2012/11/25

Prezent dla Royalty

Najwidoczniej już wkrótce użytkownicy z diamencikiem otrzymają od administratorów prezenty przeznaczone tylko dla nich. Ze spoilerów domyślam się, że będzie to naszyjnik i torebka(zdjęcie poniżej). Cieszę się, że admini o nas pamiętają i faktycznie nagradzają w jakiś sposób za czas i nie ukrywajmy, pieniądze, włożone w stardoll. Mimo wszystko prezenty nie wyglądają zbyt zachęcająco i są zbyt wymyślne. Jeśli chodzi o torebkę, to wyglądała by naprawdę ładnie bez tych zdobień. Ale cóż, lepsze to, niż nic! Podobają Wam się prezenty? Jak myślicie, kiedy je dostaniemy?



27 komentarzy:

  1. Łaaaa, to na pewno te prezenty! Masz racje, torebka ślicznie wyglądałaby bez tych zdobień, ale i tak mi się podoba :3

    OdpowiedzUsuń
  2. torebka bez zdobień faktycznie byłaby ładniejsza, ale nie ma co narzekać, i ze zdobieniami będzie można ją jakoś fajnie wykorzystać. Naszyjnik niestety nie jest...za ciekawy.
    Fajnie, że admini pamiętają o naszych diamencikach, bo ostatnio może go dostać każdy:/ dlatego z perspektywy czasu spędzonego na SD baaardzo się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Według mnie torebka jest bardzo ładna, czego nie mogę napisać o naszyjniku. Jest na nim zbyt dużo zdobień, wygląda troszkę kiczowato. Sądzę, że prezenty dostaniemy na Mikołajki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, bardzo się cieszę, że admini pamiętają o tych, którzy włożyli w stardoll najwięcej kasy. Mi się te rzeczy podobają. Z jednej strony ta torebka jest ładna z tymi zdobieniami, z drugiej nie.
    Naszyjnik jest fajny.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. Ogromna racja w tym, że torebka bez zdobień byłaby lepsza. Zgadzam się, że należy się nam coś więcej, za wydanie tylu pieniędzy... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. naszyjnik można bardzo fajnie wykorzystać, ma ładne kolory. co do torebki - zgadzam się - ładniejsza byłaby bez tych diamencików :D ale ogólnie kolory ładne

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka ładna, ale te diamenciki psują całość

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podoba torebka *.* Jest po prostu śliczna <3 Szkoda, że nie jestem royalty. :c Co do naszyjnika... hmm... nie za bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie bardziej podoba się naszyjnik O,o Torebka byłaby ładniejsza, gdyby nie miała ząbkowanych brzegów i tak wielu diamencików, przynajmniej połowę z nich bym wycięła ;P Taak, pewnie na mikołajki dostaniecie ;)
    iwo__pies

    OdpowiedzUsuń
  10. Torebka jest piękna !
    Choć zdobienia trochę ją psują ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Trochę żałosne te prezenty, jeżeli admini już chcą nam coś dawać to mogliby się chociaż postarać a nie dają nam jekieś paskudne badziewia. Sama powiedziłaś, że wydajemy na tą grę kasę a admini mają nas gdzieś i tylko zdzierają z nas kasę, myślą że jak dadzą jakieś badziewie to zaraz wszyscy pójdziemy ich wielbić za ich wspaniałość -.-

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie podobają mi się, ale miło, że o nas pamiętają ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne prezenty :)jestem ciekawa czy osoby które nie mają doładowanego SS ale są Royalty to też dostaną

    OdpowiedzUsuń
  14. Och.. mimo wszystko zakochałam się w tej torebce bez opamiętaania.. Jest po prostu ślicza *-* A co do naszyjnika.. jest przeciętny, nie podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  15. ech, właśnie dziś skończyło mi się superstar, a byłam royalty ;/

    lidzik

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne!! Tab bardzo chciała bym być Royality! Naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam was na mojego bloga nie jest on związny z modą tardoll tylko z przemyśleniami na różne tematy zobaczcie sami :D


    http://twistedladdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety ja nie dostane lub nie będę mogła kupić tych spoilerów ;< Nie mam niestety statusu Royar 9 (jeszcze brakuje mi trochę dni ) A co do ich wyglądu to całkiem dobrze się reprezentują. Miło z strony adminów że trochę bardziej uwypuklają osoby co mają status Royar bo przecież żeby go zdobyć trzeba tez dużo w stardoll kasy wpakować :) Myślę że w stylizacjach walkiem dobrze będą się dopełniać, lecz na raz obydwie te rzeczy nie będą dobrze wyglądać tak na oko :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  19. miło, torebka całkiem fajna ;]

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie! Nie ukrywajmy, admini o nasze diamenty nie dbają. Ja sama pisałam do nich kilka listów, w których było czasem po 30 różnych pomysłów dotyczących przywilejów royalty.
    LEPSZY RYDZ NIŻ NIC :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają troche, jak takie darmówki dla wszystkich, a ten status jest przecież czymś więcej.. Ludzie wydali na to kupę czasu i pieniędzy, to admini mogliby się postarać.. Trochę bezsensu.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń