2012/11/22

Wybór dnia

Dzisiejszym wyborem dnia została sukienka ze sklepu Miss Grant, który pojawił się niedawno w Harrods. Cena sukienki - 28sd - jest dość wygórowana, podobnie jak wszystkich artykułów z Harrods. Cóż mogę o niej powiedzieć... Wzór jest dość ciekawy, krój zresztą też, ale dla mnie sukienka jest po prostu niepraktyczna. Przeglądając sklep Miss Grant nawet jej nie zauważyłam, nie jest niestety warta swojej ceny. Kupicie ten wybór dnia?

Z komentarzy wylosowane zostaną 2 osoby, które otrzymają sd na jego zakup



43 komentarze:

  1. Jest ładna ze względu na krój, ale ja bym na niej wolała kwiatki

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Krój fajny ;D Brakuje takich sukienek tylko ze czarnych .
    iwo__pies

    OdpowiedzUsuń
  3. nie jest najgorsza, ale świetna też nie. dobrze leży na lalce, ale przeszkadza mi ten "golf". kolory ładne, ale cena mnie przerasta ;D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. nieładne, za drogie. ;d
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie deseń jest super. Nie wiem czy dobrałabym coś ze swojej szafy akurat do tej sukienki. Ale zawsze można dokupić kilka rzeczy, nie?

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi się nie podoba. Jest ogólnie bardzo droga. Nie kupię.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest super droga. Ładny deseń , ale to chyba tylko to.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi sie ta sukienka...ma ladny wzor w kwiatki i kolorystyka tez jest fajna...kroj jest nie najgorszy...ladnie prezentuje sie na dollce...szkoda tylko ze jak zwykle droga

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna sukienka ale w zyciu nie dam za nią tyle kasy

    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  10. oryginalne, fajne można zrobić stylizacje, pomyśle :)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  11. moim zdaniem jest bardzo ciekawa,lecz nie mam na nią kaski

    kukumuku122 :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się, szczególnie wzór. ^^
    Izabelinka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak dla mnie jest brzydka.. Dlatego nie kupię jej.

    G_a_b_i_98

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna, cudowna, nieziemska, boska ,śliczna, oszałamiająca, wspaniała, no poprostu naj... i nie wiem jaka jeszcze, zabrakło mi słów. Oczywiście
    zgłaszam się.

    andziaxd

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się podoba :)Gdyby nie to, że jest na wyborze dnia to bym jej w ogóle nie zauważyła ;) Czekam na losowanie, może coś wygram :)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  17. ja odrazu juz zauwazylam ta sukienke, strasznie mi sie podoba) ja ja chcialam zakupic ale cena megatycznie mnie przerazila :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie podoba mi się. Jakiś dziwny wzór. Nie kupuję.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  19. A mi się podoba bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musi być warta swojej ceny, przecież Admini muszą mieć coś tam na takie np. MISS GRANT a to kosztuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. szału nie ma, dupy nie urywa :P

    OdpowiedzUsuń
  22. Jest strasznie droga. Nie podoba mi się, ma straszny wzór, który przypomina mi pidżame lub szlafrok i do tego ten krój jak kurtko-płaszczo-munduro-golfowo- tunikowe COŚ. Nie sądzę, żebym miała nawet jakikolwiek pomysł na jej wykorzystanie. Na doll wygląda ona strasznie dlatego nie kupię jej.
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ogółem nie lubię sklepu Miss Grant nie ma w nim nic takiego co można byłoby pochwalić. Jej fason ma charakter dla starszej osoby. Może i kogoś to zauroczy a może przeciwnie odrzuci . Mnie osobiście ten fakt odrzuca i już z jasną pewnością mogę stwierdzić że ja jej nie będę kupować. Ze względu na cenę, wygląd na dol. No właśnie wcześniej o tym nie wspomniałam, na lalce kiedy założymy sukience nie widać zbyt dobrego dobrania kolorów, ja jeszcze nic nie wychwyciłam pasującego do tego wzoru. A co do ceny. To moim zdaniem stanowczo za dużo. Co do wyboru dnia to na dzień dzisiejszy może być ^^
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety kompletnie nie mój styl ;]
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna sukienka, chętnie kupię!:P
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  26. Całkiem, całkiem. Ma ciekawy wzór :) Niestety nie stać mnie O.o No trudno.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny kolor dość stonowana i delikatne czerwone kwiaty No cóż jednym słowem można rzec piękna !! :D
    W dodatku kształt tej sukienki jak leży na mojej doll ;D Szkoda tylko że taka droga ;(

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo mi się podoba łączenie kolorów ;)




    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna , gdybym miała sd to na 100% bym kupiła :*

    Missandrek1998

    OdpowiedzUsuń
  30. Droga.. ale śliczna.. Powaliła mnie na kolana jestm zakochana w tej bluzeczce i czekam na jakieś stylizacje z nią- jak zwykle! : >

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie kupię b=nie zbyt mi się podoba





    OdpowiedzUsuń