2015/08/27

Talenty + Mini loteria

Na początku chciałabym Was zaprosić na wzięcie udziału w konkursie "Żegnamy lato, witamy jesień" KLIK. Konkurs posiada bardzo dużo ciekawych nagród!

Chciałabym również podziękować Marlenka8, kiedy klikniecie w link, przeniesiecie się do jej apartamentu :) Dziękuję, za pomoc w znalezieniu tak dobrego talentu.

Dzisiaj mam dla Was niezwykle utalentowaną użytkowniczkę. Mówię tu o nati221, pochodzi ona z Polski, lecz w ustawieniach ma Norwegię. Posiada ona 94 poziom oraz status Royalty. 
Jej wnętrza są bardzo niespotykane i mają coś w sobie. Jak zaraz sami zobaczycie, można dostrzec w nich jakiś mrok, jakąś tajemnice..


Jeżeli chodzi o samą doll, to ma bardzo unikatowy wygląd. Szczerze mówiąc, nigdy nie spotkałam takiej samej, a na Stardoll jestem już 5 lat. Stylizacja niby taka zwykła, a jednak jest ładna. Dodatki zostały dobrze dobrane i są dopełnieniem tego outfitu. 


Uwielbiam DIY na Stardoll! Ten pokój jest chyba moim ulubionym z całego apartamentu. Nie mogę się tu do niczego przyczepić. Chętnie wyjechałabym na wakacje do takiego domku. 

Czas na mini loterię!


Do wygrania sukienka MSW 14 i sukienka Hot Buys! 
Wygrywa pierwszy i ostatni komentarz! 
Czas macie do godziny 21:00 (27.08.2015 - dziś). Komentarze po tej godzinie wypadają z loterii!

EDIT: Muszę przyznać, że nie sądziłam, że zrobi się tak ogromna rywalizacja odnośnie loterii, wiec postanowiłam, że wygeneruję ostatnią osobę za pomocą losowania liczb.  

Oczywiście nie zapomnijcie o napisaniu co sądzicie o dzisiejszym poście. 
Jeżeli chcecie, żeby Wasz nick trafił do następnego postu, napiszcie mi "talent" w komentarzu! Najlepsza propozycja pojawi się w poście wraz z linkiem do apartamentu osoby co go podała! 

49 komentarzy:

  1. Nie znam jej, ale faktycznie apartament super

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również jej nie znam. Apartament ma ładny, ale doll jakoś mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam użytkowniczkę, jej apartament jest nie z tej ziemi! Zamiast wnętrz, często tworzy niesamowite krajobrazy.
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy pokój wygląda niesamowicie
    Lokane

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem,pokoje są naprawdę unikatowe i bardzo interesujące.Dolka też prezentuje się świetnie,chociaż wygląda troszkę mrocznie.Mimo to jestem naprawdę za.
    Olcia473

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem, talent który należy wyróżnic posiada AnnDoll88 :)

    HelloKitty933

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnnDoll88 pojawiła się już w talentach, kilka tygodni temu, ale dziękuję za pomoc :)

      Usuń
  7. Nie chce mi się czekać na 21, więc już napiszę. Co do loterii nie jestem pewna czy sukienki z MSW można sprzedawać - sama chciałam sprzedać jedną, a nie mogłam. Apartament Nati221 widziałam już wcześniej i są ŚWIETNE! Na prawdę jest utalentowana, i ma dużą wyobraźnię. Ja jestem słaba w tych klockach.. , a jej doll piękna! Wszystko jest utrzymane w lekko mrocznych klimatach, co nie dość, że nadaje uroku, a również tajemniczości :)
    Natashiax

    OdpowiedzUsuń
  8. Doll jest wspaniała, jej projekty zachwycają, a jej twarz... Świetny post, sukienki ładne :) Może się uda... Paulina71

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapomniałam dodać, że kiedyś weszłam na jej profil i po prostu mnie zachwycił! Naprawdę cudowna lalka z wielkim talentem :) Fajny ten pokoik z chatką :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Apartament jest śliczny jednak bardziej podoba mi się pierwszy ale drugi i tak jest bardzo ładny. Użytkownika ma wielki talen a jej pokoje są wyjątkowe i niepowtarzalne tak jak i jej doll :D

    werka101

    OdpowiedzUsuń
  11. Apartament Nati221 faktycznie jest bardzo interesesujący. Użytkowniczka wykazała się ogromną kreatywnością. Mam jednak nadzieję że ktoś zwróci uwagę na propozycje które wysłałam, są warte uwagi, możliwe jednak że w niektórych przypadkach były to tylko pojedyncze pokoje które nie zapisałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Apartament nati221 widziałam już wcześniej. Tak myślałam, że znajdzie się w którymś poście. Uważam, że dziewczyna ma wielki talent. :-)
    DirtyDog

    OdpowiedzUsuń
  13. Pewnie jest tak ze 1 kom otrzymuje 1 sukienkę a ostatni ta 2 . Ale tym nie ma się co przejmować . Co do tej pokoju to ma niesamowity talent do tego wszystko jest przemyślane . Widzimy jezioro ton na zewnątrz jest jezioro jest to wspaniałe ! U nikogo od 5 lat tak jak ty takiej osoby nie widziałam .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny apartament
    Ania_Miszcz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no na serio? Tylko tyle piszecie że świetny nic więcej żeby tylko zgarnąć nagrodę owszem ja również chce jak inni ale wszyscy dużo piszą mam dziś słabe nerwy wiec sorry

      Usuń
    2. Wyżej napisałam, co o tym myślę, a teraz była taka ''walka'' :D To takie fajne, nawet jakbym nie była tą ostatnią, to zawsze warto się starać :) Pozdrawiam gorąco :*

      Usuń
    3. Eh dziewczyny... Przecież tu nie chodziło o pisanie komentarzy w ciemno i to totalnie bez sensownych byle żeby dostań daną rzecz, to nie jest ostatnia loteria, więc na pewno wygracie jeszcze wiele razy! Zachęcam do zapoznania się z EDITEM w poście.

      Gatasjshhs

      Usuń
    4. Spokojnie, nie sądzę, żeby to była jakaś kłótnia, czy coś w tym stylu :) Ja tak tego nie traktuję, nawet dobrze, że postanowiłaś wylosować osobę, bo faktycznie była jakaś rywalizacja :) Pozdrawiam i miłego dnia :) Paulina71

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. kurdee o kilka sekund mnie wyprzedziłaś :D

      Usuń
    2. :D Następnym razem może się Tobie uda :) Nie miałam przecież złych zamiarów :) Pozdrawiam gorąco ;*

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spóźniłaś się o minutę :x

      Usuń
    2. Boże ale nie musiałaś usuwać koma to ze się spóźnilas wiadomo.zdarza się ale bez przesady usuwać bo się spóźnilas ? ...

      Usuń
  17. Również uważam, że Nati ma ogromny talent. Miałam przyjemnośc obejrzeć wszystkie jej pokoje i byłam pod ogromnym wrażeniem :3 Cudo samo w sobie


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak dla mnie nie bardzo, tylko jej ten blat wyszedł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak btw. ubrań z MSW Store nie da się sprzedawać, więc jedna nagroda odpada xdddd

      Usuń
  19. Fajne pokoje. Podoba mi się ich klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziewczyna ma talent. Jej pokoje są bardzo ładne, a w dodatku odczuwa się w nich grozę, tajemniczość ;)
    A tak po za tym to rzeczy z MSW nie da się sprzedawać w bazarze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę? Oh.. nie wiedziałam. Jutro wybiorę coś o podobnej jakości :/

      Gatasjshhs

      Usuń
  21. eee, nie jest jakis mega specjalny, juz nie wspominajac o doll, ktora nazwalas unikatowa, pelno jest podobnych dollek...

    ja zglaszam apartament Mayly1968 jest na prawde magiczny

    OdpowiedzUsuń
  22. Według mnie dziewczyna jest świetna :v

    OdpowiedzUsuń
  23. Wnętrza ma na prawdę kreatywne i piękne :) Ma talent, jednak jeśli chodzi o doll to uważam, że zdecydowanie nie ma się czym zachwycać... Twarz niestety bardzo sztuczna, te wielkie usta... :/ do tego za mocne cienie na szyi przez co można popatrzyć sobie na kolejną dławiącą się doll... Widywałam już podobne (niestety). Ale jak pisałam wcześniej - wnętrza niesamowite i do nich ma talent :)
    zosia21212z

    PS nie wiem czemu niektórzy aż tak szaleli za dwiema niezbyt urodziwymi sukienkami ;) Wyluzujcie ludzie to tylko kiecki w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW, genialny apartament! Pierwszy pokój wygląda świetnie. Nie spotkałam się jeszcze z takim. Widać oryginalność autorki :)
    Zgłaszam iguana.night :) Naprawdę ma świetne pomysły co do wnętrz, każde wnętrze jest urządzone :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O tak, zgadzam się całkowicie z Beatką, a użytkowniczka którą zgłosiła - super ( czego nie mogłam napisać w odpowiedzi na jej komentarz, nie wiem dlaczego :( ). :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Znam ją, ma genialne pokoje! Twarz też świetnie zrobiona.

    OdpowiedzUsuń
  27. powodzonka :D super doll i apartamenty :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Super ! Genialna doll,i ten apartament....nic tylko pozazdrościć ;)
    NisiaBisia

    OdpowiedzUsuń
  29. Super ! Genialna doll,i ten apartament....nic tylko pozazdrościć ;)
    NisiaBisia

    OdpowiedzUsuń
  30. Chciałabym zglosićużytkowniczkę Megirsa...Moim zdaniem jej doll i projekty są przepiękne *o*
    Nimrodel

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładnie udekorowała apartament :) Dziewczyna ma talent.
    Genoweffa9

    OdpowiedzUsuń
  32. Chciałabym zgłosić fame.Lady.GaGa.
    Uważam, że ma wielki talent do projektów stardesign hair. Posiada też ładną doll, a jej pokoje są cudowne i oryginalne. :)
    LolkaTiara

    OdpowiedzUsuń