrze obmyślany. Jedyna moja uwaga odnosi się do perspektywy, która jest kluczowa, jeśli pokój ma wyglądać realistycznie. Mianowicie chodzi mi o to, że fotel stojący dalej powinien być odrobinę mniejszy od tego bliższego. Po tej drobnej poprawce już naprawdę nie będę miała się do czego przyczepić ;)
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za ocenę ;) pierwszy pokój jest śliczny
    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj żaden pokój mnie nie zachwycił. Gdybym miała wybierać to oczywiście według mnie 2 jest najlepsza, bo kiedy urządzam pokoje na sd (a w ciągu 5 lat już było ich trochę) to robię je jakoś kolorowo, nie wszystko na biało :) .

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. paulinka4835 - wnętrze jest przecudowne. Biel i odcienie szarości ( kocham ♥ ) sprawiają, że pokój staje się taki delikatny i subtelny. Moim zdaniem pokoik świetnie zagospodarowany. Widok za oknem jest też bardzo ładny, chętnie bym się tam wprowadziła. ♥ I LOVE IT ♥
    2. mileyjeansiara - pokój bardzo codzienny, w którym spędza się najwięcej czasu, funkcjonalny gdzie ma się wszystko pod ręką :). wnętrze nie najgorsze. Kominek sprawia, że wnętrze robi się bardzo rodzinne i przyjazne ( moim zdaniem )
    3. fifi12fifi - wnętrze urządzone ładnie, ale bardzo tradycyjnie. Pokój w bieli i pastelowych kolorkach, brakuje mi tutaj tej lekkości. Nie wiem co mogła bym jeszcze napisać, wiele jest tak urządzonych wnętrz ( z użyciem tej ściany w pnie brzóz ).
    4. gabrysiaslysz - jak dla mnie to trochę groch z kapustą, tutaj to jest chyba wszystko :D. Widać, że pomysł był, ale czy dobrze zrealizowany ... nad tym bym się zastanowiła. Bardzo podoba mi się stworzony przez ciebie pokoik z kanapą, panuje tam taki fajny nastrój i jeszcze ten przystojniak z gitarą ♥. Natomiast te pokoje dwa po lewej są takie zwykłe, to jest oczywiście moje zdanie :)

    Wnętrze, które najbardziej mnie zachwyciło to 1 pokój paulinka4835. Jest prześliczny w moim stylu, tak jak już pisałam, chętnie bym się tam wprowadziła. ♥

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie, nie ma bardzo co pisać, oceny się zgadzają :) pierwszy pokój Najlepszy :) Minimalistycznie, a jednak przyjemnie i ładnie :) czuć luksus :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z ocenami. Pierwszy pokój jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z twoimi ocenami. Pierwszy pokój jest najlepszy, chociaż na pierwszy rzut oka wydaje się być przepełniony.
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  11. Co tu dużo pisać... Zgadzam się z ocenami a pierwszy pokój pozamiatał :D


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam sie z ocenami. Pierwszy apartament najlepszy.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgadzam się z ocenami, choć nie wiem, czy nie oceniłabym trochę wyżej trzeciego pokoju :) Ogólnie najlepszy jest pierwszy, podoba mi się ta biel i elegancja jednak uważam, że trzeci też jest nawet niezły :)
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne fajne pokoje podobają mi się, zgadzam się z oceną że 1 jest najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z twoimi ocenami, najlepszy apartament pierwszy :)

    BlackEvee

    OdpowiedzUsuń
  16. Pokój nr 1. 4/5 Wygląda ślicznie i schludnie jednak nie jest to dla mnie rewelacja. Dużo elementów się ze sobą nie zgrywa.
    Pokój nr 2. 2/5 Szały nie ma, dupy nie urywa aczkolwiek nie jest najgorzej bo coś jest.
    Pokój nr 3. 3,5/5 Tu już jakiś zamysł, jakiś pomysł był tylko średnio zrealizowany.
    Pokój nr 4. hmmm...3.5/5 Jakiś miszmasz ale ogólnie to nie jest źle.

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy jest najlepszy, chociaż szału nie ma, reszta w ogóle mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  18. Oceny moim zdaniem odpowiednie. Pierwszy apartament wyróżnia się od reszty.

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń