2012/12/31

Sylwestrowy cekinowy przegląd starplazowy

Kaccunia przygotowała dla Was śliczne stylizacje, dlatego nie będę się powtarzać. Wybrałam jednak kilka ubrań, które możecie nabyć w starplazie i mają one sylwestrowy klimat. 
Przy cekinowych ubraniach trudno przesadzić, dlatego polecam zestawianie ich z bezpiecznymi akcesoriami, lub łączenie w cekinowe komplety. Warto dla takiego stroju przygotować stonowane 'tło', np. w postaci blazera, kurtki czy rajstop. 
Dzisiaj mniej czytania, a więcej inspiracji w postaci obrazków :)




Szczęśliwego Nowego Roku! 

14 komentarzy:

  1. Sukienka z RIO jest fajna wogóle ciekawy artykół.



    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :) Na ostatnim zdjęciu lalka wygląda, jakby była w ciąży :D

    OdpowiedzUsuń
  3. ach te cekinki i brokaty :3

    na pewno wystylizuję sylwestrowo moją Doll :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mialam pojecia, ze jest tyle fajnych ciuszkow na sylwestra :) na pewno cos kupie zaraz

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  5. Angela-zgadzam się z Twoim zdaniem o ostatniej doll:) Fajne rzeczy w kilka jestem już zaopatrzona:)

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne ubrania, pierwsza i trzecia sukienka są śliczne, na pewno je kupię :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  7. Aż się już chce wyjść na sylwestra! Co do wybranych rzeczy są bardzo fajny i jak najbardziej kojarzą mi się z klimatem sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niektóre rzeczy mam

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Trafny wybór ubrań i świetna ekspozycja. Jednak drażni mnie czcionka, którą napisane są nazwy sklepów i ceny poszczególnych rzeczy. Chociaż bardzo ładna, ciężko się ją czyta przechylając głowę w bok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie i zwięźle ujęty temat. Podoba mi się.

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Na początku chciałam ci pogratulować pomysłu na ten post, jak dotąd nie widziałam podobnie ozdobionego. Widać że musiałaś dużo się napracować, aby manekiny były w takiej pozycji lub w takiej. Ubrania które są na manekinach bardzo mi się podobają, muszę przyznać że pomogłaś mi, ponieważ na blogu jest aktualnie konkurs i dzięki tobie mogę trochę wzbogacić swoją stylizacje. :).
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne artukuły, ale obecnie jestem spłukana więc no cóż ;)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję artykułu, bo pomysł jest naprawdę świetny! Widać,że musiałaś trochę się natrudzić,bo obrazki z kreacjami są staranne a manekiny świetnie ułożone.Wszystkie te kreacje są prześliczne, idealne na sylwestrową noc! Napewno kupię kilka sukienek dla mojej doll.

    Diana.Miss2

    OdpowiedzUsuń