2015/08/31

HOT or NOT

sweet11116

DancerMarika:
Stylizacja składa się tylko z trzech elementów, które zbytnio do siebie nie pasują, także NOT.

Natashiax:
Z topu i spodenek może by się coś wykombinowało, lecz reszta nie pasuje. Dodałabym jeszcze dodatki. Nie wiem, co mogę jeszcze powiedzieć, po prostu stylizacja jest strasznie pusta, i nudna. NOT.

nataliaszelc01:
W sumie to nie ma tu czego oceniać. Stylizacja sprawia wrażenie niedokończonej, albo robionej na szybko. NOT.

dora_dorka:
Cóż mogę powiedzieć... Outfit jednoznacznie jest niedokończony. Brakuje dodatków, ale co prawda, to nawet nie ma do czego ich dopasowywać. Po prostu baza jest nieudana. NOT.




gabrysiaslysz

DancerMarika:
 No nie wiem, niby jest fajnie, ale coś mi nie pasuje, może to przez buty i kopertówkę, które mi się trochę przejadły. Zmieniłbym chyba też kurtkę, gdyż ta panterka jakoś za mocno się wybija. HOT/NOT.

Natashiax:
Top i spodnie są z innej bajki, niż buty, kopertówka i kurtka. Dodatki są świetne dobrane, lecz baza nie pasuje.. nie wiem jak to określić. Myślę, że jak do bazy dobierzesz inne dodatki uzyskasz świetną stylizację, jak i gdybyś wymieniła bazę do dodatków. Mam nadzieję, że mnie zrozumiałaś. HOT/NOT z przewagą HOT.

nataliaszelc01:
Mam mieszane uczucia. Z jednej strony góra prezentuje się całkiem fajnie, ale dół jakoś nie specjalnie do mnie przemawia. Spodnie mają inny odcień bieli niż bluzka i to się bardzo rzuca w oczy, a buty po prostu nie pasują. HOT/NOT.

dora_dorka:
Nie jest najgorzej, ale stylka wygląda tandetnie. Tak ciężkie dodatki i panterka nawodzą nie najlepsze myśli. Lecz, jak już mówiłam, stylizacja nie jest tragiczna. Ze spodni i topu możesz stworzyć coś fajnego, jednak na obecną chwilę NOT+.



RiriTheQueen

DancerMarika:
 Bluzka i spódniczka z innymi dodatkami mogłyby wyglądać świetnie, jednak taka wersja zupełnie mnie nie przekonuje. Zmień dodatki i będzie super. NOT.

Natashiax:
Buty strasznie rzucają się w oczy. Podoba mi się połączenie topu z torebką, lecz spódniczka mi nie pasuje. Zdjęłabym też tatuaż. Jak zmienisz spódnicę i buty uzyskasz bardzo ładną stylizację. NOT.

nataliaszelc01:
Lubię połączenie spódniczki lub sukienki z glanami, ale w tym wydaniu wygląda to kiepsko. Również jestem zdania, że spódnica jest do wymiany. Oprócz tego jest fajnie, ale całość oceniam na NOT.

dora_dorka:
Baza wygląda nawet fajnie. Spódniczka ożywia look i dobrze wygląda z topem, jednak wszystko zepsułaś dodatkami. No niestety, ale za połączenie bluzki i spódniczki nie mogę dać pozytywnej oceny. NOT.



alexoo22

DancerMarika:
Stylizacja ładna, jednak trochę nudna, połączyłaś rzeczy dobrze, ale to nie daje efektu "wow". HOT/NOT.

Natashiax:
Moim zdaniem stylizacja jest oklepana, i nudna. Na stardoll można spotkać wiele osób z taką stylizacją. Podoba mi się połączenie butów, kopertówki i naszyjnika, lecz baza mnie nie przekonuje. Zdjęłabym też bransoletki, lub wymieniła na inne. NOT+.

nataliaszelc01:
Kompletnie nie mój styl, nie podoba mi się. Moim zdaniem za dużo złotych dodatków, ale połączenie spodni, bluzki i narzutki również do mnie jakoś specjalnie nie przemawia. Jest trochę nudno, zwyczajnie. NOT.

dora_dorka:
Przyznam, że owa stylizacja nie jest rewelacyjna. Dużo się dzieje, sporo naplątałaś, ale jednak coś przyciąga mój wzrok. Stylizacja zwykła, lecz przyjemna. HOT/NOT.



Zgadzacie się z ocenami?
W poniedziałek ocenimy: fioletowa00XDmaluma10Miss_MargriseCherryVenette.

15 komentarzy:

  1. Całkowicie się zgadzam z ocenami.
    Karensis

    OdpowiedzUsuń
  2. Taak ja również sie zgadzam z wami.Stylizacje sa nudne i takie bez polotu..Wszystkie sa jal dla mnie na nie.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby zgadzam się z ocenami, ale gabrysiaslysz dałabym HOT. Nawet jeżeli widzicie mankamenty, jest to najlepsza stylizacja spośród czterech. Tylko zmień te usta, proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok zmienię :) oraz dziękuje za HOt :)

      gabrysiaslysz

      Usuń
  4. Dziękuje za ocene i zgadzam się ze wszystkimi ocenami :)
    \
    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam sięz oceną pierwszej stylizacji, trzy elementy, które nie wyglądają ze sobą dobrze.
    w drugim przypadku nie wiem, czy nie dałabym HOT. Wedłg mnie wszystko tu do siebie pasuje. I co, że odcień spodni jest trochę inny? Przynajmniej się nie zlewają poza tym chyba nigdy nie widziałam, żeby ktoś miał bluzke i spodnie dokładnie w tym samym odcieniu :p Panterka faktycznie może wydawać się tandetna ale wedug mnie nie tutaj, bo jest jej mało.
    Kolejna stylizacja do dla mnie NOT. Jakoś nic mi tu do siebie nie pasuje.
    Ostatnia stylizacja jest nawet ok ale ta na HOT/NOT albo NOT+ przez to, że niektóre elementy nie do końca pasują.

    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z ocenami, chociaż drugiej stylizacji dałabym HOT :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo słabe stylizacje.
    1. NOT Zdecydowanie nie. To nawet nie jest stylizacja. To po prostu parę zupełnie nie pasujących do siebie elementów.
    2. HOT- Wygląda świetnie. Podoba mi się. Nie wiem jakie myśli "nawodzą" się oceniającym ale jak dla mnie jest ok. Nie podoba mi się tutaj naszyjnik oraz buty. Myślę że zwykły, srebrny łańcuch wyglądał by o wiele lepiej, a co do butów, może zwykłe, czarne sandałki.
    3. NOT+ Widać że próbujesz się wzorować ale to nie wygląda dobrze. Trochę pracy, prób i błędów i wyjdzie :)
    4. HOT/NOT Ta stylizacja z jednej strony mi się podoba a z drugiej nie. Mam mieszane uczucia. Z pewnością zdejmij którąś bransoletkę. Ta torebka również nnie prezentuje się tutaj najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie wszystkie NOT, tylko gabrysiaslysz HOT -

    OdpowiedzUsuń
  9. Gabrysiaslysz najlepsza-hot. Reszta not.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgodzę się z ocenami dziś dla mnie niestety wszystko na not Ale jakbym miała wybrać te które mają potencjał i wymagaja tylko" doszlifowania" to 2 i 4. Zgadzam się więc z ocenami. Lili_piratka

    OdpowiedzUsuń
  11. Zagdzam się z ocenami :) Ale Gabrysiaslysz zasługuje na nieco więcej :3


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń