2012/11/27

Limitowane Szaleństwo


Dziś do starplazy dodano nową kolekcję Limited Edition. Osobiście sądzę, że LE jest jak wino, im starsze tym lepsze. Coraz nowsze kolekcje bowiem coraz bardziej ocierają się o kicz, a przez to stylizacje robione z ubraniami z takich kolekcji trzeba dokładnie dopracowywać. Najnowsza kolekcja podoba mi się bardziej niż poprzednia, aczkolwiek mogłaby być o wiele lepsza. Wiele ciuchów z tej kolekcji ma motyw panterki, a jak wiadomo ma ona zarówno fanów jak i przeciwników. Jest też kilka błyszczących elementów kolekcji, ale je również trzeba umiejętnie zestawiać. Poniżej znajdują się moje zdobycze. 



Od dawna w mojej szafie brakowało mi klasycznej collegówki, dlatego nie wahałam się podczas kupna biało-niebieskiej kurtki. Przeszkadzają mi przypinki, ale można je zasłonić chociażby włosami. Do ramoneski z motywem panterki na rękawach nie byłam przekonana, ale kupiłam ją ze względu na ciekawie wykonaną skórzaną część. Kolorowa, zwiewna tunika jest półprzezroczysta. Możemy połączyć ją z legginsami, rurkami czy spódniczkami. Szary sweterek ma ciekawy krój, nawet literki z napisu 'Limited Edition' zbytnio mi tu nie przeszkadzają. Co do dodatków, to wybrałam czarne platformy, bardzo uniwersalne, choker ze złotymi ćwiekami i okulary, które są ciekawe pod względem tego, że nasz doll może je trzymać w dłoni. 

Poniżej trzy przykładowe stylizacje z kilkoma rzeczami z najnowszej kolekcji LE. 


Kupiliście coś z Limited Edition? Co sądzicie o artykule?

41 komentarzy:

  1. Nie kupiłam nic, bo nie mam ss.Szkoda mi kasy na jakąś gierkę.
    Podoba mi się druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Może jeśli mi się poszczęści w loterii to coś kupię :/ Stylizacje są super.
    Ale mam jedno zastrzeżenie co do twojej osoby - nie uważasz, że branie przez ciebie udziału w konkursach na blogu, którym jesteś redaktorką wygląda lekko mówiąc podejrzanie? Tak, wiem, masz świetne stylizacje i zasługujesz na nie, ale to niezbyt dobrze o tobie świadczy :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Z nowej kolekcji kupiłem bejsbolówkę, torebkę w panterkę, kocie uszy(XD), szary sweter i pasek z tygrysem. :)
    Mam zamiar kupić okulary, które można trzymać na ręku. Nie wiem, czy żałuję niezrobionego zakupu takich butów, bo mi się wydawały takie dziwne, a teraz sam nie wiem.
    A ze stylizacji mi się podoba druga. Jest bardzo śliczna, po zakupie bejsbolówki zrobiłem natychmiast, hah :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak myślałam że kupić tą kurtikę z 3stylki. też sie nad nią waham.
    Rzygam bejsbolowkami, więc jej na pewno nie kupię. zakupilam 3 rzeczy, chcialabym jeszcze pare ale wole szukac na bazarku:>

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacje zniszczyły system - WOW
    Kupiłam niebieską torebkę i czarne koturny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. @Dusiolla
    Według mnie to nie wygląda podejrzanie. Kiedy nie byłam redaktorką też brałam udział, wygrywałam i wszystko było w porządku.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja ładna a stylizacje jeszcze ładniejsze

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  8. napewno cos kupie ale raczej nieposzczescii mi sie w loteri na mojim koncie 1 sd -,- no coment ;) swietna 2i3 stylizacja sliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne stylizacje, waham się nad kupnem kurtki z trzeciej stylizacji, ale teraz wiem, że jak wpadnie mi kilka sd to na pewno ją kupię jak jeszcze będzie :D na razie kupiłam bejsbolówkę, torebkę w panterkę, panterkowo-różową sukienkę i niebiesko-żółte buty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. @Clevleen
    Jestem czytelnikiem więc oceniam obiektywnie. Było w porządku, bo miałaś równe szanse co inni :P
    Po prostu mówię co myślę i sądzę, że nie jestem jedyna której się to nie podoba. Ale to twoje życie, twój interes, chciałam tylko nakłonić cię do lekkich refleksji czy jednak warto psuć sobie opinię wykorzystując tak prestiżowy blog dla garstki stardollarów.
    That's all.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i Druga są świetne.. Trzecia natomiast mi się nie pdoba może to z powodu tego że nie podają mi się te ciuchy. Artykuł jest bardzo fajny a co do LE nie kupiłam nic, brak sd, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie widze w tym nic zlego ze Clevleen moze wygrywac w loteriach .

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam kupić te czarne buty, ale wzięłam inne ;) Podoba mi się ta sukienka z 1 stylizacji i ta krótka bluzka, ale już się na nią nie załapałam ;(
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Czekam na wyniki loterii :) Chciałabym te platformy , niestety została one już wyprzedane - trudno się mówi ... Na pewno jeśli coś wygram to coś kupię : )

    lolasno

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupiłam okulary i torebkę tą niebieską

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam zamiar kupić ramoneskę, zabrakło mi dosłownie kilkunastu stardollarów... Ale nie można mieć wszystkiego. Kupiłam tylko różową czapkę (i jej mi w tym artykule zabrakło) i jestem zadowolona. :)
    BVB.LOVE

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja się tez wtrącę co do brania udziału w konkursach przez Ciebie. Jesteś redaktorką i to nie jest fair wobec nas. Rozumiem brałaś udziały jak nie byłaś nią, ale teraz nie powinnaś
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  18. Boże!!!! Cudowna KOLEKCJA!! Jaki to pech sprawił że właśnie skończyło mi się ss!!
    Ubrania są bardzo ładne i jak bym miała ss to bym na pewno coś kupiła.
    Stylizacje wyszły śliczniee, teraz mam kompleksy, że ja tak nie potrafię :( Ubrania superowo zestawiłaś, aż chce się oglądać :)

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowa kolekcja jest całkiem fajna. Niektóre rzeczy są jak dla mnie podobne do innych rzeczy w starplazie. Osobiście kupiłam tylko 1 rzecz

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupiłam nic, z powodu braku Superstar, ale gdybym mogła, to bez wątpienia kurtka college i okulary byłyby moje. ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. kupiłam tyko sweterek


    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  22. @Dusiolla, OlaKola97
    Dobrze, spróbuję nie brać udziału w konkursach skoro aż tak wam to przeszkadza. Jednak ja proponowałabym po prostu robić lepsze stylizacje, skoro to wy chcecie wygrywać a nie zazdrościć innym. Amen. Temat uważam za skończony, gdyż nie ma on żadnego związku z artykułem.

    OdpowiedzUsuń
  23. http://4.bp.blogspot.com/-nvpl0n3Z-9I/ULTb3sCWvLI/AAAAAAAAAc8/U_q1CY_JHIo/s1600/Ledition.png

    moja stylizacja z bejsbolówką i butami z zestawu 3. Zajrzyj, jeśli masz ochotę :) to tak porównując, do twojej stylizacji :*
    mrs-paula

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi to nie przeszkadza, moim zdaniem jest nieuczciwe. A ja nawet nie biorę udziałów w tych konkursach, więc też skończyłam temat.
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja kupiłam tylko bejsbolówkę. Gdybym miała trochę więcej sd to kupiłabym jeszcze okulary, trzy ary butów, sukienkę, sweterek etc. Stylizacje są świetne. Najbardziej podoba mi się druga stylizacja. Wszystko świetnie wygląda kolorystycznie.

    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  26. Niee kupiłam i nie kupię nic. Nie mam kasy i nie jestem ss :<

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupiłam bejsbolówkę, buty, sukienkę no i górę i dół od stroju kąpielowego ;p

    stylizacje ładne :D

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacje śliczne , niestety nie mam kasy na takie ciuchy , nie wiem czy jak bym miała kupiłabym , musiałabym mieć jakieś 200tys sd żeby kupić parę rzeczy ...


    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  29. @Clevleen
    Ciężko nie wypowiadać się niezgodnie z tematem, skoro komentarze z wynikami adminka blokuje...

    Aż czekałam na to aż wyjedziesz z tekstem, że zazdrościmy, robimy brzydkie stylizacje czy cośtam. Nie, to wcale nie oto chodzi.
    I tym samym widzę, że dalsza dyskusja sensu nie ma gdyż nie potrafisz zrozumieć, że branie udziału w konkursie na własnym blogu jest nie w porządku i nie fair stosunku do WSZYSTKICH czytelników i pokazuje podejście do nich.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  30. kupiłam jedynie kołnierzyk, bo nie zdążyłam kupić innych perełek :l
    śliczna jest tunika z 1 lalki, bardzo mi się podoba <:

    OdpowiedzUsuń
  31. @Dusiolla

    Ja nie widzę nic złego, że tematowa redaktorka Clevleen wygrywa w konkursach, a nagrody z konkursu to tak samo jak wypłata za pracę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. hej :) mam pytanie czy któraś z was kupiła tą białą perukę z LE?

    OdpowiedzUsuń
  33. Zazdroszczę wielu osobą że są teraz ss i mogą coś kupić. :(


    A stylizacje są świetne wszystkie mi się podobają.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo podobają mi się te ubrania ale szkoda że są takie drogie ;(


    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  35. Kupiłaś wszystko to, co ja - ale ramoneska jest tragiczna przez futro dlatego nie kupiłem + koturny kupiłem tylko dlatego że wiedziałem że innym się spodobają więc na nich zarobię

    OdpowiedzUsuń
  36. Na początku mojej opinii chciałam uwypuklić, że bardzo lubię artykuły które nawiązują do najnowszych i najciekawszych dostaw do sklepu :) Ja sobie kupiłam tylko majteczki z stroju kąpielowego za 25 SD, więcej SD nie miałam :<. No niestety ale mam przynajmniej 1 rzecz . Co do stylizacji i ogółem pomysłu na artykuł. Pomysł mi się naprawdę podoba i zgadzam się z twoim zdaniem , coraz trudniej jest zrobić stylizacje z dostawami do Le. Ja już stylizacje na konkurs zrobiłam na wasz blog. I naprawdę miałam duży dylemat z dopasowaniem różnych ciuchów pasujących do siebie kolorami i szyciami, ale jakoś mi wyszło. Jednak mogę to powiedzieć z pewnością że twoje stylizacje powalają mnie na nogi :D Po pierwsze nie miałam takiego wyboru ciuszków ( wykupione ). A po drugie wszystkie są genialne. Mi najbardziej się podoba stylizacja numer 3. I właściwie to z tą bluzeczką mam swoją stylizacje :D Ogółem artykuł przemyślany i z chęcią mi się go czyta. Gratuluję talentu stylizacyjnego.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  37. Ech nawet nie wiesz jak ci zazdroszczę, że udało ci się kupić te buty, bardzo je chciałam ale niestety admini dodali tą kolekcję wyjątkowo wcześnie a ja akurat wczoraj wróciłam do domu po 17 i tych butów już nie było Co do twoich stylizacji bardzo mi się podobają, szczególnie pierwsza i trzecia, pierwsza jest zwyczajna ale ma swój urok, druga mi się nie podoba przez tą kurtkę, lepiej bybyło gdyby admini zrobili ją jak normalna kurtkę a nie jakoś dziwnie narzuconą na ramiona -.- Trzecia stylizacja najbardziej mi się podoba, przedkonałaś mnie do kupienia tej ramoneski, chociaż i ak mnie boli, że admini ją tak zepsuli. W twojej stylizacji to nawet nie wygląda tak źle ;) Kupiłam 4 rzeczy. Czarne buty na platformie (które admini nazwali steampunkowymi chociaż z tym stylem mają niewiele wspólnego, właściwie to nic -.-) Kolejna rzecz to krótkie fioletowe spodenki, rózówo-pomarańczowa spódniczka z brązowymi kokardami i kurtkę (pseudo ramoneskę) która niestety jest zniszczona przez panterkę i frędzle na rękawach (też nie cierpie panterki jest strasznie pustacka) no ale cóż kurtka sama w sobie mi się podoba więc coś wymyślę, może uda mi się jakoś załonić części które mi się nie podobają xD Ale nie wiem czy wyjdą mi te stylizacje, ciężko jest coś zrobić z tymi ubraniami -.-

    OdpowiedzUsuń
  38. piekne stylizacje :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne stylizacje :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń