2012/11/30

Stylizacje - Nelly.com

Już na samym początku muszę powiedzieć, że najnowszy, aż siedmiopiętrowy sklep Nelly.com jest po prostu rewelacyjny. Wykupiłam chyba 3/4 rzeczy z niego, ale już dawno nie widziałam ciuchów o takich fajnych krojach, fasonach, wzorach i co najważniejsze - tak znakomicie wykonanych. Mogę śmiało powiedzieć, że jest to jeden z najlepszych sklepów ostatnich miesięcy, dodanych przez adminów. Jak zabrałam się do robienia stylizacji, to oczywiście nie mogłam skończyć, gdyż niektóre elementy są tak ciekawe, że nie można się oprzeć. Dlatego dzisiaj wyjątkowo, zamiast trzech stylizacji pojawi się aż sześć! Lepsze i gorsze, bardziej i mniej skomplikowane, ale są:




Sama zwykłam robić dużo bardziej złożone stylizacje, wielowarstwowe, lecz wiem, że nie każdy ma takie możliwości i tyle ubrań, dlatego dzisiejsze outfity mogą być nieco mniej skomplikowane, ale chodzi o sam zamysł, inspirację, pomysł. Pierwszy set to typowy, luźny, niezobowiązujący street-style. Gra bieli i szarości prezentuje się bardzo prosto, ale jakże efektownie. Myślę, że sporą część załatwił dobór dodatków - kapelusz, świetna torba-worek i cienki krawat. Druga stylizacja jest typowo jesienna, a do tego subtelna i elegancka. Całość starałam się zachować w odcieniach beżu i kremu. Spodnie trochę odbiegają odcieniem, ale nawiązałam do nich kapeluszem na głowie. Trzeci zestaw jest bardzo przyjemny dla oka. Platformy tutaj użyte są genialne - uwielbiam taki rodzaj butów. Już kiedyś pojawiło się tutaj połączenie tej kurtki z blado-turkusową bluzką, ale po prostu musiałam je ponownie wykorzystać. Czwarta stylizacja jest również bardzo prosta, ale dzięki temu ma w sobie tyle uroku i wdzięku. Czarny top jest tak fajnie wykonany, że pewnie jeszcze nie raz pojawi się w moich tworach. Piąty outfit jest dużo odważniejszy i bardziej ekstrawagancki, a wszystko dzięki cekinom, złocie i innym błyskotkom. Teraz myślę, że dałabym tutaj inne buty, ale myślę, że te nie są aż tak złe. Ostatni set jest bardzo dziewczęcy i lekko zalatuje szkołą - wszystko za sprawą spódniczki. Kopertówka wydaje się mieć strasznie fajną fakturę, nie sądzicie? Czarne futerko jest także jednym z ciekawszych elementów tego sklepu.


Czy Wy też pozbyliście się sporej sumy stardollarów, by zdobyć chociaż część tych cudeniek?
Co sądzicie o stylizacjach?

28 komentarzy:

  1. piękne stylizacje, każda ma w sobie coś innego, oryginalnego. najbardziej podoba mi się pierwsza. uwielbiam połączenie bieli z szarością, daje to nowoczesny look, tak jak w tym przypadku :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  2. Mistrzowski ten sklep :( Mam nadzieję że prędko go ze Starplazy nie usuną i się kiedyś dorobię tych ciuszków, co zechcę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacje są prześliczne. U mnie nie pojawiło się w apartamencie jeszcze 8 rzeczy, które kupiłam, chyba jakiś błąd.

    OdpowiedzUsuń
  4. Clevleen, mam to samo, ale u mnie chyba 14? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten nowy sklep jest po prostu niesamowity! Jak będę miał dużo sd to zrobię wielkie zakupy!
    A ze stylizacji najbardziej druga stylizacja, a po niej pierwsza. Nie podoba mi się czwarta, ponieważ ma dziwną spódnicę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolekcja jest rzeczywiście genialna, Twoje stylizacje również.
    Mi też nie dostarczyli jeszcze 13 ubrań, które kupiłam.Mam nadzieje, że jak najszybciej to naprawią.
    pauline9494

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja to bym chciala cos kupic ale niestety nie mam stardollarow , sprzedaje fryzurki z nadzieja ze moze cos zarobie ale nie wiem jak to wyjdzie. A twoje stylizacje bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcja jest prześliczna! Straciłam 110sd więc nic mi nie mówcie... :D

    Chciałabym tylko napisać że proszę kogoś aby napisał na blogu że część ubrań nie pojawia się w starplazie i że każdy tak ma, to po to aby potem oczywiście nikt się nie smucił że wydał a nie ma. Bo osobiście musiałam uspokajać niektóre osoby że też tak mam. Ale to tylko taka mała dygresja :D
    Terravitta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne stylizacje
    1.Bardzo ładna tylkoo lepiej by było jakbyś dodała białą torebkę;)
    2.Te spodnie mi się nie podobają ;(
    3.Fajnie;)
    4.Nie podoba mi się ;/
    5.To chyba najlepsza ze wszystkiech stylizacji;)
    6.ma za krótką spódniczke;o

    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  10. nie tylko u was ten błąd, mi nie dostarczyli 5 ubrań xdd, pisałam do adminów i czekam xdd, zróbcie jakąś notke na blogu o tym błędzie

    OdpowiedzUsuń
  11. Zrobiłam sobie na razie ogromną listę życzeń (a także ubrań, których się chcę pozbyć, bo fundusze... ech). Jeśli idzie o internety i gierkowe pierdółki, to trudno mnie naprawdę zachwycić, a w tym sklepie jest naprawdę dużo rzeczy w moim guście i wartych uwagi! Najbardziej podobają mi się ciuchy z Desigual, w drugim wcieleniu będę się w tym sklepie ubierać~!
    Izabelinka

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie bardzo mam za co kupować ,więc na razie tylko przymierzam i planuję... Z twoich stylizacji pierwsza jest najlepsza,bezkonkurencyjna

    OdpowiedzUsuń
  13. ja czekam również na 7 rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. wydałam wszystko co miałam :/
    ale opłacało sie :)



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Także uwielbiam ten sklep. Ja mogę śmiało powiedzieć, że to najlepszy sklep jak w ogóle widziałam. Niczego w nim nie brakuje, są koszule, są świetne buty, jest wszystko! Stylizacje świetne a najlepsza jest pierwsza. Świetna kolorystyka itd.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  16. Stylizacje świetne :) masz doskonałe wyczucie stylu, twarz trochę jak by się naćpała xd

    Sandraaa93

    OdpowiedzUsuń
  17. O właśnie się zastanawiałam jak wykorzystać czarną, prześwitującą koszule, bo muszę przyznać, że jest trochę "figlarna" że tak powiem ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  18. 3 ostatnie są ":(" natomiast 3 pierwsze są ":D"

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowna! wydalam majatek!

    sisi_pennyobs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się pierwsza Doll'ka, nazwałabym ją taką luzacką-galową stylizacją :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stylizacje są fajne. A jeśli chodzi o sklep to jest boski. Wydałam ponad 200 sd i z chęcią dokupiłabym jeszcze kilka rzeczy ale nie mam sd

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  22. Na początku chciałabym uwypuklić że temat tego postu jest bardzo ciekawy. Ta dostawa jest naprawdę interesująca i pobudzająca ciekawość jak będzie to wyglądać w stylizacjach. I to widać u ciebie, zazwyczaj robiłaś 3 stylizacje a teraz 6 :D I to bardzo dobrze, wszystkie są wspaniałe :D Ja ani jednej takiej bym nie zrobiła. Ogółem kolorystyczność jest najlepszym ich atutem, mi się najbardziej podoba stylizacja 6 :D I muszę przyznać że zachęciłaś mnie do kupna paru ciuszków z tej dostawy. Ja nie za bardzo się SD pozbyłam bo ich na początku w ogóle ni miałam :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne stylizacje, widać że się starałaś. Bardzo podoba mi się 2 stylizacja. :D


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  24. 1-2 świetnie bardzo mi się podoba jak do pasowałaś ubrania *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczne.. jak zwykle nie można na tym bolku spodziewać się jakichś tandetnych stylizacji! zakochałam sie w kazdej z nich, ale niestety żadnych z ciuchów nie posiadam :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Stylizacje bardzo fajne, najbardziej podoba mi się odtatnia i trzecia po prostu są nie ziemskie :)
    Też wydałam sporo ale jeszcze nie wszystko kupiłam ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepraszam za tą reklame, ale mysle ze to odpowiednie miejsce.. jest to w pewnym sensie blog o modzie jak również mój który nie dawno zalożyłam (wczoraj)... Potrzebuję uczestników :d Proszę o zaglądnięcie do niego :D
    W prawdzie jest tylko 1 wpis i to powitalny ale obiecuję że jutro dodam następny ciekawszy i całkowicie o modzie ;DMyślę że Wam się spodoba :D
    Dziękuję za przeczytanie. .:D A to mój blog:
    http://stylroksany.bloog.pl/

    Zapraszam :D I Proszę się nie zrażać brakiem po

    OdpowiedzUsuń
  28. ej chce sobie zrobić trzecią stylizacje ale nw gdzie jest ta spódnica albo sukienka

    OdpowiedzUsuń