2012/12/24

Nowa kampania

Na stronie głównej stardoll pojawiła się zapowiedź najnowszej kampanii - 12 DAYS OF STARDOLL. Nie wiadomo jeszcze czego dokładnie będzie dotyczyła i czego możemy się spodziewać, ale mam pewne spekulacje na ten temat. Na reklamie widnieje dziewczyna przebrana w prezent, a na metce jest napis 12x?, co jest dość jasnym przekazem tego, że będziemy mogli spodziewać się JAKICHŚ prezentów. Jestem bardzo ciekawa tego, co admini dla nas przygotowali i z niecierpliwością czekam na wprowadzenie kampanii w życie. Jak sądzicie, czego tak naprawdę dotyczyć będzie kampania?

PS Po kliknięciu w reklamę przenosi nas do Starplazy


17 komentarzy:

  1. Ciekawe co nas czeka:) Sądze ,że jakieś zadania a za to prezenty.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego co admini dla nas przyszykowali. Czego dotyczyć będzie kampania? Nie mam pojęcia ale skoro przenosi nas do strplazy.. :)


    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie wiem czego.. może codziennie przy zakupie czegoś przez 12 dni dostaniem jakiś prezent? Sama nie wiem co o tym myśleć.. Ale czekam z niecierpliwością!

    OdpowiedzUsuń
  4. Już to wcześniej widziałam w starplazie, nie wiem czego mam się spodziewać ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  5. w starplazie jdno z pięter jest poświęcone tej kampanii i na tym piętrze znajdują się nowe rzeczy z IT GIRLS więc możliwe że przez te 12 dni będą nowe kolekcje sklepów i darmówki.;-D


    Weronika008

    OdpowiedzUsuń
  6. też mi się wydaje, że to prezenty, może darmówki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzialam. Ciekawa jestem o co w tym dokładnie chodzi

    OdpowiedzUsuń
  8. mam nadzieję, że to coś fajnego ;D z niecierpliwością czekam

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  9. ja myślę, chociaż, pamiętacie tę kampanię 12 dni, 12 sukienek, w spojlerach ukazała się duża ilość kiecek, może to to ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia ????????!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  11. hm, czy to nie jest powiązane z IT GIRLS? dzisiaj np. dodali nową kolekcję do tego sklepu, którą promują te laleczki z reklamy ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Niedawno w starplazie tak gdzie pokazują się rożne strony sklepów (tam gdzie pokazywane jest np. kilka manekinów) znajdowałam się strona z manekinami bez ubrań a nad nimi napis 12 days of stardoll. Jestem ciekawa co admini wymyślili ;)
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  13. Widziałam wczoraj puste manekiny i jestem ciekawa

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Tą reklamę na stronie głównej zobaczyłam już dziś rano i byłam ciekawa o jakiej sprawie nas informuje, klikając na nią przeniosło mnie do starplazy, wydało mi się to dziwne, zaczekałam aż na blogu doda się o tym post bo myślałam że inny wiedzą o co w tym chodzi, jednak narazie nikt nie wie. Mam nadzieje że w krótkim czasie dowiemy się do tym razem admini dla nas przyszykowali.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa, co to będzie. Sądząc po wiadomości jakieś prezenty. Poczekamy, zobaczymy. :)

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń