2012/11/18

Wybór Dnia

Dzisiejszym WD została złota wanna ze sklepu VILLA- Golden Bathtube. Jej cena wynosi 18 stardollarów. Nie wiem jak Wy, ale ja nigdy nie zamierzałam (co chyba w najbliższym czasie się nie zmieni) robić łazienki, dlatego też z pewnością jej nie kupię. Ogółem jest bardzo ładna, lecz mnie w żadnym wypadku się nie przyda. Bardziej rozwiniętego opisu o... WANNIE już chyba robić nie będę ;p A co wy o niej sądzicie? Zakupicie ją?

Z komentarzy zostaną wylosowane dwie osoby, które otrzymają sd na jej zakup :)

53 komentarze:

  1. Podoba mi się, może kupię. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanowię sie nad jej zakupem
    Truskawka1616

    OdpowiedzUsuń
  3. Uuuu, ładna jest :) Może pomyślę nad przemeblowaniem w łazience :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jej nie zakupiłam. Ponieważ mi się nie przyda. W pokoju dokupionym mogę sobie ją włączyć, a w normalnym apartamencie już ją miałam. Nawet ładna , wygląda bardzo elegancko i dostojnie, lecz coś czuje że do mnie i moich apartamentów będzie cienko pasować. A 18 SD wole zaoszczędzi na jakiś ciuch czy tez coś od makijażu. Co do wyboru dnia . Co niech sobie taki będzie, ja do tego wagi nie przypisuje .
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest bardzo ciekawa, ale nie wiem czy ją kupię. Zastanawiam się nad łazienką. :]

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podoba mi sie ;/

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest ładna. Właśnie miałam zrobić łazienkę w eleganckim stylu. Taka wanna bardzo by mi się przydała. Jednak jest za droga jak dla mnie. 18 sd przeznaczyłabym na kupno ubrań , aczkolwiek gdybym dostała sd na kupno wanienki , chętnie bym kliknęła ,,kup".

    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi sie ale narazie nie zamierzam robic lazienki ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie całkiem fajna, ale nie wiem czy kupię, ponieważ właśnie nie dawno urządziłam swoją łazienkę. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Gdyby mieć jakiś pomysł aby ją wykorzystać, to może by coś powstało :) Wanna ładnie wykonana, widać że się graficy się postarali :)

    diamond.girl11

    OdpowiedzUsuń
  11. mam już łazienkę, ale zastanawiam się nad przemeblowaniem, także może kiedyś się skuszę ;)
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo i to bardzo mi sie podoba ta wanna..jest w takim fajnym stylu...mozna ladnie udekorowac nia lazienke

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  13. Orginalna. Może zrobię łazienkę???
    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę ładna, a ostatnio myślę o zrobieniu łazienki więc się przyda :>
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dla mnie zupełnie nie udany wybór dnia. Ta wanna nie dość że do takich nie należy to jeszcze wykonanie ma wiele do życzenia. Słaba grafika wyglada jak jakaś z wcześniejszej epoki do tego kolory nie przypadły mi do gustu. Nie kupię lepie tą kasę zachować na hb które w przyszłości będzie wiecej wartę niż na zakup wanny. Zresztą mało widziałam pokoi zrobionych na łazienkę.



    ewelina1122

    OdpowiedzUsuń
  16. nie wiem czy kupię Purplecukierek

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi się całkiem podoba, teraz mam remanent w mieszkaniu i taka wanna by mi się przydała. Niestety chwilowo nie mam sd :(

    patka4512

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet ładna, cena też niezbyt wygórowana.

    OdpowiedzUsuń
  19. mi ona przypomina kosz na chleb :D nie podoba mi się i jest droga. nie kupię jej

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ciekawa ta wanna , zastanowię się nad jej kupnem ;d


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  21. Całkiem fajna Podoba mi się obróbka ale nie mam zamiaru robic łazienki więc pewnie nie kupię ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, dosc sympatyczna :D ale musze najpierwa miec lazienke! :D wiec, nie kupie jej....

    sisi_penny
    obs jkako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  23. Wanna od samego początku mi się podobała

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już mam co prawda wbudowaną wannę w łazience. Ale nie lubię jak wszystko tak się blyszczy :/ W tym przypadku tak właśnie jest. Cała w złocie. Nie lubię takiego blasku. I jest zdecydowanie za droga. Wydaje mi się, że w moim apartamencie ona się nie znajdzie. Oczywiście zajrzę do tego sklepu, ale na pewno nie po wannę :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi się podoba ale raczej jej nie kupię. Oczywiście nie mam pewności ale raczej zainwestuję jak coś to w tańszą.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  26. W końcu ''normalne'' screeny. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna. Bardzo mi się podoba.
    olieksiej

    OdpowiedzUsuń
  28. mam już łazienkę i ta wanna by mi tam nie pasowała ,wiec raczej nie kupie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna możę ..

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja też raczej nie będę robić łazienki. Wanny raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam juz wannę, ale odnośnie tej to może kupię
    ala1998_abra

    OdpowiedzUsuń
  32. Nawet fajna.Ale ja już urządziłam łazienkę.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  33. Wygląda bardziej jak kanapa niż wanna, łazienkę już mam, więc tej wanny raczej nie kupię.
    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  34. hmm... może i bym kupiła, ale nie mam sd :< niestety.

    OdpowiedzUsuń
  35. taka ekskluzywna ta wanna.. no.. nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  36. myślę, że byłaby przydatna

    OdpowiedzUsuń
  37. Wanna jak wanna, jedyne to, że jest wykonana w dość ciekawym stylu :)przypomina mi vintage.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podoba mi się, mam łazienkę w apartamencie ale nie w takim stylu. Nie potrzebuję tej wanny dlatego na pewno jej nie kupię.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  39. Wanna sama w sobie ładna jednakże mi nie potrzebna. Co do jej ceny to jak na ten sklep to i tak jest ok. Co prawda obicie ma podobne jak kanapa, ale mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  40. Mi się nie podoba.
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak ja założyłem konto to zrobiłem łazienkę i moja doll się kąpała w jakiejś brzydkiej wannie, buhahaha :D
    A teraz obecnie nie mam i nie mam zamiaru zrobić łazienkę, więc nie kupię :>

    OdpowiedzUsuń