2012/11/21

Nie bój się dziwnego

W trzecim z kolei artykule poświęconym nietypowym ubraniom na stardoll, chciałabym pokazać Wam trzy zupełnie różne bluzki i przykładowe stylizacje, jakie można z nimi wykonać. 


Koszulka z Evil Panda to asymetryczny bezrękawnik, który jest dość trudny do używania w stylizacjach z uwagi na duże wycięcie na wysokości brzucha. Mnie urzekło połączenie kolorów, a także odcień żółci, który nie razi w oczy, ale idealnie komponuje się z czernią. 
Andromeda Shirt, którą znajdziemy w Fallen Angel to połyskująca, złoto-srebrna tunika, stylizowana na 'kosmiczną'. Ma asymetrycznie wycięty dekolt, a także asymetryczny dół. Myślę, że warto zwrócić uwagę na nietypowe połączenie kolorystyczne, często przez wielu odrzucane. Mówię tu o łączeniu srebra ze złotem, które w tym przypadku wygląda naprawdę nieźle.
Ostatni top z Voile, jest złożony z bladoróżowych piór. Nie wyobrażam go sobie w zwykłej, casualowej stylizacji, przed oczyma mam jedynie eleganckie outfity. 



W pierwszej stylizacji, bluzkę połączyłam z sukienką z długim rękawem, którą znajdziemy w Basics, tworząc w ten sposób z bluzki kamizelkę. Delikatnie widoczny efekt ombre na rajstopach uzyskałam, łącząc neonowo-żółte rajstopy z dawnego Fudge oraz szarych z Basics. Dodałam czarne szpilki, prostą kopertówkę i kapelusz z Killah.



Tunikę z Fallen Angel postanowiłam zestawić ze spódnicą z Original Future, według mnie idealnie uzupełniają się kolorystycznie. Nie przesadzałam z dodatkami, bo tunika sama w sobie przyciąga oko. Wybrałam kremową kopertówkę z ornamentami, białe szpilki ze złotymi elementami i bransoletkę z PPQ.



Czysta elegancja, srebrna spódnica do ziemi, z niewielkim trenem stanowi świetną podstawę dla naszego topu. Aby podkreślić bardziej fakturę bluzki, dodałam opaskę z piórkami, pod kolor całej stylizacji. Miałam problem z doborem torebki, ale w końcu zdecydowałam się na srebrną kopertówkę. 

Co sądzicie o dzisiejszym artykule i stylizacjach? 

KONKURS 
Wybierz jedną bluzkę opisaną w dzisiejszym artykule i wystylizuj się z nią. Prace można robić w apartamencie lub starplazie
Wybiorę trzy stylizacje, każda z jedną z bluzek, a zwycięzcy dostaną po 30 sd.
Linkujemy na imgaeshack.us lub tinypic.com
Macie czas do 25 listopada, wyniki 26. 
(Pamiętajcie, tylko jedna praca z jedną wybraną bluzką)

31 komentarzy:

  1. pierwsza stylizacja jest naprawdę śliczna, świetnie połączyłaś bluzki i kolory. w drugiej stylizacji podoba mi się dobór dodatków - jest bogato, ale nie przesadnie. trzecia stylizacja jest również ładna, spódnica jest śliczna. zachęciłaś mnie do kupna pierwszej bluzki :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. Dwie pierwsze stylizacje bardzo mi się spodobały. Ta 3 mniej. W konkursie nie wezmę udziału bo nie mam ss i mnie mogła bym odebrać nagrody.

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się

    http://imageshack.us/photo/my-images/651/aaassww.png/

    FunOpler

    OdpowiedzUsuń
  4. http://img41.imageshack.us/img41/4817/konkursv.jpg To moja stylizacja ale jest koszmarna ;( Zgłaszam się

    Co do twoich to 1 i 2 są naprawdę świetne. W pierwszym połączeniu bardzo mi się podoba to, że dodałaś czarną bluzkę i stworzyłaś z tego sukienkę no i te rajstopy również są świetne, jedyne co mi się tu nie podoba to buty, dałabym zwykłe platformy. 2 stylizacja również mi się bardzo podoba chociaż ta tunika nie jest zbyt piękna w twojej stylizacji prezentuje się bardzo ładnie, no i dodatki też są idealnie dobrane szczególnie torebka i buty ;p 3 mi najmniej się podoba, ma w sobie coś ciekawego ale nie przypadła mi do gustu, może to przez tą spódnicę, która wygląda bardzo dziwacznie i powiększa biodra doll i w połączeniu z tą bluzką robi z doll bombę, możliwe, że to tylko moje dziwne skojarzenie ;p Ogólnie bardzo ciekawy artykuł, czekam na następne ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne stylizacje <3 najbardziej do gustu przypadła mi 1 stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Stylizacje 1 i 2 są ładne. Zwłaszcza 1 :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Te stylizacje są świetne *.* Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    PS bardzo podobają mi się wszystkie stylizacje, ale najbardziej środkowa :)

    http://i48.tinypic.com/ea1big.png

    kociaczek1995

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście świetny artykuł. Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja potem ta pierwsza. Jakoś nie zbyt przypadł mi numerek 3. Połączenie tego topu i tej spódnicy według mnie wygląda nie ciekawie ale to mały szczegół. Co do konkursu to może się zgłoszę.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje idealne jak zawsze ;)
    Zgłaszam się ;]
    http://img837.imageshack.us/img837/2108/simnbsd.png

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne stylziacje :)




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. 1.Stylizacja urzekła mnie,
    ten odcień żółci idealnie pasuje do czerni.Dodatki dobrane świetnie 5/5.
    2.Bluzka bardzo mi się podoba
    nie wiem co tu pisać wszystko świetne.
    3.Bluzka piękna, spódnica też lecz razem nie wyglądają za dobrze .Nie widzę tutaj kolorystyki.Dół i góra to wogóle inne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie stylizacje są bardzo świetne! Nic dodać, nic ująć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie stylizacje są naprawdę światne, o wiele lepsze od outfitów złożonych z bezpiecznych, zwykłych, casualowych ubrań. Piękne rajstopy na pierwszym obrazku, drugi też jest świetny (ale doll ma krzywe nogi ;>), natomiast trzecia stylizacja zupełnie mnie urzekła, idealnie skomponowana, chociaż złożona z niewielu elementów. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. @MisNike1999
    Kurdę, miałam nadzieję, że nikt nie zauważy tych krzywych nóg :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :>

    http://oi45.tinypic.com/35jyrgg.jpg

    AvrilRamona13

    OdpowiedzUsuń
  17. http://tinypic.com/view.php?pic=24bp5j4&s=6

    stylizacja zrobiona przez użytkownika : mrs-paula
    Możesz zobaczyć ten outfit też na mojej doll w moim apartamencie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wykonane stylizacje. Najlepsza 1 i 2. :]


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  19. http://i48.tinypic.com/20gf8gj.png MajkaKolorowa

    OdpowiedzUsuń
  20. Stylizacje sa mega po prostu zniewoliły mnie ;D A odnośnie konkursu muszę się porządnie zastanowić, ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  21. Na początku chciałam podkreślić i uwypuklić, że bardzo mi się podobają tego typu artykuły. A jeszcze lepiej jest jak stylizacje są dobre i ubrania naprawdę są dziwne. W tym artykule właśnie jest tego wyraźny przekaz. Tym razem padło na bluzki i sądzę że bardzo dobrze , ponieważ mam 2 z tych bluzek . I ich jeszcze nie użyłam w stylizacje bo się tego boje że wyjdzie coś nie tak czy też źle to odbiorą inni :) Teraz już się tak tego nie boje bo jest to na tym blogu i-my i wie już o tym na pewno sporo osób a więc może ogranicza się słowa krytyki :) Co do stylizacji najbardziej do gustu podoba mi się stylizacja 1 i 2 <3 Musze przyznać, pewnie robiłam to nie raz ale jest warto ten kapelusz czyni cuda. Wszystko ładnie dopełnia i ładnie się prezentuje :D 2 Stylizacja jak ją tylko zobaczyłam pomyślałam sobie coś pięknego. Świetnie pasuje tu bluzka, naprawdę udowodniłaś w tej stylizacja na co się srać :) Co do stylizacji numer 3 to ta stylizacja też ma w sobie to coś ale lepsze są dla mnie 1 i 2 . Bardzo fajnie użyłaś w niej opaski Hb ;) Ogółem elegancji nie da się zweryfikować . Chyba ktoś zna ten cytat . :D Ogółem mi się ten dział w artykułach najbardziej podoba :) Gratuluje wyczucia stylu .
    A teraz i moja stylizacja szału nie będzie ale ok :
    imageshack.us/photo/my-images/594/63661811.png/

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie!
    A co do konkursu to się zgłaszam!
    Link do stylizacji: http://img24.imageshack.us/img24/521/konkursniebojsiedziwneg.png

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  23. musze powiedziec ze slliczne stylizacje! :)

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  24. ZGŁASZAM SIĘ!

    http://i50.tinypic.com/2i7o5l4.jpg

    kasia234

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się:http://i50.tinypic.com/szz8k2.png

    Domi_88

    POZDRAWIAM, OLIWIA
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. http://oi49.tinypic.com/fxz80x.jpg

    Karolina3897 , te stylizacje są mega zaj3biste, masz talent *o*

    OdpowiedzUsuń
  27. Rajstopy z Fudge można jeszcze kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudne stylizacja,naprawdę umiesz pokazać swój talent w całej okazałości.

    Ja do swojej stylizacji wybrałam bluzkę nr.3,mam nadzieję,że Ci się spodoba;)
    Link:http://imageshack.us/photo/my-images/696/fioleto.png/
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam swoją kandydaturę:)
    http://i49.tinypic.com/s277nc.png
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie sa cudowne.. I te ciuchy nie sa tak dziwne na jakie wyglądaja. Moim zdaniem sa cłakiem przyzwoite, ale te stylizacje sa po prostu cuudowne! : D

    OdpowiedzUsuń