2012/11/17

Sukienka HB

W Starplazie pojawił się nowy hot buys - czarno-fioletowa sukienka. Jak widać na obrazku, kosztuje 24 sd, a znaleźć ją możemy w sklepie Evil Panda. Mnie osobiście trochę rozczarowała - ani krój, ani fiolet w tym wydaniu nie przypadł mi do gustu. Nie podoba mi się również czarne wcięcie w okolicach tali i cena. Co myślicie o dzisiejszym hb? Skusicie się na zakup sukienki? Ja nie, mnie do siebie nie przekonuje :)

Z komentarzy wylosuję dwie osoby, które otrzymają stardollary na jej zakup.

61 komentarzy:

  1. Spodziewalam sie czegos lepszego i go tego ta cena, jeszcze sie zastanowie nad jej kupnem

    paula230

    OdpowiedzUsuń
  2. No cena trochę wysoka i przez to nie zachęca do kupowania .
    Sloneczko-12

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie krój się bardzo podoba. Można ją ciekawie wykorzystać. Jedynie ten fiolet trochę odrzuca, no i cena...
    Juliette116

    OdpowiedzUsuń
  4. fason jest świetny i dobrze wygląda na lace jedynie nie jestem przekonana do tak intensywnego fioletu ,no i cena wysoka

    OdpowiedzUsuń
  5. swieetna kompozycja kolorow) :D fiolet i czern. Najbardziej mi sie podobaja te rekawa! takie ciekawe na dole! same wykorzystanie tych rekawow da duzo! mozna poprostu bardzo duuuzo stylizacji robic z ta sukienka! da sie wykorzystac: dol, gore, rekawy, jako pasek nawet! :D i jako golf! idealna sukienka! podoba mi sie! a cena.. warto za taka sukienke dac te 24 sd! ~.~

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i bym kupiłam ale wczoraj się pomyliłam i zamiast 50sm na 5sd to 50sd na 500sm
    1!!

    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kupię, nie podoba mi się.

    MissClaaudia

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się tylko fason i kolorystyka sukienki, a całość mi się nie podoba. Cena przerażająca jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie, czemu mi się podoba.

    DixieSINDY

    OdpowiedzUsuń
  10. niezbyt mi się podoba. zakończenia rękawów są ciekawe, ale do sukienki nie pasują. ewentualnie można by było ich użyć jako osobnych rękawów zakrywając resztę sukienki. sama w sobie niezbyt mi się podoba, ale kolor jest nawet, nawet. cena jak na hb jest normalna, ale nie warta tej sukienki.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta sukienka jest supeer i te kolory cud.!:D




    Pozdrawiam Wandosz

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama sukienka nawet spoko ale jak dodać do sukienki jej cenę hmm.. Muszę się poważnie zastanowić czy kupię tego HB xD

    adzik225

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam mieszane uczucia co do tej sukienki. Po pierwsze trochę za długie rękawy, po drugie cena. Nie wiem czy ją kupię, może się przekonam ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Szału nie ma , cena jak prawie zawsze zawyżona . Nie podobają mi się rękawy .Fason jest ładny , nie rozumiem co miały przedstawiać te kropki na niej .

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka średnia ale z dobrymi dodatkami coś z niej będzie :>
    Angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  16. Zastanowię się, kitty ma racje.
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie podoba mi się. Na pewno nie kupię. 24 sd dość drogo :<

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten krój jest w rodzaju ubrań które maja wyszczuplić. Jednak na stardollu to nei wyszło. mam mieszane uczucia co do tej sukienki. Do tego te połączenia kolorów do mnie nie przemawiają. Nie kupię jej na razie bo nie czuje takiej potrzeby. Do tego znowu wysoka cena która nie jest adekwatna co do tej sukienki. Jedynei co mi sie podoba to rękawy. Mogłabyć z tego ładna bluzka.


    ewelina1122

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawaim się nad nią, na pierwszy rzut oka jest strasznie brzydka ale jak jej się przyglądam to coraz bardziej mi się podoba, gdyby nie ta cena już bym ją kupiła -.-
    Regina1321

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienka jest dość ciekawa, rękawy mi się podobają, admini niestety znów wybrali zły kolor, myślę że turkus byłby tu idealny. No i ta cena - odpycha -_-

    OdpowiedzUsuń
  21. mi sie za bardzo nie podoba, a ta cena dodatkowo mnie ostrasza ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Z daleka ładniej wygląda. Nie podoba mi się wykończenie rękawów. Ale samo poączenie kolorów jest takie jak w tych poprzednich butach HB. Ale sukienka jest sama w sobie nawet ładna ♥♥ Ale niestety droga :CC

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie fajny kolorek, krój może być, cena no cóż jak zwykle za wysoka, ale chyba warto kupić. ;]

    Stracciatellaa

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest całkiem ładna, ponadto nie najgorzej prezentuje się na lalce.

    LO32VE

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem czy jest taka ładna. Zmieniła się ikonka sklepu (pod sukienką)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  26. Golfo-Tuniko-sukienka? Stanowczo nie.. Brzydka, brzydka i jeszcze raz brzydka. Jest po prostu.. okropna. Podoba mi się tylko odcień fioletu. Reszta do bani. Wykonanie, wzór, połączenie kolorów.. Nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  27. Liczyłam na coś lepszego, ale ogólnie nie jest zła. Te niechciane elementy zawsze można czymś zasłonić. Ja ją kupię :)
    _Carolciaaa

    OdpowiedzUsuń
  28. Chyba nie moge wyobrazic sb gorszaj sukienki xD

    iwo__pies

    OdpowiedzUsuń
  29. Mi osobiście ta sukienka nie przypadła do gustu. Teraz admini mają fazę na ubranka czarno-fioletowe co bardzo mi się już znudziło. Odpycha mnie w niej także to, że ma te ohydne rękawy przez, które, trudno będzie stworzyć stylizację. Cena jest chyba ze wszystkiego najgorsza. Raczej nie zakupię, i tak się nie przyda a jej wartość nie wzrośnie.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  30. może być :) oryginalna zdziebko.
    GabiioLight

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie wiem dlaczego ale mi osobiście bardzo się podoba. Może to dlatego że kocham fioletowy i czarny? ;) Ja w każdym razie ją kupiłam ;p

    extra.gwiazda1

    OdpowiedzUsuń
  32. Wątpię czy ją kupię;/


    asia01

    OdpowiedzUsuń
  33. kosmiczna ta tuniczka ;p
    myślę, że zbędne są te kropeczki, ale jednak wcięcie w tali to dobry pomysł na nadanie naszym dollkom ładnej sylwetki..
    osobiście nie kupię, szkoda mi kasy ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. jest sliczna na prawde...podoba mi sie kolor i kroj rowniez...beda bardzo ladnie pasowac poprzednie buty hb...mysle ze warto ja lupic

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi się ten Hb bardzo podoba, miło, że ładniej by było kiedy byśmy fioletowy na szary zamienili, ale też z fioletowym wygląda ok. Ja jej jeszcze nie zakupię, ponieważ nie mam SD, ale już kiedy robię stylizacje w sklepie bardzo mnie intryguje to jak to że można ją w dużym stopniu używać i wcale się nie nudzi :D Ogółem to ja kolekcjonuje Hb :D A tak w ogóle to ankieta dzisiejsza o nim pisała :P 24 SD to jednak spora sumka, ale lubię markowe rzeczy i jestem gotowa niekiedy tez za nie przepłacać.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie zbyt mi się podoba, ale przyznaję świetne połączenie kolorów. Zastanawiam się nad jej kupnem.

    OdpowiedzUsuń
  37. Im starsze HB, tym lepiej wyglądają. Te najnowsze pod żadnym względem do mnie nie przemawiają.
    lololona99

    OdpowiedzUsuń
  38. Sukienka taka sobie. ^^ Admini mogliby się postarać. Cena nie jest też warta ciuszka.


    MotylekBasiax3

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba ta sukieneczka i nawet niezła stylizacja wyszła z nią;)))

    ChicZuzka0

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie podoba mi się. Sukienka jest strasznie droga, a wygląda jak darmówka. Na pewno nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szału nie ma, ale do najbrzydszych też nie należy.
    killrose144

    OdpowiedzUsuń
  43. Zupełnie mi się nie podoba... Jakaś taka kiczowata...

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie zachwyca.Nie podoba mi się ani fason ani kolorystyka.I w dodatku sukienka jest za droga.

    lidzia-dzidzia1

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładna, ładna ale szkoda kasy

    Gosiagrechuta

    OdpowiedzUsuń
  46. cena mogłaby być mniejsza PurpleCukierek

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie jest zbyt rewelacyjna, ale jak by się dodało parę dodatków to wyglądałoby to całkiem fajnie. Kolor ogólnie mi się podoba. Cena zbyt wysoka do zakupu, ale gdybym wygrała sd to bym ją kupiła :)

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie kupię, jest tandetna

    Gunia35

    OdpowiedzUsuń
  49. Może być niezła jako podstawa do stylizacji...

    zg się ;)

    karienne

    OdpowiedzUsuń