2012/11/13

Wybór Dnia

Dzisiejszym Wyborem Dnia został lakier do paznokci z najnowszej kolekcji sklepu Polished- Small Butterflies Nail Polish. Jego cena wynosi 16 stardollarów. Nie zaskakuje mnie koszt, gdyż wszystkie lakiery średnio tyle kosztują. Jego wzór (jak nazwa wskazuje) przedstawia dwa motyle, z czego drugi jest... 'nadgryziony' :) Na pierwszy rzut oka wygląda cudownie, oryginalnie, jednak efekt ten na paznokciu taki sam już nie jest, dlatego też go nie zakupię. A co Wy o nim myślicie, kupicie?

                      Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które dostaną sd na jego zakup :)

47 komentarzy:

  1. moim zdaniem śliczny. Bardzo pomysłowy. Chętnie kupie
    nick315dance315

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszy ze wszystkich lakierów . Taki słodki i fajny ;3
    Nie wiem czy go kupię, na razie nie mam sd .
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kupię...szkoda mi sd
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  4. nie używam kolorowych lakierów, nie kupię go. nie podoba mi się a poza tym jest drogi

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  6. nie bede tracic sie, na lakiery, wiec nie kupie :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. no nawet :>> bywały lepsze :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale uroczy! Chętnie bym go kupiła. : )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się nie podoba, za bardzo wymyślny
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się on kompletnie nie podoba. Jest taki słodki i w ogóle. Nie lubię motylków xD Według mnie jest za drogi.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  11. zupełnie mi się nie podoba ,w życiu n zrobiłabym sobie takiego wzoru na paznokciach Jeszcze ta cena .Napewno nie kupie .




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie drogi, brzydki i kiczowaty, nie wiem czy znajdzie się wiele osób, które go kupią -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ladny lakier...podoba mi sie wzorek no i ladnie wyglada na paznokciach

    tensiistka18

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak już chyba wcześniej pisałam nowa dostawa bardzo mi się podoba i na pewno kupię kilka lakierów jak nadejdzie wyprzedaż. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ładny ;) słodki, chciałabym :))
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Sweet ten lakier słodzitki

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny jest !!! Kawai ;*

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej mi się nie podoba :D Wolałabym inny np. zeberka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. E nie mój gust zupełnie. Cena odstrasza i na dodatek tego wzroku z daleka nie widać. Jeżeli mam kupować już lakier to taki w jednolitym kolorze. Nie kupię


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię motywu motyli. Tandeta. Na paznokciach nie prezentuje się fajnie wręcz przeciwnie.. Ta kolekcja jakoś nie przypadła mi do gusty. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładnie wygląda, ale tylko na opakowaniu

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  22. motylki,motylki.. nie ten sezon na motylki !:P

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie jest śliczny! Kolorowe motylki to coś, co lubię!

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię kolorowych lakierów. I tak nikt nie patrzy na paznokcie. Wystarczą mi tylko trzy lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  25. Mnie się bardzo podoba *_* Taki świeży i słodki :D

    iwo__pies

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie podoba mi się , raczej go nie kupię .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  27. W miarę fajny,ale szkoda mi kasy na lakiery.Wolę kupić sobie ubrania.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  28. według mnie jest ładny, ale muszę się zastanowić nad jego kupnem ;)

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem śliczny. Bardzo pomysłowy, a poza tym potrzebuję nowych lakierów.


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  30. Pomysłowy- jak najbardziej
    Ładny i ciekawy- jak najbardziej
    Kupię ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  31. Drogi i chyba go nie kupię.

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajnie że akurat ten lakier został odznaczony i jest w wyborze dnia. Ja za bardzo się nimi nie interesuje i nie kieruje się ich zdaniem tylko moim stylem. Lecz niestety ja go sobie nie zakupię ponieważ nie mam na to dość SD żeby sobie na to pozwolić. Lecz na pewno odhaczę i sobie kupię kiedy indziej ( Jak tylko bd miała wystarczającą sumę SD ). A co do jego oryginalności. To moim zdaniem naprawdę tak jest na stardoll nie ma dość dużo tak wymyślnych i za jednym razem ciekawych wzorów. Ogółem Polished to bardzo wysoki poziom oryginalności :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  33. nie kupię bo nie gustuję w tego typu lakierach.

    OdpowiedzUsuń
  34. Lakier jest bardzo orginalny.Jest świetny,bardzo bym go chciała,lecz niestety szkoda mi tych 16 sd na jego zakup.Jak na lakier to jest za dużo :/ Ma świetny orginalny wzór,kolory są świetne! Cieszę się,że został on wyborem dnia.Na początku nie podobał mi się,ale teraz zmieniłam zdanie :) Nie wiecz czy do czegokolwiek by mi pasował,gdyz tio nie jest mój styl,no ale jak mówią: Dla chcącego,nic trudnego :).

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawy, ale nie pomalowałabym ;/ :)

    OdpowiedzUsuń