2012/11/16

Giftometr.

Mimo, że na nasze skrzynki nie trafiła jeszcze żadna wiadomość, po prawej stronie możemy dostrzec dwa paski, wskazujące na to, że pojawił się Giftometr. Administratorzy postanowili zorganizować kolejny "BLACK FRIDAY", gdzie za wydawanie Stardollarów i Starmonet, łącznie możemy otrzymać 15 artykułów. 
Według mnie najlepszymi rzeczami są brązowa torebka i cekinowa kopertówka (nr 3 i 4/Sd)
Chcecie artykuł "Na tropie" i stylizacje eksterioryzacje z wykorzystaniem tych artykułów w kolejnym poście? :) 

27 komentarzy:

  1. Chciałabym zobaczyć stylizacje z wykorzystaniem tych rzeczy, nareszcie nadchodzi LE, jest po każdym giftometrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro nadchodzi LE, to chcą nas "wydoić" z kasy, żeby nie można było za co kupywać... :( Ja i tak LE nie lubie. Ale wydałam już 500 sm i dostałam te rzeczy, i powiem, że całkiem niezłe. Romper z nr.1 za 10 sd też jest fajny. Ja już go mam, ale więcej nic mi sie nie podooba i szkoda mi SD , bo wymieniłam już 20 SD na 200 sm, bo mi brakowało do 500. W sumie teraz trochę żałuje.

    PS: Jest nowa kolekcja VILLI i nowy sklep w Harrods.

    Danielle434

    OdpowiedzUsuń
  3. To nie kopertówka, tylko IPad :). Ale zgadzam się, brązowa torebka jest cudowna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. MI brakuje 3 ostatnich z SD ale nie skuszę się bo są okropne! Fajny jest ten szary sweterek i ta brązowa torba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam dylemat, czy nie oszczędzać na LE.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja wydałam prawie wszystko, o LE nawet nie myśląc, bo nie wpadłam na to, że będą hahaha

    OdpowiedzUsuń
  7. Black Friday na początku chce o tej nazwie coś powiedzieć :D Naprawdę szczelona w 10 :D A co go Gift-O-Meter naprawdę długo na niego czekałam :D Szkoda że się nie pojawi jak dojdzie np. Kolekcja Le wtedy mamy coś z Le i gigantycznie nam się powiększa Gift-O-Meter ale tak naprawdę fajnie że jest :D Ja na pewno postaram si.ę coś w tym okresie czasu kupić, ponieważ rzeczy za wydanie SM i SD są naprawdę kuszące i ciekawe ( jak narazie na lalach ) :> Chciałabym je bardzo zobaczyć :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście chętnie przeczytam artykuł z zastosowaniem tych rzeczy ;) A co do ciuchów - są srednie, ale nie zle :D
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  9. to idziemy na zakupy :)




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo się cieszę,że wkońu Admini dali nam Giftometr. Ubrania są boskie! Zaraz pójdę na zakupy! Bardzo spodobała mi się torebka 9 nr. sd,brązowa torebka nr.4 sd,sweter nr.5 sd,i ten sweter za sd nr.6 :) Pa,pa idę na zakupy!

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne przedmioty oferują i chyba się na jakiś skuszę. A co do artykułu to zrób.

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dylemat, czy nie oszczędzać na LE.

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie się cieszę, że jest teraz ten gift-o-meter. Uwielbiam go! Tym razem dodali świetne ubranka. Najbardziej podobają mi się spodnie i brązowa torba.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym zobaczyć stylizacje z wykorzystaniem tych rzeczy ^^ Fajnie ;P

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taki sam problem to co Clevleen :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ten giftometr zrobił na mnie wrażenie. jest sporo fajnych ubrań, które warto mieć. w szczególności podoba mi się fioletowy sweterek, torebki i beżowy kombinezon (?).

    OdpowiedzUsuń
  17. Skorzystałabym, gdyby nie szykujące się LE. Ubrania całkiem fajne: nr 4 i 5 za sd oraz 5 za sc.

    OdpowiedzUsuń
  18. Na pewno skorzystam z tej okazji.
    Zaraz idę na zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie, że admini dodają giftometry ale ubrania są paskudne, więc nie będę niczego kupować tylko po to, żeby zdobyć prezenty, bo nie są tego warte.

    OdpowiedzUsuń
  20. Och.. wydałam jak narazie tylko sd.. okulary które za to dostałam sa okropne. Wolałabym nic nie dostac, ale cóż. Ogółem co do rzeczy to rzecz jasna że za sd sa o wieele lepsze i przyznam że podobają mi się wszystkie do numerka 8 nie wliczając. Reszta jest zbędna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Najfajniejsze fioletowe futerko .

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo dlugo czekalam na ten giftometr! I sie wrezscie doczekalam! ja chce dojs do nr 4 za stardolary, i dam sobie spokoj! Bo ja chce strasznie ta torebke!! tak straasznie ze nie moge juuz czekac! co do LE, no tez czekam, ale cos czuje ze mi nie starczy sd) D: niee ;c

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  23. Hmm może rzeczywiście nadchodzi LE i lepiej sobie kasę zostawić. Co do tego pomysłu to jest fany. Ja tylko jak zwykle wydam te 500 sm bo sd to szkoda mi wydawać. Ubrania są dość ciekawe no tylko problem polega na tym że to co nie można przymierzyć póżniej o wiele wygląda okropnie.Zresztą najbardziej skorzystają z tego osoby które wydają takie ogromne kwoty na co dzień. Mi to nie grozi bo nie wydam do tego czasu aż 300sd.




    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  24. Brązowa torba <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. Ou, naprawdę fajne ubrania. Miła niespodzianka :) Skorzystaam.

    OdpowiedzUsuń
  26. chchiabym mieć wszystko ale mam tylko jedną rzecz ale będę robiła wielkie zakupy jutro

    OdpowiedzUsuń