2012/11/18

Mini konkurs


*Wczoraj mi się nudziło, więc porysowałem różne rzeczy i doszedłem do wniosku, że jedna wygląda w miarę przyzwoicie.
 Kto to jest?
Do wygrania jest 15 20sd.

20SD WYGRYWA MISSMIS5, MASZ CZAS NA ZGŁOSZENIE SIĘ PO 20SD DO JUTRA 12:00 W MOJEJ KG.

*Przepraszam za jakość + jeżeli nie będziecie zgadywać dam podpowiedź lub większą sumkę sd.

PODPOWIEDŹ:
Od pewnego całkiem znana osoba. Nie występuje zbyt w sesjach, ale na wielu innych zdjęciach umie okazać duże poczucie humoru. Modelka lub wokalistka - zgadujcie dalej! :D
__________________________________________________
Zaraz zostaną ogłoszone wyniki TEGO konkursu.

28 komentarzy:

  1. Marina and the diamonds
    Alkastura

    OdpowiedzUsuń
  2. Marina and the diamonds chyba...
    Angelofdeth

    OdpowiedzUsuń
  3. hmm nie wiem za bardzo :) to może być każdy

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojj ciężko. Nie mam pojęcia. ;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Angelina Jolie?

    Nie mam pojęcia, ale wydaje mi się, że to właśnie ona.
    Klaudja2408

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że to Cara Delevingne
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że to Cara Delevingne
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem i nie będę zgadywac po tym jak ktoś napisze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Angelina Jolie raczej ona :D
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  11. to na bank nie jest jolie
    moze to jest barbara pavin???

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja obstawiam na Carę Delevingne

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem kto to, ale ładnie rysujesz.

    OdpowiedzUsuń
  14. ooo bozeee! zapomnialam jak ona sie nazyywa!! aaaaaaaa!! za chwile jezeli se przypomne to napisze!
    PS booosko rysujeesz!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  15. kurczę żałuje że nie napisałam od razu wiedziałam że to ona ;/
    Izabelwika

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie zdążyłam >.<

    OdpowiedzUsuń
  17. kurcze nie zdążyłam




    Gieniusia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zdążyłam.. w złym czasie konkurs podany, ale gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mi się wogóle obrazek niewyświetla ;P
    Może mam coś zepsute? Ale gratuluje innym ^^

    adzik225

    OdpowiedzUsuń