2015/08/25

Metamorfoza

Hej! Dziś przychodzę do was z metamorfozę StarMartusia...
Przed:

Makijaż: Bardzo mi się podoba, ponieważ jest naturalny. Świetnie podkreśliłaś kości policzkowe, oraz wykonałaś makijaż oka. Jedyną rzeczą do której mogę się przyczepić, są usta w  nienaturalnym kolorze. 8,5/10.
Stylizacja: Wszystko do siebie pasuje. Jedynie nie wpadł w mój gust blazer. Jako, że kojarzy mi się ona z babciną stylizacją daję  6/10.

Po:

Makijaż: Aby pasował do stylizacji dałam mu "pazura", mocno podkreślając oczy kolorem czarnym.  Usta zostawiłam bez szminki, a włosy i brwi zostały takie same.
Stylizacja: Spodobało mi się połączenie kombinezonu ze spodniami. Do tego dodałam blazer w podobnym odcieniu, czarną torebkę, oraz lekkie buty, aby stylizacja nie była za ciężka.

Co sądzicie o mojej metamorfozie, udała mi się ?
Do zobaczenia za tydzień :)

16 komentarzy:

  1. Stylizacja zarowno przed, jak i po jest tragiczna. Makijaz bardziej podoba mi sie przed, gdyz po oko wydaje sie skosne.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. stylizacja ani jedna ani druga. mi także podoba się makijaz przed, bo jest naturalny, twarz ma coś w sobie. Natomiast po... zabiłaś to coś :D oczy zrobiły się mniejsze, skośne, plus jest za mocny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje mi się nie podobają, ale gdybym miała wybierać, która lepsza to wybrałabym tą po. Makijaże mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna stylizacja nie wpadła w mój gust ale jeżeli miałabym wybrać to lepsza po . Co do makijażu myślę że lepszy jest PO .Ma takiego pazura jak określiła redaktorka .

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno stylizacja jak i makijaż lepsze przed, aczkolwiek nie ma rewelacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż przed, stylizacja nie wiem która lepsza :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż PRZED bardziej mi się podoba, jest naturalny i świeży, podkreśla ślicznie kości policzkowe i piekne oczy. Makijaż PO może i ma ,, pazur " ale oczy wydają się mniejsze i wyglądają przez to na zmęczone, a twarz Dollki wydaje się mieć grymas (przynajmniej dla mnie ). Co do stylizacji to PRZED jak i PO to nie mój gust, ale jak bym miała wybrać to jednak wole PO. Stylizacja lekko elegancka, bardziej na co dzień.

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  8. Twarz przed jest już tak podobną do wielu na sstardoll, że aż mi się już nie podoba. Niestety zdecydowanie lepiej się prezentuje, niż po. Oczy w makijażu po wyglądają brzydko, według mnie wybrałas zły sposób ich pomalowania. Trudno jest mi wybrać stylizacje, która jest lepsza, bo obie są bardzo słabe. Ogólnie metamorfoza nieudana.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze mówiąc to nie podoba mi się przed i po

    OdpowiedzUsuń
  10. Ani przed ani po, ale gdyby wybrać lepiej przed. Zadecydowanie nie udana metamorfoza.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzisiaj słabo. Nie podoba mi się żadna wersja.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepraszam ale metamorfoza wyszła tragicznie... Nic więcej nie mam do powiedzenia


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  13. Stylizacja i makijaż PO bardziej mi się podoba, ale uważam, że dzisiejsza metamorfoza... nie jest metamorfozą. Całe PO utrzymane w tym samym stylu i kolorach jak i PRZED. Mimo to, nie jest tak źle i tragicznie jak mówią powyżej. ;)
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  14. Doll jest bardzo zwyczajna, makijaż przed nie jest zły, bo jest delikatny, raczej nie przesadzony w żadnym miejscu jedynie właśnie ustsa mogłyby być w trochę bardziej naturalnym kolorze. Stylizacja - zgadzam się, dla mnie też wydaje się być trochę babcina.
    Makijaż po niestety mi się nie podoba. Według mnie oczy wyglądają po prostu źle, bo są zbyt pomniejszone :/ Natomiast jeśli chodzi o stylizację jest całkiem niełza, chociaż nie powala jakoś.
    Makijaż lepszy przed, stylizacja po. Nie wiem, jak ocenić tę metamorfozę.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż przed: bomba. Genialny. Bardzo delikatny i naturalny 8/10
    Stylizacja przed: Mi się tam podoba. Nie lubię określenia babciny. Dlaczego coś może wyglądać babcinie? Czy widziałaś babcię która by się tak ubrała? W dodatku niektóre "babcine" jak to nazywasz stylizacje wyglądają o niebo lepiej niż normalne.
    Makijaż po: Nie. Jaki pazur? To źle pomalowane oko? Aż mnie to boli. 2/10
    Stylizacja po: 3/10

    OdpowiedzUsuń