2012/11/28

Naszyjnik HB

W Starplazie pojawił się nowy hot buys - naszyjnik z czarno-fioletową zawieszką w kształcie głowy liska. Pochodzi ze sklepu GLAM'RUS, kosztuje natomiast 10 stardollarów. Nie jest właściwie brzydki, jednak nie w moim typie, więc go nie kupię. Nie sądzę, że kiedykolwiek udało mi się zestawić go jakoś przyzwoicie w stylizacji. Cena jest przeciętna i standardowa, jeżeli chodzi o tego typu biżuterię HB. Co myślicie? Kupicie?

Dwie osoby, które skomentują tego posta, otrzymają 10 stardollarów.

54 komentarze:

  1. Mi się podoba, kupiłam go, ale jeszcze nie wiem jak go wykorzystam :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za biżuterią nakładaną "na dollkę" , nie jako ciuch, tylko w 'editorze wyglądu' (nie wiem jak to nazwać. Dlatego nie wydaję 10 sd, chociaż dodatek ciekawy i na pewno da się go jakoś fajnie wykorzystać :)
    mrs-paula

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny może kupię


    xChocolatesShake

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy motyw, w miare tani. JAK WYGRAM SD TO KUPIĘ.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja co do jego kupna nie jestem przekonana, cóż kolekcjonuje Hb ale niestety też dojdzie do biżuterii a tak ich nie zbieram tylko w apartamencie. A muszę przyznać że jest naprawie słodki. Ten fioletowy naprawdę ładnie wygląda w połączeniu z czarnym. Ogólnie to on patrzy na nas tak jakby z pod wilka czy tak groźnie. To bardzo ładnie będzie wyglądało przy mrocznych stylizacjach. Warto pomyśleć nad tym . A co do jego ceny. To ona jest całkiem spoko. Nie za drogo a ładnie.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm chyba kupię :)

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny :DDD

    MissClaudynka

    OdpowiedzUsuń
  8. Całkiem ładny, ale jeszcze pomyślę nad jego kupnem :>

    iksde

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakoś nie przypadł mi do gustu ten hb. Jest dość ciekawie wykonany aczkolwiek nie dość, że raczej nie będę umiała go wykorzystać to i nie przepadam za naszyjnikami tego typu.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Naszyjnik ciekawy, ale nie powala.
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  11. Szału nie ma, szczerze mówiąc.
    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy motyw ,raczej kupię
    ewa-mysz

    OdpowiedzUsuń
  13. dosyć ładny, ciekawie można go wykorzystać w stylizacji, jednak szkoda, że jest z salonu piękności. cena jak na hb jest normalna, ale raczej go nie kupię bo nie mam za co :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. nie podoba mi się, jak dla mnie bezużyteczny ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. mam taki sam w realu :D



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nawet fajny
    kolorowa111t

    OdpowiedzUsuń
  17. Dla mnie naszyjnik ładny ogółem, ale kolor nie za bardzo ;p
    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny nawet tani PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  19. O! Zaginiony naszyjnik. ;d
    Jak dla mnie to może być, ale chyba nie kupię, szkoda sd. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Całkiem ładny i nie drogi jak na HB, kupiłam już go, trafił do mojej kolekcji :)
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładny ;*
    Chyba najładniejszy naszyjnik ze wszystkich tych sklepów ; 3

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne spojrzenie,.. tajemnicze!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  23. Raczej mi się nie przyda..
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmmm , mi się podoba raczej kupię :P

    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  25. Hmmm , mi się podoba raczej kupię :P

    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  26. Omniomomomomomomomomomomm *.*
    Ten naszyjnik z wizerunkiem ładnego lisa, muszę kupić!
    Słodko wygląda, a 10 sd to nie aż tak drogo :3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie w moim stylu, poza tym nie wiedziałabym z czym go skompletować... może podałybyście jakieś propozycje stylizacji z tym naszyjnikiem :) ?? Pozdrawiam - Samra1000

    OdpowiedzUsuń
  28. Całkiem ładny, jeszcze zastanawiam się nad zakupem. musiałabym się długooo zastanowić w jakiej stylizacji go użyć

    OdpowiedzUsuń
  29. Jest piękny, bardzo ładny kształt i kolorystyka. Nie wiem czy kupię bo brak sd a muszę jeszcze coś kupić. :(


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeżeli już nakładam jakąś biżuterię na moją doll, to jest ona niewielka (szczególnie tyczy się to wisiorków). Lisek jest całkiem ładny, ale nie przyda mi się, więc nie ma sensu go kupować. Poza tym cena skutecznie mnie odstrasza.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  31. jest nawet ladny ale tylko na dollce...bo ogolny wyglada raczzej nie zachwyca..ale mimo to uwazam ze warto go miec bo moze sie kiedys przydac

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że nakładany w salonie piękności. Nie kupuję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się nie podoba.
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  34. Mnie się podoba, lecz listopadowe hot buysy inne były lepsze, ale ten jest też niczego sobbie
    TheSonka

    OdpowiedzUsuń
  35. Podoba mi się. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  36. Mi się bardzo podoba,i go kupię ale teraz myślę jak go wykorzystam ;)

    KeshaSabert

    OdpowiedzUsuń
  37. Przepiękny. Taki jak mój styl.;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  38. nawet fajny niezbyt grogi napewno ja kupie tylko szkoda ze ten hb pojawil sie 2 dni po tym kiedy mial sie pojawic

    OdpowiedzUsuń
  39. okropne to coś jest ,na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  40. mi sie strasznie podoba :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń