2015/08/21

Makijażowe potyczki

Hej! Dzisiaj ocenię:  lovestarsteew , StarMartusia..., wiktoria_x,  Agateqq.
 
 
 lovestarsteew
 
Nie jestem przekonana co do Twojej propozycji. Nie podoba mi się karnacja, usta, podkreślenie kości policzkowych. Po prostu nie przepadam za takim wizażem. Oczywiście znajdą się też jakieś plusy, a należy do nich dopasowanie koloru brwi do włosów i dobry makijaż oka. Niestety dzisiaj mam dla Ciebie NOT+.
 
 
StarMartusia...
 
Poprawnie, ale ładnie. Makijaż oka świetnie się komponuje z kolorem włosów. Podoba mi się też podkreślenie kości policzkowych. Zmieniłabym kolor szminki na naturalny, brązowy albo ten, który masz pod pomadką. Myślę, że masz całkiem ładną doll i zasługujesz na HOT-.
 
 
wiktoria_x
 
Całokształt jest trochę nudny, choć oczy wyglądają całkiem ładnie. Plus za dopasowanie brwi do włosów. Brakuje mi jakiegoś koloru na ustach i  wycieniowania kości policzkowych. Masz całkiem dużą kosmetyczkę i myślę, że bez problemu możesz poprawić te minusy. Waham się pomiędzy NOT+, a HOT/NOT, ale chyba zdecyduję się na pierwszą opcję.
 
 
Agateqq
 
Bardzo podoba mi się kolor Twojej szminki jak i cała doll. Piękny makijaż oka, podoba mi się dobrór odcieni. Fryzurkę też masz ładną, choć wybrałabym inny kolor brwi. Ewentualnie zmieniłabym kształt nosa, ale ten też może być. Dzisiaj dla Ciebie HOT.
 
Zgadzacie się z ocenami?
 

24 komentarze:

  1. Nie rozumiem dlaczego lovestarsteew dostała not. Rozumiem, makijaż nie jest jakiś genialny, ale odwzorowanie Kylie Jenner idealne... Chociażby z tego powodu napisałabym hot.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie kazdy wie, czy dana osoba chciala kogos odwzorowac czy nie i przede wszystkim kogo :)

      Usuń
    2. Też się podpisuję pod komentarzem Ania_bania.
      @soxo Masz rację nie każdy wie, ale przecież widać, że jej dollka wyróżnia się z tłumu i w ogromnym stopniu przypomina Kylie. Jak dla mnie zasługuje na hot :)

      Usuń
  2. 1. HOT/NOT Całkiem śliczna buźka.
    2. HOT- Zgadzam się z oceną :)
    3. NOT+ Mogłabyś postarać się bardziej nad makijażem :)
    4. HOT Świetna twarz i makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby Lovestarsteew miała lepiej ułożone usta wyglądałaby świetnie! Lalka bardzo podobna do Jenner :3 Więc dałabym HOT. Dwie kolejne Doll - NOT. A jeśli chodzi o Agateqq, jakby miała włosy wyżej i byłoby miodzio ;)


    Marlenka8

    OdpowiedzUsuń
  5. 1.HOT Całkiem mi się podoba.
    2.NOT Zwyczajny.
    3.NOT Te okropne oczy i tylko są zrobione rzęsy. Mogłabyś się bardziej postarać, bo jest nudno.
    4.HOT Całkiem ładna twarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też uważam, że pierwsza doll jest całkiem dobrym odwzorowaniem Kylie Jenner i jedyne czego jej brakuje, to równo nałożonych ust.

    Pozdrawiam,
    xkyokox

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko lovestarsteew zasługuje na HOT. Usta są krzywo, jednak doll i tak wygląda świetnie.
    cloeilu

    OdpowiedzUsuń
  8. 1 doll nie lubię tzw. Tapet kiedyś je uwielbiałam ale wole być naturalna . Ogólnie włosy , makijaż oka jak i brwi sa doskonale . Usta są położone krzywo .. :( co mnie bardzo drażni daje + NOT
    2 doll ładna jest jej makijaż jest poprawny oczy myślę że mogłabyś je zmienić na inny kolor bo wyglądasz nich strasznie oraz skasowalabym piegi lub zmniejszyła ilość . Zasługujesz na NOT+
    3 doll twój makijaż się banalny pomalowalas jedynie rzęsy to nie wystarczy aby makijaż był w pelni skończony daje NOT +
    4 doll wydaje mi się najlepszą i najładniejsza . Bardzo podoba ni się makijaż oka ora z podkreślenie kości policzkowych. Włosy są też super . Co bym zmieniła to kolor oczu albo na inny albo na ciemniejszy odcień brązowego

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  9. Równiez nie podoba mi się karnacja i usta pierwszej doll, poza tym ogólnie nie wpasowuje się w mój gust, ale nie jest też zła, więc jak dla mnie NOT+ albo HOT/NOT
    Kolejna doll jest naturalna i ma świetne włosy, problem stanowi kolor ust. Ogólnie całokształt jest całkiem ok, jednak jak dla mnie HOT/NOT
    III doll to dla mnie NOT+. Świetne oczy, ale nie podoba mi się ani fruzyra ani nos :/ No i brakuje podkreślenia kości policzkowych.
    Ostatnia doll ma fajną fryzurkę i ładnie pomalowane oczy, jednak nie podobają mi się usta, brwi i ten szeroki nos. Dla mnie HOT/NOT
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń
  10. lovestarsteew - oprócz krzywych ust, wszystko jest super, włosy brwi, ładnie się prezentuje, HOT
    StarMartusia... - Doll ma w sobie coś, przyciąga wzrok, mimo iż odbiega od aktualnej mody na stardoll. Zgadzam się z oceną.
    wiktoria_x - Nie podoba mi się, przepraszam. I nie rozumiem wyboru włosów, są takie nienaturalne i brzydko się układają, sorki. Not
    Agateqq - Wow. I tyle. HOT.

    OdpowiedzUsuń
  11. 1 doll- poprawila bym usta bo sa krzywo nalozone ale mi sie bardzo podoba jak najbardziej - HOT
    2 doll- ladna ale cos mi tu nie pasuje ocenka moja to HOT\NOT
    3 doll ma ladne oko i nic poza tym barakuje mi tutaj podkreslnia kosci policzkowych Not+
    4 doll ladna doll ale z dzisiejszych nie najladniejsza dla mnie HOT-
    To sa moje ocenki :)
    wikson111

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza doll zasługuje na hot. Musiała się mega napracować, żeby upodobnic się do Kylie. :) dziękuję za pozytywną ocenę.
    Agateqa

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 doll- poprawila bym usta bo sa krzywo nalozone ale mi sie bardzo podoba jak najbardziej - HOT
    2 doll- ladna ale cos mi tu nie pasuje ocenka moja to HOT\NOT
    3 doll ma ladne oko i nic poza tym barakuje mi tutaj podkreslnia kosci policzkowych Not+
    4 doll ladna doll ale z dzisiejszych nie najladniejsza dla mnie HOT-
    To sa moje ocenki :)
    wikson111

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z innymi, że pierwsza doll jak najbardziej zasługuje na HOT, ale z małym minusem za usta. Dwie kolejne jak dla mnie NOT i ostatnia idealna, więc HOT.

    Nalsh

    OdpowiedzUsuń
  15. 1. lovestarsteew - HOT - widzę, że nie tylko ja tutaj się nie zgadzam z oceną NOT. Makijaż bardzo mi się podoba, jest wykonany świetnie, wszystko do siebie pasuje. Przyznam, że malowanie cieniami to moja pięta Achillesa, tutaj jest to wykonane bezbłędnie. Co do ust, na pierwszy rzut oka nie zauważyłam ze są one trochę krzywo, kolor tez bardzo dobrze dopasowany. Jeśli tutaj miałaś na celu odwzorować twarz, makijaż od Kylie Jenner to naprawdę BRAWO !
    2. StarMartusia... - HOT - jedyne co mi tu nie pasuje to kolor ust, reszta wykonana bardzo dobrze. Makijaż wyglądał by na bardziej lekki gdyby nie było kresek pod oczami ( taki mały minusik), podkreślone kości policzkowe też tutaj bardzo fajnie pasuje, a piegi świetnie dopełniają ten makijaż :)
    3. wiktoria_x - NOT - Mim zdaniem, żle dopasowane proporcje ust do oczu. Oczy są niewątpliwie piekne i duże jednak w porównaniu do usta są za małe. Fryzura też mi się tutaj nie podoba, sprawia ona, że twarz doll jest okrągła. Jednak myślę, że jakbyś podkreśliła kości policzkowe to te wszystkie minusy nie bały tak bardzo widocznie. Oczywiście to tylko moje zdanie.
    4. Agateqq - HOT - Makijaż bezbłędny, wszystko zgadza się kolorystycznie, wszystko wykonane perfekcyjnie. No po prostu BOMBA xD nie ma się do czego przyczepić. Brawo ♥

    MissDollka

    OdpowiedzUsuń
  16. 1- Hot/Not- makijaż nie do końca dopracowany, ale odwzorowanie dobre, od razu poznałam, że to Kylie Jenner
    2- Not- zbyt zwyczajnie, kolor cieni nie pasuje do koloru szminki.
    3- Not- tu prawie w ogóle nie ma makijażu, a oczy są według mnie okropne
    4- Hot/Not- nie podobają mi się części twarzy

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia doll nie powinna mieć innego odcienia brwi, gdyż patrząc na odrost - są naturalne:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 1. Ja osobiście nie poznałam, że to Kylie Jenner. Nawet ten aspekt, że właścicielka doll upodobniła ją do sławnej
    osoby nie sprawia, że dałabym wyżej, niż NOT. Według mnie ta ocena jest trafna. Makijaż jest nie do końca dopracowany,oraz usta są krzywo nałożone (+moim zdaniem są brzydkie). Według mnie za dużo tych cieni,nie podoba mi sposób ich nałożenia. Cała twarz wygląda według mnie dziwnie, NOT.
    2. Bardzo lubię piegi, ale nie u wszystkich doll one pasują. U tej użytkowniczki kopmonują się idealnie z karnacją,
    włosami, i makijażem. Makijaż jest delikatny, ale wystarczający. Podkreślenie kości policzkowych także mi się
    podoba, i świetny dobór brwi. Jak większość zmieniłabym kolor ust na brązowy/lekko pomarańczowy. HOT-.
    3.Kompletnie źle dopasowane proporcje-to pierwsza myśl jak narzuca mi się po spojrzeniu na doll. Oczy są jakieś takie duże, a usta znowu za małe. Bkuje mi cieni wokół oczy, i wycieniowanie kości policzkowych. NOT.
    4.Podoba mi się makijaż i podkreślenie kości policzkowych. Niestety na Twoim miejscu zmieniłabym kształ nosa, ponieważ jest on za duży, oraz usta. HOT/NOT.
    katniss-ne

    OdpowiedzUsuń