2012/11/12

Darmowa sukienka

Jeśli chcesz ją zdobyć, weź udział w tym konkursie: KLIK.

28 komentarzy:

  1. Bardzo ładna. Na pewno skorzystam z tej wyjątkowej okazji. ; )

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna sukienka :D
    Zepsułaś jej jakość tym napisem, heheheh :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładna. Tylko jedne kliknięcie, więc zrobię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam co do niej mieszane uczucia. Raczej jej nie zrobię ale moja ostateczna decyzja jeszcze nie padła.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba mi się , nie zrobię .

    gwiazda8888

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest ładna, ale ja nie robię darmówek . Wątpię, żeby mi się przydały, chyba, że są na prawdę ładne .
    Pozdrawiam,
    LandyGlamour11

    OdpowiedzUsuń
  7. zrobię, może się do czegoś przyda ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już zrobiłam , a nawet sprzedałam ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. może się przydać - robię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowna! napewno zrobie, juz lece robic ja! :)

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna.Zrobiłam.;-D



    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie chce mi się,a po za tym to i tak jej pewnie nie wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  13. nareszcie bez zmieniania proxy PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  14. nie robie ponieważ mi się nie podoba





    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem ładna i do tego konkurs o Polsce! Sukienka zrobiona! Bardzo podoba mi się motyw tych ciapek :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam ją już od wczoraj :) Jest moim zdaniem bardzo ładna :)

    Grzywka00

    OdpowiedzUsuń
  17. mi nie za bardzo sie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zrobiłam ją ale stworzenie z nią stylizacji jest bardzo trudne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zaraz sobie ją zrobię jak tylko skomentuje ten post :D Ogółem wygląda ślicznie w tle bloga, nie wiem jeszcze jak na dol ale mogę sobie wyobrażać że magicznie :D Nie jest ona błyskotka, ani też ponurością. Jest trafiona no w 9 ponieważ przy dekoldzie bym ta białą otoczkę nie zasłaniała. Ale Ok i tak naprawdę prezentuje się z klasą i elegancją. Idealna na wieczory ( Które bardzo lubię )
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  20. ładna oczywiście już ją mam w szafie

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna sukienka,idealnie wygląda na doll :) Zaraz pójdę zrobić :D Napewno użyję ją do wielu stylizacji.Ma ciekawy krój,kolory są naprawdę idealnie,gdyż dopełniają całość.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam. Z konkursu o Polsce. Nie podoba mi się .;]

    OdpowiedzUsuń
  23. nie dostałam,choc konkurs zrobiłam

    OdpowiedzUsuń