2012/12/30

Świąteczne kalendarze - 30 dzień

W dniu dzisiejszym kalendarz Nelly oferuje nam czarne kolczyki HB, których cena wynosi 10 sd. Według mnie są całkiem ładne, ale ich kupno sobie odpuszczę, ponieważ nie noszę biżuterii, którą trzeba nałożyć na doll w salonie piękności. W kalendarzu Holiday, pod przedostatnim już okienkiem znalazły się czarne buty sportowe z głową goryla na języku, które możemy sobie sprawić za 40 starmonet. Kompletnie mi się nie spodobały, nie mój styl. Kupicie coś? Co myślicie o artykułach?

24 komentarze:

  1. Te adidasy z gorylami mnie rozwaliły ;p xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdyby nie goryle, buty te byłyby idealnym zamiennikiem tych z Baby Phat ;d Ale i tak mam zamiar kupić, fajne są.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do adidasów z goryla to nie kupie, kompeletnie pasuje :p Gdyby nie te goryle.. a szkoda, szkoda ;) Kolczyki już wzbogaciły moją kolekcję ^^
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  4. Haha, gorylki :I Lubię zwierzęta, ale które nie są motywem na ADDIDASACH! Za grom nie kupię! Natomiast kolczyki są bardzo ładne. W sam raz na sylwestrowy out. Chyba je zakupię ^^
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  5. nic nie kupię i nie polecam niczego kupywać

    Paula1806R

    OdpowiedzUsuń
  6. Może skusze się na kolczyki.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  7. Może skusze się na kolczyki.
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  8. Nic nie kupię...Goryle mnie rozwaliły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zauważyłam na początku tego goryla :o Mam takie same tylko bez goryla więc ich nie kupię xD Inaczej z kolczykami, są śliczne, chyba się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. buty mi się nie podobają, są brzydkie więc ich nie kupię. kolczyki są bardzo ładne, ale też raczej ich nie kupię.

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolczyki ładne, może kupię ;) Buty...hmmm...były by ładne, ale bez tych goryli :) Nie kupię, chyba, że zmienię zdanie ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  12. nie kupię nic , chociaż kolczyki są bardzo ładne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze zastanowić się nad kolczykami chba będą za wielkie!






    cRazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  14. Ani to ani to mi się nie podoba wiec nie kupię. Te buty są mi całkiem nie potrzebne w dodatku brzydki, z kolei kolczyki są zbyt duże i w moim przypadku rzadko kiedy ich używam. Mam tylko nadzieje że jutro będą jakieś darmówki bo to w końcu ostatni dzień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Buty są... dziwne. Poza tym nie mój styl. Nic nie kupuję.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem czy coś kupie, buty mogłyby być jakby nie miały tych goryli...

    OdpowiedzUsuń
  17. goryle.. lol, obeszłoby się bez nich xd

    OdpowiedzUsuń
  18. ja kupiłam sobie buty ;) strasznie mi się spodobały ;p
    missizka155

    OdpowiedzUsuń
  19. Buty już "były", w jakimś sklepie są bardzo podobne i dużo droższe. :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupię buty, tyle.

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  21. Co do dzisiejszych artykułów to jestem trochę zmieszana, co do adidasów, niby fajne rozbawiają lecz w stylizacji ich nie widzę za bardzo. Lecz kupiłam ponieważ są za SM, zobaczymy jak to będzie. A co do kalendarza nelly, szkoda ponieważ to przedostatni Hot Buys , ja je kolekcjonuje i dzięki temu miesiącowi moja kolekcja powiększy się o 31 przeróżnych Hb. A co do tego. To te kolczyki są całkiem fajne, lecz nie wiem czy będę je nosić, ponieważ nie szczególnie interesuje mnie biżuteria zakładana w Salonie Piękności.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  22. kupilam buty, kolczyki mi sie nie podobaja

    julia7373

    OdpowiedzUsuń