2012/11/15

Nowa wiadomość

Na nasze skrzynki admini wysłali wiadomość, która dotyczy najnowszego sklepu kampanii Harrods- John Galliano Kids. Zgodzę się z Wami, że kolekcja ta jest dosyć dziecinna, dlatego też przynajmniej na razie nie planuję niczego kupować. Co do samej wiadomości, raczej niczym się nie wyróżnia- według mnie admini znów zepsuli twarze (tradycyjnie ;p). Na dollkach pokazałabym zdecydowanie lepsze ubrania, te niczym nie zachwycają. No w tym przypadku już nic więcej powiedzieć nie mogę. A co Wy o niej myślicie?

23 komentarze:

  1. Taaak, nie powala ta kolekcja ;p
    raczej nic nie kupię
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Co do reklamy :
    To wielki łał ! ♥.♥ Reklama jest prześliczna ! Genialna grafika kolory nie są kontrastami . Świetnie wycieniowane tło i lalki tez są genialne. Choć ubrane są w rzeczy z tej nowej dostawy która moim zdaniem cienko wypadła. Ale i tak wyglądają oszałamiająco, nie mogę powiedzieć że ładniejsza jest blondynka bo brunetka też jest naprawdę śliczna. REKLAMA MNIE ZACHĘCA ale artykuły to niszczą
    Co do sklepu:
    To sklep moim zdaniem blado wypadł na tle innych z Harrods . Co do kupna to kupie kamizelkę i na uszy ocieplacze :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. nie podoba mi się, nie zachęca. zgodzę się - twarze są okropne, ubrania też nie są ładne, ogólnie cała kolekcja mi się nie podoba :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. ze sklepu na pewno kupię ciemne dżinsy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Reklama dosyć ładna ale kolekcja do bani.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. Och.. kolekcją jestem zawiedziona, ale jak patrze na ta reklamę to po prostu się zakochałam. Nawet te twarze mi nie przeszkadzają i uważam że jest bardzo udana. Sądziłam ze reklama będzie nie wypałem tak samo jak kolekcja, ale zamiast być zawiedziona to jestem baardzo zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolekcja całkiem fajna . Dużo rzeczy mi się podoba :D
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  8. no mam na dzieje ze cos tam bedzie fajnego
    misiaStarFriend

    OdpowiedzUsuń
  9. mi drażni nienaturalnie narysowany śnieg w tle. Sam kolekcja jest w miarę udana, może nie zachwyca ale kilka rzeczy jest ciekawych.

    OdpowiedzUsuń
  10. reklama jak reklama.. szału nie ma ;l

    OdpowiedzUsuń
  11. Reklam genialna co ty dalej mówić, a co do ubrań to raczej nic nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  12. Fakt! Dziecinne. I to bardzo. Ja niczego też nie mam na razie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  13. reklama bardzo mi się podoba :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Reklama nawet... Ale na pewno nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  15. Reklama mi się podoba, ale nie za bardzo pasuje do tej kolekcji

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  16. Fatalna kolekcja, fatalna reklama... Z pewnością nic nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Przeciętna ta reklama, a doll z brązowymi włosami ma szczególnie zeszpecone oczy, wygląda jak psychol -.-

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nic nie zakupię. ;]
    lotetta789

    OdpowiedzUsuń
  19. czuje sie po tej reklamie, ze zima nadchodzi wielkimi krokami <3
    co mnie nadniernie cieszy! ahah :)
    co do reklamy: tloo cudoowne, az chcee snieeg! dollki, no niewiem.. admini starali sie dac im czerwone policzki (od zimna), no troche sie im udalo! to przyznam! ale tak to jakos niezbyt mnie zacheca do zakupu) (raczej mnie zacheca do wyjscia na polko :D).

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczna reklama to okropnej kolekcji. jak nie nie lubię takiego czegoś.Podobają mi się kolory oraz to że nawiązuje ona już do nadchodzacej pory roku. Napis sklepu wrzuca sie w oczy i jest wykonany ładnymi literkami. Kolor tła przyjemny w odbiorze. Co do dollek to są ładne , maja taka dziewczęcą urodę. Czyli jak ta kolekcja. Wiec duży plus na nawiązanie do tego. nawet zestawienie ubrań az tak bardzo mi nie przeszkadza. Jednak jak zwykle reklama nie zachęca mnie do kupna rzeczy w tym sklepie, ponieważ są na mnie za bardzo dziecinne.



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń