2010/09/27

Loteria

WIELKIE LOSOWANIE!

Aby się zgłosić wystarczy być aktywnym obserwatorem naszego bloga i przy okazji zagłosować na nasz blog w ZŁOTYCH GLOBACH: http://www.sonda.pl/sonda.php3?id=598643&uid=487794 (oczywiście to nie jest podstawowy warunek tylko prośba, więc nie mówcie w komentarzach od razu że przekupujemy ludzi)


Zgłaszać się trzeba w komentarzach. Wyniki podam w środę wieczorem :))

CO MOŻNA WYGRAĆ?

500 STARDOLLARÓW! (lub prezenty za 500sd.)
(2 osoby zgarną po 250 stardollarów bo jeśli wygrałaby tylko jedna osoba byłoby to niesprawiedliwe)

Myślę że warto więc proszę o komentowanie notek i zgłoszenie się tutaj oraz oczywiście zagłosowanie na nas. :)

Pozdrawiam, Gabisia9

249 komentarzy:

  1. Zagłosowałam i obserwuję :) A tak przy okazji to pierwsza ;P

    Patrycja.H

    OdpowiedzUsuń
  2. JA SIĘ ZGŁASZAĆ. JUŻ ZAGŁOSOWAŁAM NA WASZEGO EKSTRA BLOGA
    _site_models_

    OdpowiedzUsuń
  3. zagłosowałam i obserwuje

    izuska2828

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to zrobiłem Gabi.
    ja bym wolał doładowanie ss bo jestem nss.

    agusiczeqq

    OdpowiedzUsuń
  5. zg się i głosuje już 2 raz na was


    KUBALEK97

    OdpowiedzUsuń
  6. ja głosuję codziennie , i aktywnie oglądam bloga . mam nadzieję że przegonicie tego bloga lucasa .

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję i już zagłosowałam!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety nie mogę dać doładowań.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zagłosowałam,więc
    zgłaszam się . ;))

    Pozdrawiam
    CuukierkoOowa

    OdpowiedzUsuń
  10. zagłosowałam wczoraj i dzisiaj też =]
    POWODZENIA ! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł z takim świetnym losowaniem. Pokaże je przyjaciółce

    OdpowiedzUsuń
  12. ach szkoda.
    a może reklamę i 150sd.


    agusiczeqq

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się! Już zagłosowałam ^^ Jak macie takie losowanie, to na pewno wygracie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się !
    Zagłosowałam już :) z resztą pisałam ci już Gabi na pv :D
    Phb10

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zagłosowałam już dawnooo ;*
    no i oczywiście, że się zgłaszam :)

    martyna252

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.! I oczywiście zagłosowałam .. ; ))


    Martinika52

    OdpowiedzUsuń
  17. ja już dawno zagłosowałam bo bardzo lubię tego bloga.
    I wchodzę na niego codziennie choć prawie nic nie komutuje

    OdpowiedzUsuń
  18. Zagłosowałam ! Zgłaszam się ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam sie. Już zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Zagłosowałam, i zgłaszam się :)

    Miss.Bou

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się !
    Lady_Victoria19 ;)))))

    OdpowiedzUsuń
  22. zagłosowałam i obserwuję :)

    CUDNY BLOG

    OdpowiedzUsuń
  23. Na waszego bloga głosuję codziennie mam nadzieję że wygra :) Zgłaszam sie chociaż i tak wątpie żebym coś wygrała bo jestm obserwatorem na tym blogu dopiero od kilku godzin :/
    Rajmana

    OdpowiedzUsuń
  24. Zg sie! A jesli bym wygrala to nie kupujcie mi prezentow! Tylko doladowanie na przyklad...

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, i spełniam warunki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. zagłosowałam i komentuję
    i obserwuję i9 uwielbiam ten blog i redaktorki

    na stardoll kambasia2

    OdpowiedzUsuń
  27. extra , oczywiście biorę udział . !
    mój nick KsiezniczkaLexi

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się.!
    Zagłosowałam.!
    Adzia3

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się , ( zapomniałam napisać )

    Adela24

    OdpowiedzUsuń
  30. Zagłosowałam już 2. raz, ale i tak życzę Wam wygranej ! Chyba jak każdy - zgłaszam się.

    Pozdrawiam glenera

    OdpowiedzUsuń
  31. ZGŁASZAM SIĘ
    niunia1301

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się !!
    zagłosowałam juz na wasz blog :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zagłosowałam już dawno ;*
    Jestem obserwujaca i komentuje julita1234567

    OdpowiedzUsuń
  34. liczcie na wygraną! ;)
    oczywiście zagłosowałam.
    zgłaszam się.. może pierwszy raz mi się poszczęści.

    niecierpliwa

    OdpowiedzUsuń
  35. kurcze ale stardoll.ocom.pl cały czas prowadzi ;/ aloe i tak głosuję na wasz blog całym sercem :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Już dawooo zagłosowałam ;* i się zgłaszam ;d.
    _________
    klaudia9787

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście już zagłosowałam, czyli zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mi się pomysł!!
    Obserwuję i zagłosowała!!
    Mój głos ma nr.2363 ;D


    Gwen12334len

    OdpowiedzUsuń
  39. Inni niech nie oszukują co mówią że głosują codziennie bo można tylko raz!
    Ja zagłosowałam z dwóch komputerów na Waszego bloga bo jest boski! ;D

    OdpowiedzUsuń
  40. ludzie nie da się głosować dwa razy x D

    ja oczywiście zagłosowałam i mówię znajomym żeby głosowali :]
    powodzenia = *

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam Się i obserwuje bloga.
    Pozdrawjam.
    Edzia56

    OdpowiedzUsuń
  42. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  43. Hejka ,zgałaszam się ^^A czemuż by nie? :P Zagłosowałam i obserwuję ;)

    Pozdrawiam i całuję :****

    OdpowiedzUsuń
  44. Zagłosowałam już dawno :) No i zgłaszam się. Może warto spróbować...

    OdpowiedzUsuń
  45. Zagłosowałam się zgłaszam ;)

    dominikula25

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się :) , bloga obserwuje od dawna , no i oczywiscie zaglosowalam na Was :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Gdy tylko zobaczyłam was na złotych globach odrazu zagłosowałam. Zgłaszam się i oczywiście obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  48. Cios.mocny !! Gdy tylko zobaczyłam was na złotych globach odrazu zagłosowałam. Zgłaszam się i oczywiście obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  49. zg ;)

    a zagłosowałam na was już wcześniej ;*

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajnie zgłaszam się
    już zagłosowałam
    xxaaddaaxx1

    OdpowiedzUsuń
  51. Zagłosowałam ^^

    OdpowiedzUsuń
  52. zagłosowałam :)
    powiem znajomym żeby też głosowali :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Zagłosowałam i obserwuje - oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. Gdy tylko zobaczyłam was na złotych globach odrazu zagłosowałam. Zgłaszam się i oczywiście obserwuję bloga.

    OdpowiedzUsuń
  55. zgłaszam sie i obserwuję i zagłosowałam
    misspaula267

    OdpowiedzUsuń
  56. zaglosowalam jak cos to na stardoll jestem krulikowanka

    OdpowiedzUsuń
  57. zagłosowałam obserwuje i się dobrze czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wow, nagroda jest spora! (:

    Zgłaszam się, i za chwilę zagłosuję na bloga :3

    /xXgreen0appleXx

    OdpowiedzUsuń
  59. Zagłosowane;]I mam cichą nadzieje że pokonamy tamte blogi;]
    ---michasialina

    OdpowiedzUsuń
  60. Obserwuję, zagłosowałam i jestem pewna waszej wygranej!!!

    OdpowiedzUsuń
  61. Jestem obserwatorką bloga i zagłosowałam na niego:)Stardoll-i-my jest na 2 miejscu. Hm...Narazie wygrywa Stardoll.ocom ;)Zgłaszam się
    WIKTORIA-10-

    OdpowiedzUsuń
  62. zagłosowałam i obserwuję już dłuższy czas .!

    gaba777

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgłaszam się ;).
    Obserwuje bloga i od 3 dni głosuje w słotych globach na was ;))

    SweetGirl075

    OdpowiedzUsuń
  64. Zagłosowałam, a na bloga wchodzę kilka razy dziennie, dopiero niedawno zrobiłam sobie konto gmail :-)

    bubel-96

    OdpowiedzUsuń
  65. zg się
    komentuje blog a zagłosowałam już wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  66. Zg zagłosowałam wiele razy.;]

    OdpowiedzUsuń
  67. zagłosowałam nawet z kilku kont które posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. jestem obserwatorem i głosowałam już na waszego bloga
    _.-._MiLkA_.-._

    OdpowiedzUsuń
  69. Zgłaszam się. :) I zagłosowałam :)
    Schatzie22

    OdpowiedzUsuń
  70. Zgłaszam się. MILullaby

    + już zagłosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  71. Zgłaszam się :) Zagłosowałam wcześniej . :P

    OdpowiedzUsuń
  72. zagłosowałam już kilkukrotnie z kilku kąt :)

    pozdrawiam Elli.kon :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zagłosowałam ;) Życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  74. już zagłosowałam i zgłaszam się
    natalka444

    OdpowiedzUsuń
  75. Co? Przecież to przekupstwo, tak nie można ;/

    OdpowiedzUsuń
  76. obserwuję i zagłosowałam :>
    Cathy515

    OdpowiedzUsuń
  77. zagłosowałam trzy dni temu :)
    kasia88834

    OdpowiedzUsuń
  78. Zagłosowałam z 3 komputerów ;D
    Nick na stardoll: lealAngel

    OdpowiedzUsuń
  79. zagłosowałam już tydzień temu obserwuję od roku i komentuje każdą notkę


    p.s przepraszam za to lubię się chwalić

    OdpowiedzUsuń
  80. Zgłszam się, zagłosowałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  81. zagłosowałam i jestem aktywnym obserwatorem waszego bloga!
    dostarczacie najszybciej inf.!

    super blog oceniam najczęściej
    jak sięda
    xD

    gaba115

    OdpowiedzUsuń
  82. Zagłosowałam i jestem obserwatorem bloga :)
    Mój login na stardoll to olga03

    OdpowiedzUsuń
  83. Ja również ..
    wonder.women
    pozdarawiam .;))

    OdpowiedzUsuń
  84. Ja zagłosowałam na was :) Obserwuję tego bloga od dawna :) Wątpię, bym wygrała to 250sd, bo zawsze mam pecha ;) ale mam nadzieję, że uda się wam wygrać, bo już jesteście na 2 miejscu i niewiele głosów wam brakuje do stardoll.ocom :) Napiszę na moim blogu (stardollove5.blogspot.com) o tym głosowaniu, może to coś pomoże

    Chelsea-Lena

    OdpowiedzUsuń
  85. Zagłosowałam i komentuję ! :)

    OdpowiedzUsuń
  86. jestem obserwatorem i zagłosowałam :)
    na stardoll nazywam się missfurtka
    pzdr ;D

    OdpowiedzUsuń
  87. Zg ;D Codziennie głosuję na waszego bloga ;p boo na to zasł€guje ;)

    OdpowiedzUsuń
  88. głosuje codziennie a na bloga wchodze 2 razy dziennie

    OdpowiedzUsuń
  89. Ah . Mój nick to MiSSNikolaaa

    OdpowiedzUsuń
  90. Pewnie :D
    Zg. się :D

    gabcia111998

    OdpowiedzUsuń
  91. zgłaszam się i obserwuje i zagłosowałam A_J_Z_

    OdpowiedzUsuń
  92. Pewnie, że ZAGŁOSOWAŁAM i OBSERWUJĘ :)
    Karolka9612

    OdpowiedzUsuń
  93. Zagłosowałam i zgłaszam się :)))

    MissCherryLady7

    OdpowiedzUsuń
  94. głosuje codziennie :)
    no i zapomniałam wam w ogóle pogratulować tej nominacji :)
    i oczywiście staram się komentować każdą notkę :)

    oumpalumpa

    OdpowiedzUsuń
  95. jestem obserwatorem i zagłosowałam :)

    darcia1412

    OdpowiedzUsuń
  96. jestem obserwatorem i komentuje bloga, z przerwami, ale komentuje, no więc się zgłaszam . ;D fajnie by było wygrac tyle sd ;p

    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  97. Oczywiście nalepszy blog pod słońcem nawet wymyśliłam wierszyk ,, Stardoll i my razem się trzymamy, razem głosujemy i wszyscy wygrywamy" Pozdrowienia dla wszystkich ! <333

    Alex...9128

    OdpowiedzUsuń
  98. oczywiscie ze zaglosuje ;)) zycze powodzenia! ;) i zgg. ;dd

    OdpowiedzUsuń
  99. Zagłosowałam . : )
    Zg . xd
    _AloFFana_xD

    OdpowiedzUsuń
  100. zagłosowałam- codziennie głosuję ;)
    zgłaszam się ;D

    OdpowiedzUsuń
  101. zagłosowałam i mój nick to bysia2912 a i jestem w obserwatorach i się udzielam w komentarzach

    OdpowiedzUsuń
  102. zgłaszam się i zagłosowałam :)
    ~ZawszeSweetAnn

    OdpowiedzUsuń
  103. O dawno czekałam na taki konkursik :)
    Postaram się być najaktywniejsza :)

    Zgłaszam się :))
    I pędzę głosować na waszego bloga :)))

    Pozdrawiam uczestników i redaktorów tego bloga czyli: Gabiś Gosiule i Domiś :)

    laskadjego09

    OdpowiedzUsuń
  104. Już zagłosowałam Megan00a

    OdpowiedzUsuń
  105. No i się zgłaszam i głosuję codziennie :p

    OdpowiedzUsuń
  106. Ja się zgłaszam i komentuję notki systematycznie . : )

    OdpowiedzUsuń
  107. Zgłaszam się ;) Głosuję ile mogę, nie tylko na swoim kompie ;) Mam nadzieję, że pomogę =D

    Cullenka123

    OdpowiedzUsuń
  108. Zagłosowałam i jestem obserwatorem ;)

    OdpowiedzUsuń
  109. Zagłosowałam i codziennie was obserwuje i odwiedzam

    Aravilar

    OdpowiedzUsuń
  110. Zagłosowałam na waszego bloga. Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  111. zg zagłosowałam !!! wasz blog jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  112. Szczerze - to się nazywa manipulacja.
    Ale cóż, zagłosowałam.

    NicoleYorinsit

    OdpowiedzUsuń
  113. zaglosowalam i obserwauje to najelprzy blog :*
    truskauwska

    OdpowiedzUsuń
  114. 500 sd!
    Chciałabym to wygrać... :)

    nuttellka

    OdpowiedzUsuń
  115. Zagłosowałam i dodałam się do obserwatorów. Chociaż waszego bloga śledzę od zawsze teraz dopiero wpadłam na to aby dodać się do obserwatorów.

    ZGŁASZAM SIĘ =)

    chicabottom

    OdpowiedzUsuń
  116. zagłosowałam i codziennie odwiedzam waszego loga z 20 razy i jestem obserwatorką

    zgłaszam sie
    Na stardoll _Miley_790

    OdpowiedzUsuń
  117. Zagłosowałam.! :)
    Na stardoll jestem Princess_onia
    ;**

    OdpowiedzUsuń
  118. zagłosowałam i aktywnym obserwatorem chyba jestem :p

    OdpowiedzUsuń
  119. zagłosowałam.
    powodzenia.!

    Trixie122334

    OdpowiedzUsuń
  120. zagłosuje już za chwilke :)

    o jak ja bym chciała wygrać ;p

    AsiaSi97

    OdpowiedzUsuń
  121. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  122. Ja głosuje co dzień i zachęcam koleżanki żeby też zagłosowały:)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  123. Zagłosowałam :D + Do AaNnIiTtAaaa : Myśle ,że nie zrobiłyby takiego losowania gdyby blog stardoll.ocom.pl nie wypisywał milionów postów o tym by na nich głosować -,-
    + Też jestem obserwatorem :D

    OdpowiedzUsuń
  124. Zagłosował już nie raz a obserwatorem jestem od pół roku i aktywnie komentuje notki!

    Hannah_0Montana

    OdpowiedzUsuń
  125. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  126. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  127. Zagłosowałam i obserwuje missbloom-xd

    OdpowiedzUsuń
  128. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  129. Ooo...już zagłosowałam:) a blog Swietny!

    OdpowiedzUsuń
  130. Ja innych poprosiłam żeby zagłosowali i oczywiście sama też zagłosowałam. :)
    Nom i zgłaszam się i jestem już dawno obserwatorem bloga :p

    Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
  131. Zagłosowałam ;)
    Olka_97


    No i zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  132. Hello .! ;D zagłosowałam już dawno bo i tak uważam że ten blog jest najlepszy;p a i zgłaszam się ;* a blog jest super ;]

    OdpowiedzUsuń
  133. zagłosowałam oczywiście :D

    no i się zgłaszam ;p

    OdpowiedzUsuń
  134. ja też się zgłaszam chociaż nie mam szns:/ a na złote globy zagłosowałam już kiedyś:)

    OdpowiedzUsuń
  135. Zagłosowałam i zgłaszam się ;)

    OdpowiedzUsuń
  136. zagłosowałam :> i zgłaszam się ;>

    OdpowiedzUsuń
  137. Ja również się zgłaszam i już dawno zagłosowałam na waszego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  138. zagłosowałam na wasz było bo jest świetny, obserwatorem jestem już od dawna :) i bardzo lubię waszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  139. Zgłosowałam już wcześniej kiedy pisałaś o tym pierwszy raz bloga też już obserwowałam wcześniej więc zgłąsam się do loterii.
    Pozdrawiam Diva-patulka

    OdpowiedzUsuń
  140. Ja zagłosowałam bo ten blog zasługuje na to a nie tak o...
    Jestem obserwatorką...
    Aha! I jeszcze jedno!
    kocham was dziewczyny!! Jesteście super!
    Aszlei10

    OdpowiedzUsuń
  141. Głos już oddany a bloga już od dawna obserwuję :] Powodzenia w złotych globach ;>

    OdpowiedzUsuń
  142. musicie zdać sobie sprawę, że za coś takie grozi dyskwalifikacja. a zdyskwalifikować tak fajnego bloga byśmy nie chcieli :(.

    OdpowiedzUsuń
  143. mimo to zagłosuję i zgłaszam się. tak, jest tam mój blog, ale to pewne, że nie wygram, więc na Was zagłosowałam z innego, przed chwilą założonego konta ;]

    OdpowiedzUsuń
  144. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  145. Zgłaszam się. Zagłosowałam już i widzę że na razie ten blog zajmuje 2 miejsce, ale mam nadzieję że to się zmieni .
    Powodzenia .! ;)

    OdpowiedzUsuń
  146. ajaj ! głosowałam jeszcze przed loterią :) zasługujecie na wygraną !

    westik92

    OdpowiedzUsuń
  147. AŻ tak duża nagroda???!!! Jeżeli ja zostanę wylosowana (nie ze coś. tak tylko mówię i żeby nie było ze was przekubuje!!!) to mi mozecie dac tylko 100 sd, a reszte dla innych osób a nie dla jednej po 250 sd!! jeeej! podziwiam was i bloga :) jestescie strasznie hojne!! :))

    OdpowiedzUsuń
  148. Obserwuje, zaglosowalam;)
    No to więc zgłaszam sie do loterii ;)

    OdpowiedzUsuń
  149. zagłosowałamm.! ;]
    i zgłaszam się ^^
    alexandretta908

    OdpowiedzUsuń
  150. zg na was bo jesteście the best ! domka3939 ;)

    OdpowiedzUsuń
  151. zagłosowałam już na Was :) od dzisiaj jestem obserwatorką tego bloga, ale od dawna już go czytam :D

    Pozdrawiam Was dziewczyny! tzn. Dome, Gabe i Gosie =)

    OdpowiedzUsuń
  152. Ja głosuję codziennie ; ) Fajnie gdybyście wygrały ,bo wasz blog jest NAJLEPSZY !
    I zgłaszam się ; d
    Powodzenia ; )

    OdpowiedzUsuń
  153. Ja Już Dawno Zagłosowałam ! Uwielbiam Waszego Bloga i Go Obserwuję :)

    Amorettka

    OdpowiedzUsuń
  154. ZGŁASZAM SIĘ .ZAGŁOSOWAŁAM ORAZ DODAŁAM SIĘ DO OBSERWATORÓW.KOCHAM TEN BLOG,WCHODZĘ NA NIEGO CODZIENNIE I NIGDY MI SIĘ NIE ZNUDZIŁ(MÓWIŁAM MOIM KUMPELOM,ŻE WASZ BLOG JEST SUPCIO.

    POWODZENIA...



    Anusiaczka99

    OdpowiedzUsuń
  155. Obserwuję i zagłosowałam;)) Wchodzę na wasz blog codziennie i uważam że jest świetny=) Pozdrowiena dla Was=)))

    OdpowiedzUsuń
  156. Dodałam komentarz i zglaszam się do konkursu

    OdpowiedzUsuń
  157. Ok, zagłosowałam. ;P

    paula277

    OdpowiedzUsuń
  158. zagłosowałam :) wasz blog jest the best xD ale dużo głosów ma też ten drugi... zobaczymy, kto wygra, mam nadzieję, że wasz :D
    oczywiście jestem obserwatorem i komentuję notki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  159. Musicie wygrać!
    Jesteście najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  160. Biorę udział ( niestety żałuje bo zagłosowałam na blog lucasa stardoll.ocom.pl ale już idę na drugi komputer głosować :) ) i oczywiście jestem obserwatorem.
    MissKasia1780

    OdpowiedzUsuń