2012/12/01

Kalendarz adwentowy/Nelly.com


Admini dziś wprowadzili nowe zakładki na stronie głównej, NELLY i HOLIDAY.
W HOLIDAY kryje się mały (ale za to jaki ładny! :D) kalendarz adwentowy, a pod NELLY są 31okienka, które jak można się domyślić będą się codziennie otwierały z nowym prezentem.


Pierwsze prezenty to
 w NELLY czarna koszulka Hot buys z czachą o niezbyt korzystnym na dollce fasonie za 15sd, a w kalendarzu adwentowym ozdobna choinka za 80sm :)

Co sądzicie? Podobają wam się już pierwsze prezenty?

28 komentarzy:

  1. Choinka jest szafkom marcel cioto jak mogles te informacje ominac :C

    OdpowiedzUsuń
  2. Top HB jest ładny, o mebelku zaś mam już inne zdanie. Nieźle zaczynają z takimi cenami T.T
    + tak, to mebel- szafki a nie choinka. pisze - SHELVES

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kalendarze już wczoraj Admini wstawili

    OdpowiedzUsuń
  4. Wczoraj wstawili, ale dopiero dziś możemy zobaczyć pierwszy prezent.. A ta choinka to szafka xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie rzeczy nie zachwycają :/ mam nadziej że będzie lepiej


    jusia21

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulka HB jest taka sobie.
    Nie podoba mi się fason, ale czaszka jest fajna. A cena to strasznie droga jak na taką normalną koszulkę (no dobra, trochę większą) z fajną czaszką.
    Na razie powstrzymuje od zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka byłaby świetna, gdyby nie fason, który wszystko psuje.Cena też nie jest zachęcająca.Nie kupię, choć nastawiłam się na nią.
    A szafki z pewnością nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nieźle zaczęli z takimi cenami. =,= Podoba mi się nadruk na koszulce, fason już mniej. Na pewno jej nie kupię. a to ze względu na cenę. To samo tyczy się szafki. Jest ładna, ale byłoby mi szkoda tych 8 sd.

    xx

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się ogólnie nie podobają, koszulka nie jest warta swojej ceny ani tytułu "hot buys". Choinka jest "schematyczna" nic mnie w niej nie zachwyca, obie rzeczy nie mają charakteru -.- Pierwsze prezenty - klapa.

    superstar7722

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba skuszę się an top. Pewności nie mam ponieważ jest tak czy siak dość drogi. Co do choinki/półki to nie kupię.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba skuszę się an top. Pewności nie mam ponieważ jest tak czy siak dość drogi. Co do choinki/półki to nie kupię.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  12. kalendarz nelly jest super, mam nadzieję, że uda mi się coś kupić, bo na razie nie mam sd :<

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. czy w Nelly będą tylko ubrania ? Czy inne rzeczy też ? :)
    Nie wiem czy dzisiaj coś kupię ^^
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszulka droga i nie zbyt ładna

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  15. Kupię bluzkę, podoba mi się. Choinki nie chcę. :P

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  16. zakupilam wszytsko!

    sisi_penny
    obs jako: diana1010

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam kalendarze! fajnie, że dodali NellyHB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. * jest 31 okienek, a nie są 31okienka
    Kupiłam bluzkę, super :)
    nivea11

    OdpowiedzUsuń
  19. Bluzka bardzo ładna, ale niestety nie w moim stylu. Szafki nie kupię, nie podoba mi się.


    milinas

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie ,że jeden kalendarz jest z HB :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nareszcie pierwsza dostawa do tego kalendarza. Nie mogłam się go doczekać, ale jak widać czas mu posłużył i mi się bardzo pierwsze egzemplarze podobają. Mi się bardziej podoba Bluzka HB i ja wszystkie Hb wykupię, więc SD muszę trzymać :D A co do choinki. To jak ją trochę odwrócić to mi przypomina TK pole do gry kulkami i wrzucaniem w cel . A co do cen to są nawet unormowane :>

    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. Nelly tak pdoba mi się co do choinki.. ugh.. wolę stanadrdowe kształty. Zwyczjane iglaste drzewko.. a nie jakies trójkąty.. o;

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubię takie kalendarze, szczególnie cieszę się z tego z Hot Buysami, mam zamir kupić wszystkie bo jestm kolekcjonerem :)
    Kupiłam koszulkę hb a choinka według mnie brzydka, nie kupię jej.

    OdpowiedzUsuń
  24. nie kupuje ,żadnej z tych rzeczy bo obie są nie ciekawe

    OdpowiedzUsuń