2012/11/20

Stylizacje - Miss Grant

Cześć wszystkim. Bardzo chciałabym przeprosić za moją nieobecność na blogu, lecz tak jak pewnie większość teraz, postawiłam szkołę na pierwszym miejscu i praktycznie na nic nie mam czasu. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to zmienić. Jak na razie przychodzę do Was w trzema stylizacjami, o których pisałam w poprzednim poście. Z nowego sklepu Harrods kupiłam jedynie trzy elementy - elegancki złoty blazer, czarną kurtkę i zgniło-pomarańczowy ocieplacz z futerkiem. Jestem całkiem zadowolona z tych zakupów, choć muszę przyznać, że ta ostatnia zdobycz jest dość ciężka do wykorzystania. Ale najpierw popatrzmy, potem ocenimy:


Pierwsza stylizacja prezentuje te błyszczące cudo, które jest chyba najciekawszym ciuchem z tego sklepu. Uznałam, że najlepiej będzie jak dobiorę do niego jakieś równie eleganckie dodatki - koszulę i kamizelkę. Po dłuższym namyślę zdecydowałam przełamać to czymś bardziej zwiewnym, niezobowiązującym - okulary, krótka spódniczka i sandałki. Tak też myślę, że po zmiksowaniu dwóch stylów wyszło coś całkiem znośnego. Drugi set jest typowo jesienny, idealny na teraźniejszą pogodę, pomijając jednak buty, które najbardziej mi tutaj pasowały. Chyba pierwszy raz użyłam tu tych spodni HB, jakoś wcześniej nie mogłam się do nich przekonać. Trzeci outfit niesamowicie kojarzy mi się z dziewczyną Bonda, jakąś odważną i zdeterminowaną rosjanką - tak, tak, moja fantazje.  Uwielbiam te zamki na kurtce - są świetne.


Co sądzicie o nowej kolekcji Harrods?
Jak zapatrujecie się na moje stylizacje?

23 komentarze:

  1. Piękne stylizacje szczególnie ta 2 :>
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie stylizacje są boskie. Najbardziej mi się podoba druga stylizacja i ostatnia, ale na ostatniej zmieniłbym twoje ulubione buty na mniejsze obcasy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne. Tymi stylizacjami przekonałaś mnie do tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie do zakupu czarnej kurtki i złotego blazzeru. Jakoś tak ten ocieplacz z futerkiem nie podoba mi się głównie ze względu na trudność wykonania z nim stylizacji. Mi podobają się jeszcze dwie pary spodni.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie sety nic mi się nie podoba

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał naprawdę gratuluję ;D Udało jej się zrobić z niezbyt ciekawych ciuchów naprawdę ładne stylizacje ;D Przykuwają oko !!

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie poprzeglądałam dokładnie kolekcji, bo nie mam sd :< Co do stylizacji to hmm... jakoś nie wpadłam w zachwyt.

    OdpowiedzUsuń
  8. podobają mi się stylizacje

    aldona.m

    OdpowiedzUsuń
  9. sklep mnie nie zachwycił, ale coś wybiorę :) ze stylizacji najbardziej podoba mi się pierwsza i trzecia.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi się od początku podobała ta kamizelka użyta w 1 stylizacji :D I co do tego nie zmieniam swojego zdania, Musze przyznać, że stworzenie dobrej i kolorystycznej stylizacji z tych artykułów nie było proste, jednak tobie udało się i to bardzo . nawet powiem ci zachęciłaś mnie do kupna paru rzeczy w stylizacji :D Mi się najbardziej podoba stylizacja 1 i 2. Obydwie są naprawdę śliczne 3 też niczemu sobie, ale mój styl bardziej oddają te 2 stylizacje <3 A co do użycia spodenek Hb w 2 stylizacji super ci to wyszło. Ja z Harrods kupie sobie tylko 2 artykuły :) A co do artykułu to cud i miód :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. jakoś nie przekonałaś mnie do tych ciuszków



    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Druga stylizacja najlepsza. Powiedzmy, że nowy Harrods zyskał moje uznanie, bo bywało gorzej.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja osobiście z tego sklepu upatrzyłam sobie niebieską torebkę i czarny żakiet.
    Podoba mi się druga stylizacja, fajne kolorki, akurat takie jesienne ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! *-* Zakochałam się.. Za czesto to robię na tym bolgu.. ale cóż! Trzecia stylizacja.. średnio mi sie podoba ale chyba tylko z winy tej czapki Reszta bejczna.. Środkowa dollka wygląda chyba najlepiej! Czekam na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne stylizacje. Najlepsza 2 <3


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  16. Witaj, witaj ;* Rozumiem cie, szkola za niedlugo koniec semestru, trzeba popracowac i jest coraz mniej czasu. Mmm, trzy rzeczy: to zobaczmy.
    pierwsza stylizacja: najciekawszym.. no nie wiem, nie wiem.. ja bym jescze na ten temat po dyskutowala. Powiem szczerze pierwsza stylizacja mnie nie zachwycila, nie moj styl, nie moj smak)
    druga stylziacja: bardzo ladna, tylko nie rozumiem po co kopertowka skoro jest juz mala torebka?
    trzecia stylizacja: no poprostu osmy cud swiata strasznie mi sie podoba, to jest wedlog mnie strzal w dzieisatke, i masz racje ze przypomina rosyjska dziewczyne z bonda, najbardziej z tej czapki :D wszystko idealnie, ale moze bym dala jakas inna torebunie :)
    swietny artykul, bardzo dziekuje za niego :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  17. Twoje stylizacje coraz bardziej mnie zachwycają.Są po prostu przecudowne!



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkie trzy są piękne lecz najbardziej przypadła mi do gustu ta 2
    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  19. wszystkie trzy są piękne lecz najbardziej przypadła mi do gustu ta 2
    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  20. czarna najbardziej mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Najbardziej podoba mi się trzecia tylko darowałabym sobie tą czapkę no i ogólnie twarz doll nie pasuje do tej stylizacji -.- 2 pozostałe nie są w moim stylu i za bardzo mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń