2012/11/08

Nowy HB

W Starplazie, zgodnie z zapowiedzią, pojawił się nowy Hot Buys. Mowa o sukience ze sklepu Velvet Orchid w cenie 25sd. Co mogę o niej powiedzieć... za tą cenę spodziewałabym się czegoś lepszego. Jedyne, co podoba mi się w sukience, to kołnierzyk. Kupiłam ze względu na to, że jeśli zakryję dół jakąś spódniczką, to góra może prezentować się całkiem nieźle. Oczywiście w fajny sposób można wykorzystać dół, jak również górę sukienki. Mimo wszystko nie jestem nią zachwycona, znacznie lepiej wyglądałaby bez paska i z czarnymi rękawami. A jakie jest Wasze zdanie na temat tego Hot Buys'a?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jej zakup




75 komentarzy:

  1. Jest ładna zwłaszcza jej krój

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet ładna, ale te czarne elementy zbytnio nie pasują do niej :/

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się nawet podoba.

    lilian_black

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna, chyba się zastanowię nad kupnem...

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten dół wszystko psuje :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna,ale raczej jej nie kupię ;p
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna,ale raczej jej nie kupię ;p
    Kennedy258

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba :) Na pewno znajdzie miejsce w mojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie się strasznie podoba, ładne kolory, ciekawy krój. Jestem na tak :D

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna, chyba się zastanowię nad kupnem chociaż.....za droga.Pieniądze nie są na drzewach,no ale cóż....kupię.;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  11. Wykonanie okropne, lepiej nawet Basics przygotowali.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bez rękawów byłaby o wiele lepsza. Mi też się podoba kołnierz. Jeszcze mi się podoba dół sukienki :>
    A z zakupem to na razie powstrzymuję ze względu na kosmiczną cenę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Góra fajna, reszta do wywalenia.
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  14. Taka sb, ale fajnie można byłoby ją wykorzystać.

    ZawszeThe

    OdpowiedzUsuń
  15. Jazuu jaka śliczna! Jak sobie doładuję to muszę kupić!!!
    Przepiękna!
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna ale ta cena jest koszmarna, ale mimo to napewno kupię :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna, bardzo mi się podoba. ma ładne kolory, podoba mi się kołnierzyk. minusem jest cena, ale jak uzbieram to ją kupię ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  18. Według mnie nie jest zachwycająca, ale wygląda całkiem nieźle.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  19. fajna, oryginalny krój, i wogule można fajnie wykorzystac w stylizacji ;D

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń
  20. fajna, oryginalny krój, i wogule można fajnie wykorzystac w stylizacji ;D

    oleandrea

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje zdanie jest podobne do twojego, fajnie użyć dół lub też górę, ale zostawić całą sukienkę niezbyt dobrze by to wyglądało. I przyciemnione rękawki też by zrobiły tu swoje, ale musimy być pozytywnej myśli , admini trochę odchodzą od różowych. No cóż jest kołnierzyk, ale to tylko jeden element który można fajnie wykorzystać. już dawno temu Hb nie dotarł do tego sklepu (Velvet Orchid ) fajnie że już to zrobił. Cena sukienki wynosi 25 SD no nie mogę zaprzeczyć, że dużo ale można fajnie z nią coś wymyślić. Mimo tych wszystkich argumentów kupie ją, jak tylko bd miała SD :))
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi się podoba. Jest ładna, dawno nie było sukienki o takim kroju.. chyba kupie. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy pierwszy raz ją zobaczyłam, pomyślałam: ''Cudo!''. Nadal tak myślę. Ma piękne połączenie kolorów, do tego te czarne elementy nadają trochę ostrzejszego wyglądu. Jednym słowem: Ekstra!

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  24. Niby jest ładna ale coś mnie w niej odpycha. Myślę, że to szare rękawy, które są najgorsze. Nie podoba mi się także to jak zakończony jest u góry biały materiał. Cena jest za wysoka ale chyba się na nią skuszę.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  25. Obłędna jest, kupiłam ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  26. hmmm mam do niej mieszane uczucia i niewiem czy kupie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm , podoba mi się jej krój , ale myślę ,że w miejscu guzików nie pasuje ten czarny pasek i czarny pasek na dole też nie pasuje . Może kupię :P

    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  28. super ! Mnie się bardzo podoba !

    asia01

    OdpowiedzUsuń
  29. Kołnierzyk jest dominującym elementem. Tylko on przykuwa moją uwagę.. ale pomyśleć, że mam kupić tą sukienkę tylko ze względu na niego to mi się nie opłaca.. nie kupuję ;d

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest super uwielbiam rzeczy z kołnierzykiem
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  31. Bywały lepsze hb od tej sukienki, jednak z drugiej strony wcale nie jest taka zła... ;p

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Jest łądna, pewnie kupię;)

    kasiorek21

    OdpowiedzUsuń
  34. podoba mi się jak będę miała kase napewno kupię


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  35. ładny krój i podoba mi się kolor na kołnierzyku :)

    dzasta09

    OdpowiedzUsuń
  36. Ma prześliczny krój! Ogólnie jest przecudowna *u* Szkoda że nie mam kasy :(

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna,ale droga.A poza tym można ją użyć do stylizacji grung'owych lub eleganckich


    martatojamarta

    OdpowiedzUsuń
  38. fajna, ale chyba nie kupie, jak zawsze brak funduszy .

    OdpowiedzUsuń
  39. nie drogie na aż takiego fajnego hoy byysa

    OdpowiedzUsuń
  40. Sukienka ładna, praktyczna. I oczywiście można ją wykorzystać na wiele sposobów. Cena nie gra tu roli ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka dość ciekawa ;) Chętnie ją kupię, gdy tylko tata przedłuży mi superstar . Na razie nie mam kasy :C Napisałabym niestety więcej, ale nie mam czasu :) Głupia Biologia -,-
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  42. ladna sukienka, nic wiecej..

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie podoba mi się. Nie mój styl. Nie kupię, bo po pierwsze nie mam kasy, a po drugie nie przypadła mi do gustu :O

    OdpowiedzUsuń
  44. Jest bardzo ładna , ale poczekam do doładowania 2 dni i wtedy kupię :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  45. Mi się podoba i może kupię ;]

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ładna, na pewno kupię. ;>

    MisNike1999

    OdpowiedzUsuń
  47. Mi się podoba muszę się nad nią porządnie zastanowić!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  48. Można ciekawie wykorzystać :)
    adusiaczek3

    OdpowiedzUsuń
  49. Czekałam na ten nowy hb. Sukienka jak myślałam ładna jest ,taka jak w zapowiedzi. Właściwie to podoba mi się w nie wszystko. Kolory są nawet ze sobą ładnie połączone. Krój sprawia że sukienka jest bardzo uniwersalna. Właściwie to można z niej zrobić wszystko. Do tego ma bardzo modny element w postaci kołnierzyka. Cena hmm jest taka jaką obstawiałam na początku. Ostatnio sukienki kosztują w takich granicach. Jak na razie poczekam z jej zakupem ponieważ hb kupuje już w ostatnim momencie.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo mi sie podoba ta sukienka...fajna jest mysle ze warto ja kupic...szkoda tylko ze jest taka droga

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  51. Wolałabym ją w formie koszulki, można by wykorzystać ją na wiele innych sposobów. Choć i tak pomyślę nad jej zakupem.
    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  52. Mi się ta sukienka w ogóle nie podoba. Jest strasznie sztuczna i droga. Nie zamierzam jej kupować, bo do niczego mi się nie przyda.

    PrimaRoyale

    OdpowiedzUsuń
  53. Och.. chyba drugi HB z tej kolekcji który kompletnie mi się nie podoba.. Jest sztywny.. kojarzy mi sie z darmówkami. Nic prócz kołnieryzka nie ma do zaoferowania i jeszcze ta wyskoa cena same -.. Oogłem ten HB jest chyba najgorszym z tej kolekcji jak do tej pory

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna, a co najważniejsze - praktyczna!

    OdpowiedzUsuń
  55. Super sukienka.Można ją fajnie wykorzystać.Tylko szkoda,że droga.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  56. Brzydka, i jeszcze ta cena .. Masakra.

    OdpowiedzUsuń
  57. Podoba mi się , już ją kupiłam . Uważam , że znowu admini nie potrzebnie wcisnęli tam różowy , o wiele lepiej wyglądał by np. czarny .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  58. ładna, ale mnie nie stać :(
    ela122

    OdpowiedzUsuń
  59. Nie zbyt mi się podoba ale może ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  60. Przyda siędo wielu stylizacji, fajna :)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń