2015/08/29

Starcie Stylistów


Poprzednie starcie wygrywa kotek717. Po 20 sd zgłoś się w mojej KG. Masz na to 24 h, inaczej nagroda przepadnie.
______________________________________________________________________________________________

Modelka: missm963.
Temat: Dziewczyna Johnny'ego Deppa.






_________________________________________________________________________________________
NASTĘPNE STARCIE

Publikujemy wszystkie prace jakie do nas dotrą. Nie ma kolejki. Stylizacje mogą wysyłać wszyscy chętni.

Modelka: Miss_joanna11.
Temat: Impreza na zakończenie wakacji.

Na wysłanie podpisanych stylizacji macie czas do czwartku. Wysyłajcie je na e-mail: starcie.sim@gmail.com

Dobrze by było, gdyby outfity były wykonywane na białym tle.
Nie publikujemy niepodpisanych prac oraz bardzo małych screenów.

______________________________________________________________________________________________

17 komentarzy:

  1. Głos oddany. Mam nadzieje ze ta dolka wygra :)

    gabrysiaslysz

    OdpowiedzUsuń
  2. 11 i 18 najbardziej przypominają mi styl Amber Heard więc wybrałam między nimi ;) Chociaż, w 18 gdyby nie pasek, wszystko byłoby idealnie. 8 też jest fajne, ale gdyby dodać jakąś narzutkę byłoby lepiej.
    sharpey108

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, ile mnie tutaj xD

    Zastanawiałam się między czterema stylizacjami, ale ostatecznie jakoś udało mi się zdecydować na którą oddać głos ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze, w porównywaniu do innych prac, moja wcale nie wygląda tak fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam pojęcia jak wygląda dziewczyna Johnnego Deepa, ale najbardziej podoba mi się 16.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przy głosowaniu wolałam postawić na wyobraźnię uczestników i najciekawszą wizję dziewczyny Johnny'ego Deppa niż oceniać, która stylizacja najbardziej pasuje do Amber Heard. Dlatego spodobała mi się stylizacja a la Keira Knightley z Piratów z Karaibów ;D
    ~majowa_pani

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna doll :) Szkoda, że nie wiem jak wygląda w rzeczywistości ta dziewczyna, ale odpuszczę sobie sprawdzanie i postąpię jak komentatorka tuż nad moim komentarzem :P Długo się zastanawiałam i w końcu zdecydowałam się na nr 4. Pomyślałam, że Depp to starszy mężczyzna, więc jego dziewczyna powinna sie ubierać trochę dojrzalej a większośc tych stylizacji jest jak na nastolatkę.
    zosia21212z

    OdpowiedzUsuń