2012/11/30

Nowa kolekcja Seasonal

Do SuiteShopu doszła nowa, świąteczna kolekcja sklepu Seasonal. Artykułów jest sporo, od choinek po renifery, a ich ceny wahają się od 6sd do 20sd. Jest też naprawdę duży wybór rzeczy za sm. Godny polecenia jest śnieg za 20sd, który wypełnia całą przestrzeń pokoju w apartamencie. Oprócz tego w kolekcji znalazła się też DARMÓWKA. Jest nią niebieska choinka, którą zakupić można za 0sm. Możliwe, że jest to błąd, więc radzę szybko skorzystać z okazji. Kupicie coś? Macie zamiar urządzać świąteczny apartament?







24 komentarze:

  1. Ja już szykuje w apartamencie świąteczny pokój :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Szykuje świąteczny pokój.Mam już taką choinkę darmową bo w tamtym roku też ją dawali ale skorzystam a tamtą sprzedam.;-D


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie znajdę tą zakładkę Seasonal? Prosze o szczegółowy opis! Proszę! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze obiecuję sobie, że wydam mało sd na świąteczny pokój i zawsze mi się to nie udaje. Uwielbiam kupować prezenty, bombki i inne akcesoria, a potem ozdabiać nimi pokój. Na pewno kupię niebieską choinkę i (może) śnieg za 20 sd, który poleciłaś. Oprócz tego oczywiście świąteczne dodatki.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. artykuły takie same co, rok-dwa lata temu :P
    fajnie, że większość jest za sm, to i zwykli użytkownicy mogą poczuć w swoich apartamentach świąteczny nastrój :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W tamtym roku nic nie kupiłam a teraz połowę tego co tu jest. Szykuję już świąteczny pokój, a darmowych choinek kupiłam ponad 30. :]




    milinas

    OdpowiedzUsuń
  7. Wątpię, że coś kupię ;) Już trzeba zacząć szykować pokój :)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. Może kupię w tym roku choinkę i ją przystroję

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Może się na coś skuszę ale ogólnie apartamentu nie będę dekorować na świąteczny.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja nie mam tej zakładki seasonal gdzie to można znajsc mam tylko w nowosciach ale nie wszystko:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że admini nie wymyślają niczego nowego. Na pewno coś kupię, bo chcę udekorować swój apartament na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cóz.. co roku to samo juz przywykłam C:

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam to, że co roku są te same rzeczy. niech nie zmieniają tego za żadne skarby.

    choinka była kiedys darmówką, więc to chyba nie błąd.

    OdpowiedzUsuń
  14. jest dużo starych rzeczy :/ a tą choinkę dostaniemy jak będą bliżej święta, tak co roku jest :)

    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  15. raczej nie będę ozdabiać apartamentu na święta, więc nic nie kupię, ale na choinkę może się skuszę :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  16. Super ta cała dostawa :D . Naprawdę klimat świąteczny już wisi w powietrzu, cala ta dostawa jest świetna, już widzę swój apartament. :D Na razie nie mam na to SM i SD )( SD na renifera ) a SM na całą resztę. A właśnie zaokrąglając do tego wszystko oprócz 1 rzeczy jest po SM. A w dodatku jest jeszcze choinka, myślę że to po to aby w każdym stardolowym pokoju zawidniała. Super dzięki admini :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  17. Za niedługo zrobię świąteczny pokój <3

    OdpowiedzUsuń
  18. kupie czerwona choinke! o taak! czerwona! Ja juz po trochu zaczynam cos tam lepic w pokoju swiatecznego. Mam juz darmowa choinke, ale nie chce darmowej :D Bedzie ta czerwonaa!!! Kupie tez pare paczek prezentowych, babki, sniezynki, winoo :D skarpetkki.. Wszytsko wykupie! co do ostatniej rzeczy! Dobrze ze rzeczy )wiekszasc) jest za sm, bo i dollki nss, moga sobie pozwolic zroobic w pokojach zimowa bajke :) z czego sie nadmiernie ciesze.
    Man teraz strasznie duzo pomyslow na pokoji, ale malo sd i sm :) czyli trzeba sie bedzie postarac.

    sisi_penny
    obs jako; diana1010

    OdpowiedzUsuń
  19. Oczywiście że coś kupię ;)

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też nie mam zakładki :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam ze 20 tych darmowych choinek i 3 te zielone jak prawdziwe właśnie ich ostatni szukałam na bazarku :D

    OdpowiedzUsuń