2012/11/16

Roberto Cavalli - na co warto zwrócić uwagę?

W starplazie, w dziale Harrods pojawił się nowy sklep, Roberto Cavalli. Ceny nie są niskie, aczkolwiek myślę, że warto skusić się na kilka ubrań. W całej kolekcji króluje motyw panterki i przeróżne wzory, m.in. florystyczne. Ja za zwierzęcymi motywami nie szaleję, dlatego wybrałam te kwiatowe. Poniżej chciałabym pokazać wybrane przeze mnie ciuchy i ich praktyczne zastosowania w stylizacjach. 



Koszulka z krótkim rękawem i spodnie mają ten sam wzór, więc można je łączyć w jednej stylizacji, ale mogą one też funkcjonować jako samodzielny element i będą tedy wyglądać tak samo ciekawie. 
Jednolity, beżowy płaszcz, tzw. 'trench coat' będzie idealny do jesiennych stylizacji. Jest bardzo ładnie wykonany, dbałość o szczegóły takie jak kołnierz czy pas w talii przyciąga oko. 
Elegancka bluzka ma świetne marszczenia u dołu, wygląda naprawdę realistycznie. Na dekolcie i zakończeniach rękawów możemy dojrzeć element panterkowy. 



W pierwszej stylizacji wybrałam jesienną elegancję, pod płaszcz nałożyłam czarną, prostą sukienkę. Dodałam rajstopy i czarne botki, a także torbę z Basics, której kolor jest niemal identyczny jak kolor płaszcza. 
W drugiej stylizacji postawiłam na kwiatowo-orientalny wzór. Postanowiłam nie kombinować z dodatkami, więc ich kolorystyka bazuje na czerni i złocie. 
W ostatniej stylizacji czerń rozświetliłam srebrnymi elementami. Końce rękawów zasłoniłam naramiennikami z Archive. 

Spodobała Wam się nowa kolekcja Roberto Cavalli? Co sądzicie o artykule?

27 komentarzy:

  1. Wszystkie stylizacje są świetne! Może kupię koszulkę i spodnie o takim samym wzorze. Szkoda, że kosztują drogo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Cię. Twoje stylizację są nieziemskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie kupię ten płaszczyk jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i 3 stylizacja są piękne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja kupie tylko ten top i leginsy w tym samym wzorze. Reszta nie przypadła mi do gustu.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczny płaszcz w rzeczywistości, zupełnie taki sam. Na pewno dołączę go do mojej stardollowej szafy. Zachwyca mnie wzór na spodniach, jest bardzo intrygujący, to dobra alternatywa dla zwykłych kwiatków. ;>

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, podziwiam cię po cichu . :D Za twoje stylizacje i talent aby nam je wprost i w rzetelny sposób nam je przekazujesz. Ja z tych wybranych rzeczy przez ciebie kupiłam sobie tylko płaszczyk. Lecz teraz rozmyślam czy nie powiększyć mojego zakupu z tego nowego sklepu. Ponieważ stylizacje wyszły ci nieziemsko. Najbardziej podoba mi się 1 stylizacja :D. Mam prawie taki sam płaszcz w realu tylko że niebieski :3. ( Pod kolor moich włosów, blond ) Te 2 stylizacje których nie wymieniłam też są śliczne ale na mój gust dominuje 1 :)
    Co do artykułu bardzo fajnie, rzetelnie, związane z tematem . PODZIW ♥.♥
    NIE ZA BARDZO MI SIĘ PODOBA TA NOWA KOLEKCJA
    ♥ PODZIW ♥
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  8. mała proźba jak robicie stylizacje to prośiłabym rzeby rzeczy były dostępne w sklepach . bo czasem mi sie podoba ( prawie zawsze .) to chciała bym kupić . , I TROCHE MĘCZY MNIE SZUKANIEALBO PYTANIE Człowieków. o sprzedanie . . KUMACCIE ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna jest ta czarna bluzka z kokardką i ma świetne mankiety w panterkę. I jest nawet wyborem dnia :D + świetne stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. spodobała mi się ta kolekcja, chyba najbardziej z całego harrods. co do stylizacji najbardziej podoba mi się trzecia. bardzo lubię połączenie srebra z czernią, więc przykuła moją uwagę :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Kaar. / _Carolciaaa - mi tez sie podobaja ;)

    3-4 rzeczy przypadly mi do gustu, moze kupie jedna.

    OdpowiedzUsuń
  12. @anka
    Przecież i tak nie będziesz robić takich samych stylizacji, bo to by było kopiowanie. My dajemy przykład, z czym ewentualnie można to zestawić, takie jakby wskazówki. A nie gotowe stylizacje do zerżnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny artykuł, podoba mi się płaszcz i wzorzyste spodnie. Zastanawiam się jeszcze nad ich kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się pierwsza i trzecia stylizacja. Jak dla mnie to w drugiej jest za dużo kwiatów. Dzieki tobie spodobał mi się ten płaszcz i chyba go kupię mimo jego strasznej ceny ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Och boże.. Następna osoba która robi tak świetne stylizacje.. Och no jak tak można.. Wszystkie sa świetne i baardzo mi się podobają. Uwielbiam taki styl i jak najbardziej trafiasz w mój gust! Życze powodzenia w dalszych stylizacjach! ; )

    OdpowiedzUsuń
  16. Robisz świetne stylizacje dziękuję

    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  17. Artykuł ciekawy.
    Stylizacje ciekawe.
    Ubrania też ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. oo tak kwiatowe wzorki! czego chciec wiecej :D ja wlasnie te rzeczy z tymi wzorzystymi rzeczami :D bardzo lubie! i zakupilam juz spodnie, ale mysle wlasnie nad koszulka. O tu sie mam... nie zwrocilam wiekszej uwagi na ten plaszcz.. ale ty masz racje! przyda sie i to nie jeden raz) boosko!) napewno go zakupie, chodz i cena jest dosc duza. Ta bluzka byla jedyna rzecz ktora mi sie spodobala pierwsza w tym sklepie) i jest juuuz mojaa :D (pochawale sie) (._.)
    1 stylizacja: realistyyczna i to bardzo! podoba mi sie doslownie wszytsko! oo i ta torebka z Basics... doslonalee polaczenia!
    2 stylizacja: aaa szaloona dziewucha! i tee buty, ostatnio tylko ich i uzywam w stylizacjach.. ;p tss!)
    3 stylizacja: cekinyyy, oo jeee_ lubie cekiny :D ahah.. nioeprawda nie lubie ich :S alee ty uzylas baardzo dobrze ich) podoba mi sie)
    ale najbardziej to mi sie podoba stylizacja nr 2!! jest taka szalonaa!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  19. Z rzeczy wybranych przez Ciebie odrzuciłabym tylko tą pierwsza bluzkę. Jak dla mnie jest ona przeokropna i pasuje właśnie tylko do jednej stylizacji z tymi spodniami w tym samym wzorze. Bo do innych rzeczy żeby ją dopasować trzeba było się bardzo ale to bardzo postarać.Nie trzeba jednak wydawać tyle kasy żeby mieć ją i użyć raz czy nawet może dwa. W niej nie podoba mi się jej krój, duł wygląda tak bardzo prostacko zrobiony. Straszne . Co do spodni to są dość w ciekawym wzorze . Ten płaszcz jest prześliczny ale i też strasznie drogi. Ale podobają mi się w nim wykonanie do tego kolor i właśnie idealne zastosowanie do jesiennych stylizacji. A ta czarna bluzka to mi przypomina już tą białą z innego sklepu w tym centrum handlowym. Podoba mi się ze względu na właśnie jej krój. Pierwsza stylizacja pokazuje nam że nawet stosując płaszcz można stworzyć coś bardzo ciekawego. Uwielbiam. Druga stylizacja zupełnie mi się nie podoba ze względu właśnie na tą bluzkę. Co do trzeciej to fajnie dobrany duet przyjemny w odbiorze. Co do tego sklepu to podbają mi sie własnie tylko te trzy rzeczy. A artykuł jak zwykle świetny.



    ewelina11222

    OdpowiedzUsuń
  20. dzięki tobie kupie wszystkie te ciuszki :)




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne stylizacje *.* idę zerknąć. Artykuł fajny.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten płaszcz jest cudny chyba go kupię chociaż , że jest drogi;D



    Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  23. §wietne stylizacje ! Najlepsza jest chyba pierwsza i druga. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. płaszcz <3
    ubrania z kolekcji zaimponowały mnie pomysłem, grafiką i dokładnością.. urocze baleriny na ostatniej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. fajne stylizacje najbardziej podoba mi się płaszcz PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wykorzystanie ciuchów uwielbiam jak pokazuje cie różne stylizacje z użyciem nowych rzeczy np. wyboru dnia czy hb ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń