2012/11/28

Stylizacje LE

Jako, że Clevleen już napisała o tym artykuł to nie będę się zbytnio rozpisywać. Stylizacje zrobiłam bodajże godzinę po zobaczeniu kolekcji, ale nie miałam czasu tego wstawić. Ogółem kolekcja zrobiła dobre pierwsze wrażenie, które potem okazało się jednak trochę mylne. Jest kilka ubrań naprawdę ciekawych, ale też kilka bardzo tandetnych i "tanich". Nadal czekam na jakąś stonowaną, elegancką kolekcję, lecz znając adminów - nie doczekam się. Niestety wydałam dość sporo, lecz myślę, że z czasem nie będziesz jakiegoś większego problemu ze zbytem. Sama wykonałam dwie stylizacje, jedną, którą aktualnie mam na sobie, a druga widniała na mojej doll jakieś 15 minut, ponieważ okazało się, że jest bardzo podobna do outfitu Kamila (BadGerl..). Dlatego, aby uniknąć zbędnych afer, zmieniłam ją.


Pierwszy zestaw to właśnie ten, który wolałam usunąć. Klasyczne połączenie bieli i czerni w ekstrawagancki sposób. Nie wyobrażam sobie tej stylizacji bez białej koszuli pod spodem, jakoś tak wydaje się być koniecznym elementem. Śliczna kopertówka i moje ulubione platformy dopełniają całość. Drugi set ma trochę inne styl, bardziej streetowo-casualowy. Gra szarości, srebra i bieli. Niby mam tyle dodatków, a ciężko mi było znaleźć odpowiednie buty do tej stylizacji, jednak udało się. Limitowana bluzka ma dość ciekawy krój, przez co fajnie można ją wykorzystać w strojach.


Podobają Wam się stylizacje?
Żałujecie, że nie kupiliście jakichś ciuchów?

17 komentarzy:

  1. Fajny artykuł. Na początku te futro czarno-białe kompletnie nie spodobało mi się ale dzięki tobie zmieniłam zdanie. Pomimo tego faktu i tak go nie kupię ponieważ jest bardzo drogi i nie jestem aż tak kreatywna aby umieć coś z tym stworzyć. Druga stylizacja też jest fajna. Chciałam kupić ten sweterek ale niestety spóźniłam się. Ogólnie świetnie!
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny artykuł. Na początku te futro czarno-białe kompletnie nie spodobało mi się ale dzięki tobie zmieniłam zdanie. Pomimo tego faktu i tak go nie kupię ponieważ jest bardzo drogi i nie jestem aż tak kreatywna aby umieć coś z tym stworzyć. Druga stylizacja też jest fajna. Chciałam kupić ten sweterek ale niestety spóźniłam się. Ogólnie świetnie!
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna reklama Kamila ;)

    A co do stylizacji to takie sobie, podobały mi się bardziej Magdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałujecie, że nie kupiliście jakichś ciuchów? - jachiś?
    Ja kupiłam jedynie czapkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne stylizacje, obydwie bardzo mi się podobają :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczna druga stylizacja



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  7. mnie stylizacje nie przekonały do zakupu tych ubrań.. (pomijając fakt, że i tak już nie można ich kupić ;p)

    Nowa kolekcja szybko została wykupiona (z resztą jak zawsze), więc kiedy zalogowałam się wieczorem, nie miałam nawet nad czym się zastanawiać.. szkoda, bo może bym kupiła bejsbolówkę, którą potem bym drożej sprzedała. (Wzbudziła duże zainteresowanie ;D)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zabardzo podobają mi się te stylizacje, pierwsza dziwnie wygląda bo ten płaszcz powiększ bary doll a w drugiej nie pasują mi tu buty i trochę dzinie wygląda biała spódniczka (czy co to tam jest) wystająca z pod szarej.

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety nie zdążyłam już kupić szarego sweterka, najszybciej został wyprzedany :c a stylizacje genialne.
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  10. Żałuję bo nie jestem ss, ale stylizacje bardzo ładne podoba mi się 1.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne stylizacje - jak zawsze wszystko perfekcyjnie ze sobą zgrałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. 2 stylizacja jest całkiem ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Na początku chciałam powiedzieć że bardzo lubię twoje stylizacje i ogółem posty. Co do LE ja zdążyłam tylko kupić 2 rzeczy :< Na więcej nie mam SD. A co do twoich stylizacji. To naprawdę mi się obie podobają. Jednak ja nie mam tych bluzeczek z LE bo były strasznie drogie, mam tylko parę butów i torebkę . No ale jakiś ślad mam po tej kolekcji. A wracając do tematu to stylizacja 1 mi się bardziej podoba. Ponieważ ogółem może to dlatego że jest ta fryzura i te kolory :D Lecz druga tez jest Ok. Dobrze moim zdaniem zrobiłaś że zmieniłam swój look żeby nie wzbudzać kontrowersji :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podobaja stylizacje :)
    y
    obs jako: diana1010
    sisi_penn

    OdpowiedzUsuń
  15. Ladnie w pierwszej podoba i się jak dobrałaś ciuchy ,ślicznie wyglądają te butki w 2 nie potrzebnie tyko wystają te białe ,części bluzki

    OdpowiedzUsuń