2012/11/20

Nowe HB


Dziś do starplazy wszedł nowy, jeszcze niedostępny w katalogu Hot Buys Chainlink Belt,


Kosztuje 11sd, doszedł do sklepu RIO. Na dollce prezentuje się całkiem ładnie - przypomina mi ten z 1 kolekcji Limited Edition z ćwiekami. Osobiście nie kupuję z powodu na róż i fiolet na łańcuchu :)


Co myślicie? Kupicie/kupiliście? 
Z komentarzy pod postem wylosuję osobę, która wygra stardollary na zakup paska!
 Stardollary na zakup paska wygrywa
DixieSINDY

Masz czas na zgłoszenie się do mojej kg po stardollary do jutra 15:00
 (zgłaszając się, w międzyczasie wystaw za 11sd+prowizja)

49 komentarzy:

  1. Ładny, być może kupię ;D

    grzanka12

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam!
    Zapraszam na mój blog. Trwa tam aktualnie konkurs w którym do wygrania bony, im więcej osób tym większy bon do sklepu obuwniczego!!!

    KONKURS TRWA TYLKO DO 25 LISTPADA!!!

    Zasady są bardzo proste...

    Adres do bloga:
    www.my-life-is-pastel.blogspot.com

    Pozdrawiam, Gabriela.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładny, a co mi tam, kupię, chociaż za dużo kasy nie mam . ! XD

    RoyalMiley27

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie kupię. Nie podoba mi się :/

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie kupię. Nie podoba mi się :/

    zuzankaka

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powinieneś iść do okulisty, bo właśnie ten pasek HB jest w katalogu.
    Wystarczy, że wejdziesz na "Katalog, jeszcze wejdziesz na dział "MODA" i już masz na 1 miejscu w 1 rzędzie paska HB...

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nawet podoba :D Jest taki szerszy więc fajnie będzie pasował do spódnicy. Nawet nie jest taki drogi! Ja nie kupie bo nie mam sd :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się on podoba. Według mnie niepotrzebnie admini dodali fioletowe detale. Jego cena jest ciut wygórowana ale jednak skuszę się na zakup.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pasek to jedne z niewielu ostatnich hb, które są ładna:>
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  11. widocznie go niedawno dodali, sorry ale wtedy przejrzałem katalog i nie było nic...

    OdpowiedzUsuń
  12. podoba mi się, jest dobrze wykonany i oryginalny. cena jak na hb jest normalna, ale jeszcze zastanowię się nad jego kupnem, bo na razie brak funduszy ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. Pasek mi się nie podoba ze względu na ten łańcuch ;p Mogliby go czymś innym zastąpić no i jeszcze ta cena ~~

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi sie podoba ten pasek...jest swietny...szkoda tylko ze taki drogi jak na pasek

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam sie z komentarzem powyżej

    misMiley345

    OdpowiedzUsuń
  16. Jest świetny! Ja kupie, jeśli uzbieram ;/
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  17. Trochę drogi ;\\

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  18. nawet fajny ale raczej nie jest warty tej ceny
    PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie podoba mi się, za drogi :c
    glimciaq14

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie kupię, taki jakiś za tandeciarski mi się wydaje :O

    OdpowiedzUsuń
  21. Yyy nie kupisz dlatego, że jest na nim odrobina fioletu? O.o I w dodatku to są jakby małe diamenciki wysadzane na łańcuchu, który jest ozdobą paska. Nie rozumiem innych ludzi xD

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że taki drogi..:< Nie kupię
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak już niżej przed chwilą pisałam pasek już kupiłam, jednak nie będę go używała w stylizacjach bo jest w pokoju Hb :D Ale co do jego wyglądu to jest całkiem ok. Jego cena przecież nie jest aż taka duża, sadze tak ponieważ jest markowy a za markę trzeba płacić, co do jego uniwersalności to myślę że tak ładnie pewnie wszystko będzie dopełniał. Co do wyboru dnia to zgadzam się, bardzo lubię Hb :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Nawet nawet ale mam 1sd!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyda się przy stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  26. podoba mi się chociaż coś jest w nim nie tak może te kolory, łańcuchy ;)

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  27. 11 sd za pasek, trochę dużo, ale wiadomo, jak hb to i cena taka ;)

    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  28. Podoba mi się ale uważam, że za pasek 11 sd to zdecydowanie za dużo -.- Mimo to kupię go bo zbieram hb ;p
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  29. moim zdaniem jest obleśny napewno nie kupie



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie podoba mi się.

    +"z powodu na"? Nie ma takiej konstrukcji w języku polskim. Już prędzej "ze względu na"

    OdpowiedzUsuń
  31. brzydki, niewarty swojej ceny.. ;l

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo mi się podoba. Chętnie zabrałabym go do swojej kolekcji. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie podoba mi się nie przepadam za takimi HB


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  34. Spoko taki gustowny ; )
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  35. Pasek jak pasek.. Nic specjalnego, ale to w końcu HB więc jego cena nie może być mniejsza niz 10 sd.. Choć moim zdaniem tyle nie wart.. No cóż, Czekam na jakieś stylizacje z nim! : >

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie podoba mi się, lecz może w stylizacji wygląda lepiej.

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajny jest ale zbyt drogi ;C



    wandosz

    OdpowiedzUsuń
  38. Trochę dziwny kształt, ale ogólnie nie jest zły :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnie się nie podoba ;/ poza tym bardzo drogi

    iwo__pies

    OdpowiedzUsuń
  40. 11sd na pasek? Oj niee.. no chyba, że będę miała nadmiar sd. ;d
    Hahahaha. Nie czarujmy się, ten moment nie nadejdzie. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  41. ja juz pisalam pod postem, gdzie sie prezentowaly listopadowe hb, ze ten pasek jest najgorszy z listopadu 2012, i kiedy juz on doszedl do sklepu... to chcialam go przymierzyc, przymierzylam... Nie jest tak zle, ale nadal pomysle nad jego zakupem.

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  42. Jest przecudowny.Zapewne jak i pasuje do wszystkiego to i każdego zachwyci.Zbieram hotbuys więc kupię.A co do wyglądu to ten łańcuch bardzo pasuje do całej reszty.Nawet jak dla mnie kolorystyka jest cudowna.;-D


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  43. Kupiłam tylko nie wiem po co :D
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  44. Podobają mi się na łańcuchu odcienie różu i fioletu które pięknie się komponują.
    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń