2012/11/14

Wybór Dnia

Dzisiejszym Wyborem Dnia został nowy Hot Buys (buty) ze sklepu Rio- Hot Buys Scuba Stilettos
Ogólnie rzecz biorąc nie podobają mi się pod żadnym względem. Szczególnie kolorystycznym. A i przy okazji zauważyłam kolejny błąd- po kliknięciu w to HB na stronie głównej, zamiast do sklepu Rio przenosi nas do Polished, gdzie znajdują się ostatnie WD... Nie ukrywam złości- ostatnio stało się ich okropnie dużo, już nawet nie licząc tego z wyświetleniem Stardoll. Ale zbędnie nie przedłużając- podobają się Wam te buty, kupicie je?

Z komentarzy wylosuję 2 osoby, które dostaną sd na jego zakup.

57 komentarzy:

  1. raczej mi się nie podobają. Nie kupuję.

    milinas

    OdpowiedzUsuń
  2. nie podobają mi się napewno nie kupie




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne chyba kupię!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się nawet podobają, ale nie należą do udanych HB. Widziałam ładniejsze.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie strasznie podobaja, piekne kolorki :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie podobają mi się i nie kupię
    Vanills

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzydkie! Sadzę, że zostały wyborem dnia tylko dlatego, że to HB.. inaczej nie miałyby szansy się wbić. Sa po prostu okropne.. Kolory.. ech.. szkoda gadać! Nie podobają mi się, mają sama - i nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolory nie są wcale takie złe. Podoba mi się fiolet, jednak z czernią wygląda jakoś...dziwnie? Na tym plusy butów się kończą. Są brzydkie, źle wyglądają na dollce i nie wiem, do czego mogłabym je założyć. Na pewno ich nie kupię.

    LadyYorkLove

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie kupię. Nie podobają mi się. Nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  10. nawet mi sie podobaja...szkoda tylko ze sa drogie jak na buty bo bym chetnie je kupila

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnee :) ładne kolory, pewnie kupię :)

    Punkwikulina

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak pisałam wcześniej, mam co do nich mieszane uczucia i raczej ich nie kupie ;) Kolorystyka pospolita.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. spodziewałam się, że będą parę sd tańsze, ale cóż. podobają mi się, są fajne, mają ładne kolory, raczej kupię :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdybym miała kasę, to bym na pewno kupiła:) Mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. ee...no fajowskie.
    mogam nie robić stylizacji na fioletowo były by idealne!
    majka12326

    OdpowiedzUsuń
  16. Niezbyt pięknej formy buty...
    Ale kolorystyka lepsza :)
    Angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  17. Są bardzo fajne. Ciekawy kolorek, mogą się przydać, ale nie wiem czy je kupie.. Jak się im przyjrzałam to czegoś w nich brakuje. ;d

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  18. Brzydkie :/ Chyba nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ładne mogłabym z nimi stworzyć jakieś fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. strasznie drogie :c

    jadwinia007

    OdpowiedzUsuń
  21. Wzór ciekawy, ale fason do mnie nie przemawia. Według mnie ciekawie mogą wyglądać tylko wtedy, gdy połączy się je z drugą parą butów.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  22. Sgłaszam się ;D
    Myslę ze mozna je do czegoś użyc ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie są złe.Kolory są bardzo ładne,napewno pasują.Lewy idealnie się prezentuje ale ten prawy już nie.Nie podoba mi się ta hm..kratka? na bucie.Ogólnie są ładne i napewno je kupię.
    Co do błędu,to już normalka.Tyle razy co były jakies błędy to mnie to nie rusza.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. dla mnie się nie podobają


    ulenncia12

    OdpowiedzUsuń
  26. Mnie nie interesują wybory dnia, ponieważ mam swoje zdanie i styl i nie kieruje się ideom adminów. Ja już je kupiłam nie ze względu na cena, jakość, przydatność, uniwersalność, kolor, krój,markę tylko dlatego że jest kolekcjonuje.I jakie by nie były to i tak bym sobie je kupiła. Ale myślę że 16 SD to trochę za dużo np: 12 zmieniałoby sytuację. Ale nie bądźmy pesymistami jak komuś się nie podoba to nie musisz używać w stylizacji czy też kupować. Do każdego pomysłu czy ustawy są zwolennicy i przeciwnicy, taka kolej rzeczy . Każdy ma swoje zdanie i opinie nie którzy ją zachowują lub je zachowują a niektórzy tak jak ja ujawniają ją publicznie. ♥
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  27. nie podoba mi się wzór, aczkolwiek sam fason ładny.. i tak nie kupie ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Urocze, chętnie :)
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam mieszane uczucia.
    _carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  30. Według mnie one są straszne, paskudne i drogie, na pwno ich nie kupię;(
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  31. Buty są straszne, a sd piękne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  32. Kiepskie... No i zdecydowanie zbyt drogie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet ładne ; ))

    lolekwowek

    OdpowiedzUsuń
  34. mam już dosyć neonów,jaskrawych kolorów oraz takich jak te... wolałabym takie jak z 2010 roku lub 2011. Ale na upartego mogłabym je kupić. Szczególnie rzuciło mi się w oczy "scuba" w nazwie, ale tak po za tym, to chyba nic więcej.

    98justka98

    OdpowiedzUsuń
  35. Może kupię , maja swój że tak powiem styl :)

    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  36. Są brzydkie.Ani kolorystyka,fason i dopracowanie do mnie nie przemawia.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  37. śliczne są, musze zbierać na nie <3

    blondi_20597

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie podobają mi się ;/
    Xx.Dark.xX

    OdpowiedzUsuń
  39. Mogą być ale nie kupię bo jest to jeden z najgorszych hb tego miesiąca i jeszcze w dodatku z wygórowaną ceną wiec na pewno nie kupie, nie powalają niczym

    asiakotek

    OdpowiedzUsuń
  40. Nadają się do paru stylizacji, choć są zdecydowanie za drogie.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń