2012/11/18

Wyniki konkursu + Krótkie info


Naprawdę trudno było mi wybrać jakąkolwiek pracę, ale coś wygrzebałem, nie jest źle :)

1 miejsce zajmuje 
-Emo-Niunia
Gratuluję, zgarniasz 70sd :)


2 miejsce zajmuje
Sisi_Penny
dostajesz 40sd.


Macie czas do jutra 12:00 na zgłoszenie się po nagrodę w mojej kg.
_________________________________________
 Chcielibyście więcej tego typu konkursów? :)
Oprócz konkursów, planujecie sobie może od jakiegoś czasu przeczytanie porządnego artykułu na jakiś temat dotyczący stardoll i nie tylko? Piszcie śmiało. Nie udaje mi się tu zbytnio pisać o nowościach, a zależy mi byście mieli co robić na blogu podczas ciszy.
Pozdrawiam :)

29 komentarzy:

  1. Mi się najbardziej podobała praca Henedy, ale zwycięska praca też jest ładna :)
    Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje! Świetne prace ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem praca sisi była ładniejsza ;p A konkursy tego typu jak najbardziej są potrzebna!
    Angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak, więcej konkursów - więcej okazji do wygrania SD. Moglabyś jescze zrobić jakiś poradnik typu " co warto kupić na Stardoll". Czekam z niecierpliwością. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie mi się nie podobają, a ta pierwsza to chyba jakiś żart :P

    Ja czekam na konkurs na najładniejszy apartament!

    OdpowiedzUsuń
  6. oo bardzo dziekuje za wyroznienie :)
    chetnie bym przeczytala cos o buutach na stardollu :D jakies ciekawe buutki, poszukiwane rzeczy czy cos :)
    a moze jescze artykul o mm... stylizacje w roznych tematach D: np tematyka *kosmos* albo *czern i biel* TEMATYCZNE STYLIZACJE + jakis maly poradnik :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  7. stylizacja sisi jakoś bardziej przypadła mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję :)
    Myślę, że większość osób lubi tworzyć stylizacje, więc konkursy tego typu są dobrą rzeczą, szczególnie, że można zgarnąć niezłą kaskę czy fajne ubrania.
    A co do artykułów to jestem za tym, chętnie przeczytałabym poradniki dotyczące coś w stylu "Pomysł na..", czyli coś z niczego ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. gratulacje ale moim zdaniem na pierwsze miejsce zasługuje druga praca :)




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje. Mi jest to obojętne bo i tak nie umiem. :D

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję, bardzo ładne stylizacje :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem było wiele ładniejszych prac. Te są zwykłe (a szczególnie drugie miejsce), niczym się nie wyróżniają. Podobała mi się np. pracy Henedy.

    Mimo tego gratuluję i mam nadzieję, że na blogu pojawi się więcej tego typu konkursów.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  13. zapomniałam się zgłosić, no trudno.
    a konkursy.. każdy jest dobry

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje ;) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta dziewczyna co zajęła 2 miejsce powinna zająć 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Och tak.. zawiodłam się bo na pierwsze miejsce nie zasługuje, ale cóż i tak gratulacje.. Dziewczyna na drugiem miejscu stanowczo powinna zająć 1.. Ale no nic na to nie poradzę.. Czekam na więcej takich konkursów!

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię , gdy na blogu dodajecie stylizacje. Już dawno ich nie było. Artykułów i tak nie czytam , nie przepadam za nimi . I konkursy
    są okay.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sisi_Penny moim zdaniem stworzyła ładniejszą stylizację ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję zwycięzcą :D Prace obydwie są na wysokim poziomie i naprawdę mi się podobają. Moja praca a porównaniu tymi znacznie odstaje :D Lepsza moim zdaniem jest stylizacja na drugim miejscu, ale ok . Bardzo chciałabym więcej tego typu konkursów. Masz racje fajnie by było kiedy by się jakiś fajny i do rzeczy artykuł pojawił . Czekam z niecierpliwością :>
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem na pierwsze miejsce zasługuje sisi. Ma przemyślany out , fajne dodatki i ciekawie zaprezentowała właśnie tytułowy kołnierzyk z HB. Tego typu konkursy są naprawdę ciekawym pomysłem. Oby było ich więcej.

    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, gdyby było więcej takich konkursów :) Jestem za :D
    A co do prac, ta pierwsza mnie nie porywa, zwyczajna taka. To już druga lepsza, ale to moje zdanie :) Gratuluje i tak :))

    PunkWikulina

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślę ze dziewczyny naprawdę zasłużyły na nagrodę ;D Gratuluję wam !! Najładniejsza jest ta spódniczka w pierwszej stylizacji a w drugiej natomiast Ta narzutka świetnie komponuje się z reszta rzeczy ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń