2012/11/22

Wiadomość - promocja w Access

Na nasze stardollowe skrzynki admini rozesłali wiadomość zachęcającą do skorzystania z najnowszej promocji. Dotyczy ona doładowywania stardollarów przez Stardoll Access. W ramach promocji, jeśli do 26 listopada doładujemy stardollary przez Stardoll Access, otrzymamy ich aż 50% więcej. Dla mnie ta wiadomość nie jest zbyt znacząca, ponieważ nie jestem posiadaczką iPhone'a, ani telefonu z androidem. Dodatkowo drażnią mnie te przywileje dla bogatszych, no bo nie ukrywajmy - nie każdego stać na ten telefon. Mimo wszystko oferta korzystna i gdybym tylko miała możliwość, to bym z niej skorzystała. 
Co sądzicie o ofercie? Skorzystacie?



22 komentarze:

  1. Nie mam tak drogich urządzeń

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam telefon z androidem na którym nie działa ta aplikacja :/ No mówi się trudno.

    Eminialetta

    OdpowiedzUsuń
  3. nie skorzystam, nie mam iphona. ale gdybym miała, to na pewno bym skorzystała, bo oferta jest kusząca :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja siostra ma telefon z androidem , ale nie działa jej ta aplikacja , a szkoda :/


    YullaXD

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim androidzie ta aplikacja nie działa a i'phona nie mam... Szkoda bo promocja fajna ;p
    angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem w posiadaniu takiego urządzenia ;/
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie posiadam iphone'a, ale na pewno bym skorzystała. :(


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  8. nie skorzystam ;p

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie korzystam ze Stardoll Access.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie skorzystam, a poza tym nie mam iphona i nie mam tej aplikacji na telefonie -.-

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi się ta reklama średnio podoba, jak w Stardoll Access rutynowe przedmioty barwy dla tej grafiki pozwalające nam zidentyfikować dla jakiego organu ona powstała. W tym przypadku zachęca ona nas do ściągnięcia Stardoll na komórkę. Ja tego nie zrobię, ponieważ jak tylko pewnie będę chciała wejść na SD pobierze mi sporo kasy , wole nie ryzykować. Co do oferty 50 % więcej stardollarów to ta oferta naprawdę muszę przyznać że mnie kusi, ale nie na tyle żeby sobie na fola zainstalować :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam tel. z androidem, ale raczej nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie nie dotyyczy,

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam telefon z androidem, ale nie da się tego ściągnąć. Sądzę że nawet jakby się dało to by mi nie działała ta aplikacja. Ale próbowałam kiedyś na "wypasionym" telefonie mojego taty i uważam że to całe Stardoll Access jest BEZ SENSU! Nic się nie da robić i tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mam iPhona= nie skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mam ściagniętego tego prograu

    OdpowiedzUsuń