2012/11/19

Nowa kolekcja Epiphany

Do Starplazy, do sklepu Epiphany trafiła dzisiaj nowa kolekcja biżuterii. Na każdej z błyskotek gości motyw zwierzęcy. Ich ceny mieszczą się w granicach od 8 do 13 stardollarów. Mnie właściwie niczym nie urzekły. Odpuszczę sobie zakup czegokolwiek, głównie dlatego, że nie gustuję w tego rodzaju kosztownościach, poza tym nie używam biżuterii, którą trzeba założyć w salonie piękności. Co myślicie o dostawie? Kupicie coś?

______________________________________
Przepraszam za opóźnienia i pustki na blogu, ale w tym roku mam sporo nauki i nie nadążam :)

14 komentarzy:

  1. Kolekcja jest dość ciekawa. Podoba mi się pomysł na motyw zwierzęcy. Nie wiem czy coś kupię ponieważ jest drogo.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  2. Całkiem ciekawa zgadzam się :) Ja nic nie kupię niestety. Nie mam sd :<

    OdpowiedzUsuń
  3. podobają mi się bransoletki, kupię tą z motywem zebry. ogólnie kolekcja jest niedroga, ale ja prawie nigdy nie kupuję biżuterii tego typu.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem ładna jest ta dostawa. Ta sówka mnie rozwaliła xD

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna biżuteria - pomysłowa, nieprzesadzona
    śliczny również naszyjnik z drugiego obrazka.. może w przyszłości coś kupię ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nic ciekawego w tej dostawie nie doszło. Nic mi się na tyle nie podoba , żeby dać za nią ponad 10 SD :) Ale motyw zwierzęcy jest dość fajny.Lubię zwierzęta. Ale nie przekładam tego na stardoll. Od 8 do 13 stardollarów to naprawdę już trochę jest kasy i można sobie za to coś lepszego kupić i bardziej uniwersalnego, a te niektóre artykuły z nowej dostawy jak się założy widać, że niezbyt dobrze się prezentują. Więc podsumowując wszystko ja ich kupować nie będę.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  7. jedynie co mi sie podoba, to para kolczykow na drugim zdjeciu) a tak nic, bo i tak nie korzystam z bizuterii)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  8. OJAJEJ, bransoletka z sową jest genialna! Kupię ją na pewno! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. nic mi się nie poodoba



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Plusem tej kolekcji jest fajny motyw no i oczywiście nie są drogie na pewno się po coś wybiorę ;D

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  11. No są nawet ładne, bransoletka na 1p. jest ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Niektóre artykuły są ładne, jednak na razie nic nie kupuję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolekcja z motywem koni? Tak mi sie przynajmiej wydaje. Kolekcja jest całkiem ciekawa i jest na + u mnie! Raczej nic nie kupie żadko kiedy używam biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe podoba mi się ta kolekcja, uważam że admini powinni zrobić jedno piętro a nie dwa strasznie puste -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń