2015/08/26

LOOKBOOK - Fallen Angel


Ostatanio doszła nowa kolekcja do Fallen Angel. Dostawa obemuje jedno piętro i jak zwykle, tematem przewodniczącym są kolory ciemne, więc nie zabrakło dość mrocznych artykułów. Ogółem kolekcja nie jest najgorsza, gdyż część rzeczy jest naprawdę godna uwagi. Nasze zakupy oraz propozycje wykorzystania, znajdziecie po przewinięciu posta. Zapraszamy!


Artykuły użyte w stylizacjach:
.

Stylizacje:

od Soxo_
1. Spódnica- Fallen Angel, Kolczyki- Subcouture, Top- Hot Hot Buys, Pasek- Special Offer, Torebka- Callie's Picks, Buty- Nelly


od Kaja1706
 2. Koszulka- Fallen Angel, Naszyjnik- YSL, Spodnie- It Girls, Torebka- Rio, Buty- It Girls 
3. Naszyjnik- Fallen Angel, Kopertówka- Fallen Angel, Kapelusz- Bonjour Bizou, Bluzka- Basics, Spodnie- Disney MYM, Buty- PPQ


od dora_dorka
4. Kopertówka- Fallen Angel, Kurtka- Callie's Picks, Sukienka- Callie's Picks, Okulary- Callie's Picks, Pasek- The Jet Set, Sandałki- PPQ
5. Naszyjnik- Fallen Angel, Sukienka- Original Future, Kurtka- Callie's Picks, Szpilki- Pals, Torebka- Limited Re-Edition, Pierścionek- Sunny Bunny
6. Kopertówka- Fallen Angel, Spódnica- Callie's Picks, Narzuta- YSL, Top- Balmain, Sandałki- PPQ, Pasek- Facebook

Jak oceniacie kolekcję? Które stylizacje przypadły Wam do gustu? Podzielcie się opiniami :)

18 komentarzy:

  1. Rzeczy za starmonety sa cudowne, w szczegolnosci kopertowka. Niestety lookbook wyszedl slabo i tylko stylizacja Soxo_ wyglada na prawde dobrze (cudowna).
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam kilka rzeczy, planuję zakup spódniczki. Stylizacja Soxo_ jest śliczna, no i w sumie zgodze się z poprzednim komentarzem, słabo. Najgorsze stylizacje to nr. 2 i 3, wyglądają jakby robiła je początkowa użytkowniczka.
    fifi12fifi

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie zakupiłam nic z nowej kolekcji, ale planuję zaopatrzyć się w kopertówkę, bo jest genialna! Lookbook wyszedł dość dobrze. Najlepsze stylizacje to oczywiście Soxo_ (cudne połączenie, jak z wybiegu) i trzecia stylizacja od dora_dorka :)
    Rammstein1311

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolekcja słaba, ze stylizacja najbardziej przypadły mi 3 ostatnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja nie jest najgorsza. Stylizacja Soxo_ i dora_dorka( ostatnia) są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja słaba. Stylizacja Soxo_ jest najlepsza! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogólnie dostawa jest spoko najbardziej spodobała mi się stylizacja soxo i 2 stylizacja kaji

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja słaba, rzeczy wyglądają całkiem nieźle ale są niepraktyczne, stylizacje wyglądają jakoś tak dziwnie. Najlepsze dzisiaj od dora_dorka ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  9. Calkiem udana kolekcja,jestem za.Kilka rzeczy juz mi wpadlo w oko ;) Stylizacje na plus bardzo udane i praktyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja narazie kupiłam tylko buty i naszyjnik :) raczej się to nie zmieni,nie mam na tą dostawe pomysłu :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacja od Soxo_ bardzo mi się podo ba *o*
    KochamRihanne

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam tylko rzeczy za sm. Stylizacje są ładne, najbardziej podoba mi się ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kupiłam kilka rzeczy. Kolekcja była całkiem niezła. Najlepsza stylizacja Soxo_.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne stylizacje jednak najbardziej uwiodła mnie ta od Soxo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no nooo fajne stylizacje dorka i kaja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja póki co kupiłam same rzeczy za sm :) Nad resztą jeszcze pomyślę, bo rzeczy nie są złe, ale jakieś ładniejsze też nie są :P Stylizacje są zwyczajne ale poprawne i fajne ;) Wyróżnia się stylizacja od Soxo_ - kreatywnością, jest najlepsza.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  17. Soxo_ i dora_dorka cudne stylizacje. Wygrywają wszystko.

    itsgolddayz

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolekcja jest cudowna :D Stylizacje naprawdę wyszły cudownie. Nie umiem wybrac jednej, bo wszystkie mają w sobie to coś!


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń