2012/11/29

SDAQR - darmowe artykuły

W Starplazie pojawiło się kilkanaście darmowych artykułów. Na metce każdego z nich, jako nazwa sklepu, z jakiego pochodzą, znajduje się napis "SDAQR". Nie mam pojęcia, czy to, że nie musimy płacić za ich nabycie, jest błędem, czy nie, więc radzę się pospieszyć i kupić wszystko to, co Wam się podoba. Ja zaopatrzyłam się w jedną parę okularów, cekinowy pasek oraz fioletową kopertówkę. Kupiliście już coś? :)


EDIT: Tak jak myślałam - cała ta sytuacja była błędem, akcesoria zniknęły już ze Starplazy.

33 komentarze:

  1. ja jak to zobaczylam, zaczelam jak jakas wariatka wszytsko kupowac na swojej drodze! :D Ja inteligentnie powiem ze... KOCHAAM TAKIE BLEDY :D
    no to mile jezeli to jest bled, to sie ciesze :) a jezeli nie, no trudno :) zakupilam wszytskie 20 artykolow, najbardziej sie ucieszylam z bialego piora na glowe napewno mi sie przyda, jestem tego pewna! tak wogole tp wszytsko jest ladne w miare i warte swojej ceny 0 sd :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo....
    Na pewno coś kupię c:

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupilam wszystko ale niestety na tych artykulach sa bledy np jak sie kupi kolczyki to znajduja sie one w apartamencie i sa tak duze jakby mialy byc w salonie pieknosci .... i nie da sie ich wystarczajaco dobrze zmniejszyc :/ Np. piora to nie mogw wgl na doll zalozyc bo ''ucieka''

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak w salonie pieknosci nie da sie ubrac ich dobrze ;p
    mam nadzieje ze zmienia szybko ten bled, bo chce wyprobowac nowe cudenka :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam wszystko, chociaż wiem, że przyda mi się max. 10% tego :D podoba mi się fioletowa torebka, naszyjnik i ewentualnie pasek :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam wszystko, ale można tylko jedno więc chyba miały to być darmówki

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam wszystko. :)
    BVB.LOVE

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam wszytko , to na pewno błąd :d

    OdpowiedzUsuń
  9. Kupiłam kilka rzeczy. Najbardziej podoba mi się fioletowa torebka ^^
    Netka__

    OdpowiedzUsuń
  10. Błąd wybrany artykuł jest niedostępny
    -_-

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupiłam nic.. niestety. Z błedu nie skozystałam, ale cóz. Przeżyję.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego na wszystko muszę się spóźniać?

    OdpowiedzUsuń
  13. Oczywiście nie zdążyłam.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  14. nie zdążyłam kupić :( szkoda bo ładne rzeczy


    Patunia7

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze, nie zdążyłam. Jednak jeżeli bym zobaczyła to wcześniej to kupiłabym wszystko. Najbardziej podoba mi się pasek, naszyjnik, mała, fioletowa torebka, okulary (brązowe).

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  16. No cóż, nie zdążyłam, ale jakoś chyba by mnie nie przekonały do nabycia ich. Ale fajnie byloby miec je tak za darmo.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego nie ma grudniowych zapowiedzi hb ????


    co miesiąc są a teraz co się stało że brak ?

    OdpowiedzUsuń
  18. wzięłam wszystko ,ale nie sadzem ,żeby większość z nich mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety nie zdążyłam, a szkoda, bo jest kilka fajnych dodatków ;p

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiam prawie wszystkie xD Ale nie podobają mi się zbytnio, no i część jest w dziwnych rozmiarach -.-

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam błędy adminów dotyczące cen przedmiotów ! Inne są nie fajne. Szaleństwo zawsze jest zaciesz że jedna rzecz jest błędem a tu tyle :D Niestety ja nie zdążyłam :< a kupiłabym wszystko :c no ale cóż wczoraj prawie w ogóle nie byłam na kompie co wiąże się z niesumiennym oglądaniem blogów :< No cóż szkoda, ale nie ma co się martwić trzeba czekać na kolejny błąd, a tak na koniec to te akcesoria były naprawdę śliczne i na pewno bym je użyła.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. I tak nie lubię ozdób, więc nic nie straciłam :)

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  23. Nic nie kupiłam za późno :(

    OdpowiedzUsuń
  24. chwila moment jeden z tych artykulow dzisiaj dostalam za zadanie na stardoll akademy dziwne :/// ale spoko sa rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  25. tak jak mowilam to za osiagniecia w akademi stardoll dostaje tych rzeczy co i rusz wiecej :D

    OdpowiedzUsuń
  26. te wszystkie zeczy są darmówkami w academy mam je wszystkie ale jakos specjalnie z nich nie korzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. z akademi tak ? Mam je jak na razie wszystkie XD

    OdpowiedzUsuń
  28. z akademi tak ? Mam je jak na razie wszystkie XD

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ich nie kupiłam bo to oczywiste ze to jest akademia więc i tak je dostane -,-

    TheWandet...

    OdpowiedzUsuń