2012/12/26

Wyniki castingu na redaktora

Razem z Pat stwierdziłyśmy, że najodpowiedniejszą osobą, która zgłosiła się do castingu, by móc redagować na naszym blogu, jest missmis5 - już dosyć długo czyta i komentuje bloga, radzi sobie również z językiem polskim. Gratulujemy :) Napisz do mnie na gg (44026118) lub wyślij mi na Stardoll prośbę o przyjaźń i prześlij we wiadomości swój e-mail, abym mogła dodać Cię do naszej załogi. Proszę również, abyś napisała na gg do Patrycji (43205531), ponieważ chce zamienić z Tobą słówko :)

Mamy nadzieję, że spodoba Ci się redagowanie na naszym blogu oraz podołasz temu zadaniu :)

23 komentarze:

  1. Kojarzę nick, widzę dużo komentarzy :) Gratuluję i życzę wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę byś wytrzymała dość długo na blogu:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wierzę. Bardzo się cieszę z tego powodu. Zawsze marzyłam a pisaniu na tym blogu. Jeszcze raz dziękuję za szansę.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje, zasłuzyłaś :)

    milusia670

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czarna Anielica - strona, do której przenosi zakładka, to "poomoc.pl". Dwie litery "o" znalazły się tam celowo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. czekamy na pierwszy post nowej bloggerki!
    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Och! Czekam na twoje pierwsze posty, ja również mam nadzieje że spodoba Ci się redagowanie i że będziesz uczestniczyć w życiu bloga! Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulację posady, życzę ci wiele sukcesów na tym blogu, jak widać jest on wyjątkowy ponieważ daje tyle radości i miłych wspomnień bycia na nim, dla ciebie jak i innych wygranych w konkursach, loteriach, castingach oraz tych którzy chcieli się czegoś dowiedzieć o stardoll. To prawda czytasz tego bloga jak widać od dawna, ponieważ na jaki post bym nie spojrzała to zawsze go skomentujesz. Miło że zostałaś doceniona, już nie mogę się doczekać postów z twojej strony.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Witamy! Mam nadzieję, że dobrze będziesz sprawowała się na blogu. Gratulację i powodzenia :)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i życze powodzenia :)

    misseczka105

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulce :-D a co do was dziewczyny man nadzieje ze zrobicie jeszcze kiedys taki konek<3 sort za blendy pisze z komy <3 wolnastar

    OdpowiedzUsuń
  13. GRATULACJE !!

    Też brałam w tm udział :) Byłaś trudnym przeciwnikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PaulinaSvvet
    Byłam pewna, że wygrasz. Głównie dzięki temu, że znajdowałaś takie rzeczy jak wybory dnia na przyszłe dni :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wiedziałam , że z tb nie wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Często widywałam cię w komentach. Gratuluję sukcesu i życzę miłej pracy z załogą! :)

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń