2012/11/13

Nie bój się dziwnego

Drugi artykuł z mojego nowego cyklu, tym razem chciałabym go poświęcić na pokazanie Wam nietypowych spodni. Z góry zaznaczam, że nie wszystkie rzeczy pokazywane w tych artykułach są naprawdę dziwne, ale po prostu ciekawe, inne i takie, które przyciągają oko.



Pierwsze spodnie pochodzą z Bonjur Bizou i mają fason podchodzący pod pumpy. Według mnie mają śliczny kolor i ciekawe ściągacze u dołu nogawki. Są dobrze wykonane pod względem graficznym, mają wiele naturalnie wyglądających zgięć i cieni. W mojej stylizacji nawiązałam do świecących elementów i wybrałam połyskującą kurtkę. Przy tego typu wzorach trzeba uważać, żeby za bardzo nie przesadzić, dlatego zdecydowałam się na czarny top i zwykłe platformy. 



Drugie w dzisiejszym zestawieniu są porwane legginsy z Fallen Angel. Spodobał mi się metaliczny cień. Będą ciekawie wyglądać w 'kosmicznych' stylizacjach z dużą ilością srebra, ale też granatu czy bieli. Ja dobrałam cekinowe oxfordy i połyskującą metalicznie kurtkę, a także srebrny top. Całość dopełniłam niebieską torbą, by nieco podkreślić odcień legginsów. 



Na koniec ekstremalne pumpy z motywem morskim. Są dość trudne w użyciu z uwagi na zwężenie u góry, które zniekształca talię. Wybrałam granatowy top, a spodnie 'podciągnęłam' nieco w górę wykorzystując długość moich włosów. Dobrałam niebieskie dodatki z niewielką ilością złota. 

Co sądzicie o tym artykule?

33 komentarze:

  1. Pokazałas mi fajne zastosowania dziwnych ciuchów :D
    Dziękuję . Teraz nie boję się kupywać czegoś " innego "
    PS : Masz super styl :D Podoba mi się
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jest naprawdę świetna, druga jest słaba, uważam tak bo te legginsy/spodnie są koszmarne przez co cała stylizacja jest zepsuta. A w trzeciej gdyby były inne spodnie -.- ale wiem, że ona są tu głównym elementem niestety...

    OdpowiedzUsuń
  3. proszę o więcej taki artykułów , bo pokazują one co do czego ubierać , że często przydaje się ryzyko :)

    Sloneczko-12

    OdpowiedzUsuń
  4. z chęcią zobaczę kolejny artykuł, zachęciłam mnie do kupna pierwszych spodni. drugie i trzecie same w sobie mi się nie podobają. Pierwsze dwie stylizacje bardzo mi się podobają, trzecia już mniej, przez te spodnie :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście świetny pomysł na wykorzystanie tak dziwnych ubrań. Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 1. Wszystko jest fajnie dobrane kolorystycznie i w ogóle.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje. Świetnie wykorzystane ubrania. Jestem pod wielkim wrażeniem. Brawo. Gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te artykuły. A co do dziwności spodni numer dwa mogłabym się kłócić, ale każdy dziwność postrzega inaczej. Tak czy inaczej stylizacje są świetne i bardzo mi się podobają. Z dziwnego zrobić coś fajnego to sztuka. Czekam na następne! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się ten cykl. ^^
    Cóż... do gustu przypadła mi jedynie pierwsza stylizacja, ale to chyba tylko dlatego, że nie podobają mi się 2. i 3. spodnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się tylko 2 stylizacja

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Wy tak ubieracie je, że ja lecę potem do sklepu i kupuję ciuch jaki użyliście w stylizacji, a potem sama nie wiem co do niego założyć i leży sobie u mnie w szafie xD

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje nie są dla mnie urzekające, ale sam pomysł "nie bój się dziwnego" jest fajny. Dobrze od czasu do czasu odswieżyć swoją Dollkę ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne stylizacja.
    Świetne zastosowanie nietypowych spodni.
    Od teraz nie boję się kupować czegoś szalonego. :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale super, że piszecie takie poradniki. W tej odsłonie najbardziej ucieszyłam się z drugiej stylizacj, ponieważ już od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem tych legginsów i zastanawiałam się z czym je zestawić. Dzięki za pomoc! :)
    Pozdrawiam,

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  14. Super :D Najbardziej podoba mi się stylizacja nr 1 Oby więcej takich artykułów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo mi się podobają te stylizacje. Szczególnie pierwsza. Nie byłam przekonana do tych spodni, choć mam je w szafie, ale teraz uważam że są naprawdę ciekawe :)

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny artykuł :) Nie podoba mi się tylko stylizacja nr.3 , ale 1 i 2 są cudowne :) Nie sądziłam , że z takimi ciuchami można zrobić coś tak ładnego :)

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie najbardziej podoba się druga stylizacja ;) Jest super

    patunia09c

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystko mi się podoba.Na pewno skorzystam.;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  19. niestety żadnych spodni nie kupie .co do tych drugich to mam takie w realu i cieżko do nich cokolwiek dobrać :)





    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne stylizacje, bardzo mi się podobają.:)

    paulina3010

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsza stylizacja świetna! Czekam na kolejny artykuł z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej podobają mi się drugie. Artykuł spoko.
    lotetta789

    OdpowiedzUsuń
  23. Coraz bardziej dostrzegam cel dzięki któremu powstaje ten artykuł. Po prostu chcesz nam przekazać i pokazać , że nie warto się bać swojego stylu . Na początku myślałam, że to po prostu artykuł o stardoll ale teraz zrozumiałam też ten ukryty cel :D ( Jeśli jest XD )
    Co do stylizacji. Bardzo fajnie, że tym razem zastosowałaś do swoich stylizacji spodnie. Tych których użyłaś nie posiadam w swojej szafie, ale jeszcze myślę czy to się czasem nie zmieni :D Najbardziej podoba mi się stylizacja numer 1 :) Bardzo ładna kolorystycznie i estetycznie. Podoba mi się w niej użycie tych spodni, naprawdę :O W następnych 2 tez nie ma problemu do oceny również mnie zachwycają, mają coś w sobie co nie pozwali mi przestać o nich myśleć ( Chyba przestanie jak kupie :) Co do artykułu to bardzo dobrze ci to wychodzi i bardzo dobrze przekazujesz nam to co masz do powiedzenia. Dla mnie osobiście takiego typu postów powinno pojawiać się na blogach o stardol ♥
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. nie przepadam za takimi dziwnymi ubraniami ,chociaż trzeba przyznać ,że pierwsza stylizacja wygląda całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  25. Najbardziej podoba mi się pierwsza.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza stylizacja jest genialna! Długo zastanawiałam sie nad kupieniem tych spodni,gdyż bardzo mi sie spodobały,ale bałam się ,że do niczego nie będą mi pasować.A tu wystarczy dać jakis czarny top,kurtkę i zwykłe buty.Druga stylizacja jest nawet ładna,ale nie przekonują mnie te spodnie i napewno ich nie kupię.Nie lubię tego typu ubrań.Trzecia stylizacja ma świetne kolorki,spodnie mi sie podobają,ale nie będa mi pasowały,więc je nie kupię.Stylizacje świetne,najbardziej podoba mi sie satylizacja pierwsza.Czekam na dalsze artykuły :)

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  27. Artykuł bardzo fajny. Ja osobiście nie zwracam uwagia na takie rzeczy, bo poprostu nie uwiem takich rzeczy wykożystyać .:)
    Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnia stylizacja nawet ujdzie, pierwsza ok.

    OdpowiedzUsuń