2012/11/15

Nowy sklep - John Galliano Kids

W Starplazie do sklepów z kampanii Harrods dodany został kolejny sklep - John Galliano Kids. Kolekcja składa się z 22 elementów, każdy za sd. Ceny wahają się od 15sd do 28sd. Moim zdaniem jest to najbardziej dziecinny sklep z kampanii Harrods jak do tej pory. Jedyna rzecz, której kupno mogę Wam polecić, to czarna kamizelka za 17sd. Mam nadzieję, że admini zaskoczą nas przynajmniej dobrą kolekcją B.Bizou. Jakie jest Wasze zdanie na temat nowego sklepu? 


23 komentarze:

  1. Hymm nawet ładne te ciuszki najbardziej podobają mi się te ciemno niebieskie spodnie ^^

    Pati1221Star

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem co masz na myśli, pisząc, że są dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
  3. W większości dziecinne wegług mnie te ciuchy, jednak mam coś na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No w 100% się z Tobą zgodzę, że to dziecinny. No chyba kupię tą kamizelkę ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  5. Hymm nawet ładne te ciuszki najbardziej podoba mi się ta kamizelka na pierwszym manekinie od mojej lewej ;-D


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet ładne ale i tak nic nie kupię...

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż muszę przyznać, że ubierając te ubrania na moją dol zobaczyłam że nic nie mogę do siebie dopasować i nie będzie w tej stylizacji gusty i wyczucia. Dlatego postanowiłam sobie kupić tylko słuchawki i kamizelkę , ponieważ akcesoria nigdy nie zaszkodzi a kamizelka jest zawsze na czasie a naprawdę ślicznie wyglądają <33 Co do cen to trzeba się przyzwyczaić w Harrods nigdy nie było tanio i tak jest teraz ok ponieważ jest rzecz za 15 SD Lecz myślę tak jak ty to chyba najgorszy sklep w Harrods
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  9. ubrania jak dla mnie są sztuczne. niektóre wyglądają jak z firmy D-signed. ale mimo tego podoba mi się futrzana kamizelka, czarna kamizelka i ewentualnie różowa sukienka, ale jeszcze nie wiem czy coś z tych rzeczy kupię ;) na razie czekam na nową kolekcję bonjour bizou bo to mój ulubiony sklep :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka sukienek mi się podoba, ale trochę ponura jest ta kolekcja

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. kupiłam tylko jedną sukienke



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okropny sklep. Podoba mi się tylko kamizelka. Jestem zawiedziona i tyle.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Ugh.. okropne.. Ciuchy są brzydkie chociaż ta różowa sukienka wygląda znośnie. Co prawda nie wiem jak prezentuje się na dollce, ale tu wygląda całkiem znośnie. Ogółem nic nie zachwyca.. Kolory sa bardzo ładne, niestety ciuchy już nie.. Liczę na następna lepsza kolekcje..

    OdpowiedzUsuń
  14. A sama nazwa mówi John Galliano KIDS -.- Chyba po nazwie można wywnioskować że jest to sklep z rzeczami dziecięcymi ?

    Siunda

    OdpowiedzUsuń
  15. podoba mi się kolorystyka, lubię jasne szarości. Mam upatrzone dwie rzeczy jednak ceny są wysokie i muszę nazbierać sd żeby móc je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się podoba sukienka pudrowa i tylko tyle.. ogólnie sklep nie najlepiej wypadł

    OdpowiedzUsuń
  17. ciuchy są gorsze jak w 5-10-15, 5 lat temu

    OdpowiedzUsuń
  18. Raczej nic mi się nie podoba.
    Wątpię że coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nic mi się nie podoba. Za dziecinne.

    OdpowiedzUsuń
  20. jak sama nazwa wskazuje kolekcja musi być dziecinna. Niestety jak dla mnie jest na bardzo słabym poziomie. No ale cóż innego można było się spodziewać. Co do ubrań podoba mi się sukienka z liśmi za 26 sd (!) ale tylko jej dół bo góra jest koszmarna. oraz ta kamizelka o której mówisz ( fajnie wyglądają te gazetowe elementy.) reszta ubrań jest całkowicie nie warta swojej ceny. Oceniam tą kolekcję żle ze względu na jej słabe wykonanie i do tego darmówkowy wygląd . pomimo tych dwóch rzeczy , które mi sie podobają nie zakupie je ponieważ cena mówi sama za siebie.


    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  21. Czeko innego mogliśmy się spodziewać, przecież już w samej nazwie jest "kids" było wiadome, że dostawa będzie dziecinna.

    OdpowiedzUsuń
  22. czekalam cos niesamowitego! czeogos niebanalnego) a tu... rozczarowanie... zeby sie upewnic ze rzeczy sa brzydkie, to przymierzylam je na dollke! :D i tylko dwie rzeczy ladnie wwygladaja na dollce, to: czarna kamizelka! swietnie dopasowana do ciala dollki,i napewno sie przyda duzo razy) pod jakkies legginsy czy cos.. napewno zakupie ja) i druga rzecza: to kumojemu zdziwieniu! czerwono-czarna sukienka! uwazalam ja za jakis duzy -, ale po przymiezeniu zdecydowalam ze swietna jest :D leezy ideeealnie! dawno takiej sukeinki nie widzialam)! jedenym minusem kosztuje 25 sd.. trooche duuzo! ale uzbieram na nia! (no przynajmniej mam taka nadzieje) :D ok... to ja chybaa skoncze)
    kolekcja nie udanaa... nic ladnego (oprocz tych dwoch rzeczy), no i jescze jedno pytanie... GDZIE SA BUTY? :D

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń