2015/08/25

HOT or NOT

 LolkaTiara

dora_dorka:
 Nawet ciekawa stylizacja, jedynie góra jest bardzo ciemna i spodnie nieco się zagubiły. A jako, że spodnie bardzo dobrze wyglądają z tym wiankiem, radziłabym dodać więcej światłych odcieni, np. dać torebkę o kolorze "brudnej" bieli. Mimo to, look wygląda dość fajnie i myślę, że HOT/NOT+ - będzie słuszną oceną.

Natashiax:
 Na pierwszy rzut oka wszystko jest świetne. Jednak gdy się bardziej przyjrzałam to góra była za ciemna. Radziłabym Ci albo wymienić spodnie na ciemniejsze, aby cała stylizacja była utrzymana w czerni, lub zmienić torebkę/narzutkę na jaśniejszą. Myślę, że Twoja stylizacja zasługuje na HOT-.

DancerMarika:
Poszczególne elementy stylizacji mi się całkiem podobają, jednak całość mnie nie przekonuje. Zrobiłbym coś z tymi spodniami, ponieważ nie przypadły mi do gustu. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Zacznę od tego, że bardzo podoba mi się góra, ale niestety dół według mnie najlepiej nie wygląda. Spodnie nie przypadły mi do gustu. Myślę, że zbyt mocno odstają od całej reszty i rzucają się w oczy. W związku z tym dzisiaj HOT/NOT.



Sandi1200

dora_dorka:
 Przyznam, że baza stylizacji bardzo mi się podoba. Te różowe elementym, na które ostatnio mam fazę, świetnie wyglądają z dżinsami. Jednak jest mały minus, mianowicie kopertówka, która gryzie się z resztą. Wymieniłabym ją na białą chanelkę (może być jakaś inna, ale też w światłym odcieniu i na ramię) i będzie cudo. HOT-.

Natashiax:
Stylizacja wpadła w mój gust. Jest taka świeża, wiosenna. Baza jest świetna, jedynie wymieniłabym torebkę, na jednokolorową, aby się nie gryzła. Buty same w sobie mi się nie podobają, lecz tutaj pasują. Sądzę, że tak jak wcześniejsza doll dostaniesz HOT-.

DancerMarika:
Poza wiankiem bardzo mi się podoba, połączenie koszuli i spodni jest świetne. Według mnie torebka wygląda tu bardzo fajnie, jest ciekawym urozmaiceniem. HOT.

nataliaszelc01:
Najlepsza stylizacja z dzisiejszego wydania! :) Miałam okazję ją zobaczyć troszkę wcześniej i już wtedy mnie urzekła. Podoba mi się połączenie spodni z delikatną koszulą i dodatkami. Całość wygląda świetnie. Nie mam się do czego przyczepić, nic dodać i nic ująć. HOT.



kogucik12345

dora_dorka:
Stylizacja utrzymana w konkretnym stylu, poprawna, ale co prawda zaczyna wiać nudą. Chciałoby się jakiegoś drobnego, jaskrawego akcentu. Makijaż oka czy nawet kolorowe pazurki, od razu ożywiłyby ten outfit. HOT/NOT.

Natashiax:
 Stylizacja jest trochę nudna. Fajne jest połączenie spodenek z topem, lecz torebka już się wtapia. Jestem przewrażliwiona na punkcie tatuaży, więc tutaj też bym go zdjęła. Jest zbyt pusto na hot, więc dam ci HOT/NOT.

DancerMarika:
 Ogólnie połączyłaś wszystkie rzeczy bardzo fajnie, ale całość zbytnio nie przypadła mi do gustu. Nie lubię tego typu stylizacji. HOT/NOT.

nataliaszelc01:
Stylizacja spodobała mi się średnio. Z jednej strony wszystko jest dobrane poprawie, ale z drugiej coś mi tu przeszkadza. Według mnie fajnie by się spisywały tu szorty innego koloru i naszyjnik bardziej przy szyi. Również zostawiam HOT/NOT.



qawerty789

dora_dorka:
Pomysł jakiś był, ale jak to często bywa - z realizacją poszło gorzej. Stylizacja okropnie przeładowana, a w dodatku użyte artykuły zupełnie do siebie nie pasują. Ewentualnie, można zostawić kurteczkę, złoty łańcuszek oraz zegarek i to właśnie do nich dobierać resztę rzeczy. Niestety, tym razem NOT.

Natashiax:
Po bazie widać, że miałaś świetny pomysł, lecz dodatki wszystko pogorszyły, gdyż po prostu przesadziłaś. Stylizacja jest bardzo przeładowana i żeby było lepiej zdjęłabym chustę, oraz tatuaże. Torebki bym wymieniła na jedną, bardziej sportową i byłoby okej. Myślę, że po zmianach będziesz miała na prawdę ładną, jak i oryginalną stylizację. Na razie dostajesz NOT z plusem na zachętę :)

DancerMarika:
Uważam, że bardzo dobrze zaczęłaś i stworzyłaś fajną bazę, wszystko popsułaś dodatkami, jest ich stanowczo za dużo. Pozbyłbym się jednej z torebek, lub zamienił je na coś zupełnie innego. NOT.

nataliaszelc01:
Jeden wielki chaos. Kurtka, spodenki i buty wyglądają razem fajnie, ale bluzka tu nie pasuje. Dodatków jest stanowczo zbyt dużo i dlatego stylizacja wygląda chaotycznie. Widzę, że stylizacja jest średnio przemyślana i efekt mi się nie spodobał. NOT.




Zgadzacie się z ocenami?
W środę: natalka1604, Xenakk, Agateqq, Jolinel, a w poniedziałek: sweet11116, gabrysiaslysz, RiriTheQueen, alexoo22.

12 komentarzy:

  1. Tylko Sandi1200 zasluguje na HOT, reszta NOT.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  2. 1 Hot,nie mam bardzo nic wiecej do powiedzenia :)
    2. Hot, ale w mojej osobistej opinii, te włosy nie powinny być rożwe, zlewają się z bluzką :) ale poza tym, HOT
    3 Na plaże w realu tak, ale w stylizcji. czegoś brakuje. Jako że możliwe iż sie nie znam, zgodze sie z opinią innych
    4 za dużo wszystkiego. dwie torebki, no nie dziś :( Not
    - sory że numerkami ;p -

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z waszymi opiniami
    1 -hot
    2 hot
    3 hot/not
    4not
    według mnie bardzo spodobała mi się stylizacja Sandi1200

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. LolkaTiara - HOT - bardzo podobają mi się tutaj kolorki, świetnie ze sobą wyglądają. Spodnie bardzo oryginalne, fajnie wyglądają z wiankiem :) Dzięki kopertówce i szpilką kreacja jest bardziej elegancka, jednak nie wyklucza, że stylizacja jest też fajna na co dzień. Jedyne co bym zmieniła to bluzeczkę pod marynarką, top w kolorze białym lub żółtym zdecydowanie lepiej by wyglądał ( zgadzam się, że góra wygląda bardzo ciemno ).
    2. Sandi1200 - HOT - stylizacja bardzo słodka osobiście podoba mi się, ale chyba bym się tak nie ubrała. Bardzo podoba mi się połączenie jeansów z różową koszulką i wiankiem. Kopertówka jest bardzo elegancka i nowoczesna trochę mi tutaj nie pasuje, ale można przymknąć na to oko.
    3. kogucik12345 - HOT - wykonana poprawnie stylizacja, nie ma moim zdaniem żadnych minusów. Fajnie tutaj pasuje ta torebka z frędzlami ( fredzle teraz w modzie :) ) i buty dopasowane kolorystycznie do biżuterii. Chętnie bym się tak ubrała, to mój styl.
    4. qawerty789 - HOT - stylizacja bardzo oryginalna, nowoczesna, INNA, odważna, nietypowa za to wielki PLUSIK.
    Mało kto by się odważył na taką kreacje, ty się odważyłaś i wygląda to naprawdę fajnie. Jest małe zamieszanie, ale mimo to zachowana jest kolorystyka. Wyżej przeczytałam, że dwie torebki ..., ja tu widzę jedną torbę i portfel :D. Fryzurka też bardzo fajnie dopasowana do całej szalonej stylizacji ♥

    Według mnie bardzo spodobała mi się stylówka qawerty789 ♥, ponieważ pozwoliła sobie na odrobinę szaleństwa. Dzięki temu stylizacja jest naprawdę niespotykana i wyjątkowa ;*

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwie pierwsze stylizacje bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Żadna ze stylizacji nie zachwyciła mnie szczególnie. Z oceniami jakoś się zgadzam :) Zaciekawiła mnie pierwsza stylizacja. Ciekawe połączenia. Po dopracowaniu efekt mógłby być ciekawy


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja podoba mi się, problem jednak faktycznie jest za ciemna góra :/ Ale ogólnie podoba mi się użycie tyh kolorów tylko właśnie szkoda, że nie ma jeszcze jednego jaśniejszego elementu zamiast takiej ilości czerni. Jednak stylizacja zasługuje na HOT- lub HOT/NOT
    Kolejna styizacja niestety nie przypadła mi do gustu- wszystko przez ten róż, za dużo go :/ Może gdyby chociaż włosy były w innym kolorze...Jednak muszę przyznać, że stylizacja jest jak najbardziej poprawna (może z wyjątkiem torebki), więc zasługuje na HOT- choć dla mnie bardziej HOT/NOT
    W trzecim przypadku całkowicie zgadzam się z ocenami i z tych samych powodów oceniłabym stylizację na HOT/NOT
    W przypadku ostatniej stylizacji zgadzam się z DancerMarika- o ile baza jest dość ciekawa, to zdecydowanie jest za dużo dodatków... NOT
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. HOT Świetna stylizacja. Spodnie idealnie dopasowane do wianka. Jak dla mnie rewelacja.
    2. HOT Genialne i proste połączenie, ale o tym już pisałam przy metamorfozie :)
    3. NOT+ To nie wygląda na tyle dobrze abym mogła dać HOT/NOT. Nie podoba mi się.
    4. HOT Ja idę na przekór. Uwielbiam takie stylizacje. Pełne, kolorowe, żywe :)

    OdpowiedzUsuń