2012/12/29

Sylwestrowe inspiracje - czas na błysk!

Dziś chciałabym podzielić się z Wami moimi pomysłami na sylwestrowe kreacje. Kto czekał na tego typu "poradnik"? Ręka w górę :)
+Od dzisiaj muszę podpisywać wszystkie screeny, przelała się czara goryczy, mam dosyć kopiowania moich prac :<


Czas na błysk!

Szykowne i futurystyczne srebro, cekiny, spektakularna biżuteria, a może po prostu wyszukana elegancja? Tej nocy możemy pozwolić sobie na wszystko, jednak nie należy traktować tego zbyt dosłownie, istotny jest umiar.

Mój sposób na udaną stylizację? Proste i minimalistyczne kreacje obsypane pyłem w postaci świecących się i fantazyjnych dodatków.


Stylizacja numer jeden, czyli "Oui, madame"

Przepych? Być może, aczkolwiek dla mnie w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Cekinowa bluzka, diamentowa kopertówka, perły i połyskujący naszyjnik - przy takiej tematyce zawsze mile widziane.

Sukienka - Nelly.com/Top-RIO/Kopertówka-Voile/Naszyjniki-Chanel&Archive/Pasek-Decades/Szpilki-Velvet Orchid




Stylizacja numer dwa, czyli "Dotyk luksusu"

Biel, panterka i złoto, przyprawione odrobiną czerni - jedna z moich ulubionych kombinacji.

Sukienka-Frankie Morello Tribute/Body-Voile/Marynarka-Front Row/Naszyjnik-Nelly.com/Torebka-Supertrash Girls/Buty-DKNY/Pasek-Voile
Stylizacja numer trzy, czyli "Glam"

Prosta i dziewczęca - to moja zdecydowana faworytka. Mimo iż nie wprowadza w osłupienie, jest bardzo stonowana i raczej mało karnawałowa - idealnie wpasowuje się w sylwestrowy klimat. Połyskujące dżety na kurtce idealnie współgrają z kopertówką i złotym paskiem.

Sukienka-LE/Gorset-RIO/Kurtka-Pretty'n'Love/Kopertówka-Voile/Pasek-Voile/Szpilki-Pretty'n'Love



35 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :)
    Natalia171

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie jak najbardziej numerek 3!
    Chociaż wszystkie są świetne i bardzo podobają mi się. Co do artykułu to też jest świetny i czekam na więcej okazji do takich artykułów (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł!
    a Stylizacja?
    3! Jest cudowna!!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudowne ! Zakochałam się po prostu *-*

    Polskaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! To słowo przyszło mi do głowy, gdy zobaczyłam Twoje propzycje na sylwestra. Jestem pod wrażeniem, wszystkie trzy są piękne, ale najbardziej podobają mi się 1 i 2, po prostu wspaniałe. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. [podnosi ręke w górę] ;p

    Uwielbiam Twoje stylizacje, więcej artykułów proszę ! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że zaczęłaś podpisywać swoje stylizacje i bardzo dobrze. Nikt już ich nie będzie kradł :) Podoba mi się pierwsza stylizacja, a jak patrze na nogi lalek, to wyglądają jakby były krzywe :)

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Tylko prosimy, nie szalej za bardzo w sylwestra!

    stardollgossipcenter.blogspot.com - Twoje centrum plotek!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne stylizacje,wszystkie równie olśniewające i piękne;)Szkoda,że te wszystkie dzieci,które Cię kopiują nie mają pojęcia ,że niektórzy wkładają w to prace i serce. A później wszystkie twoje stylizacje lądują w jakiś durnych blogach na poziomie 6-latka.

    Po za tym podoba mi się kombinacja bieli i panterki,wygląda elegancko ale też drapieżnie:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są świetne *.* i jeszcze mebelki pod kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancja , szyk i kobiecość - tak bym opisała przedstawione stylizacje.
    Pierwsza (po mimo, że najlepiej współgra z makijażem) to nie jest moją faworytką. Owszem, kombinacja jest powalająca, ale zbyt mroczna jak na sylwester.
    Druga jest z "pazurem". Panterka podkreśla kobiecość, jak najbardziej. Zakochałam się w dole sukienki, frędzelki są jak najbardziej karnawałowe.
    Trzecia - zakochałam się ! Po mimo, że ta stylizacja wygląda jak na każde inne przyjęcie, to błyszczy jak gwiazda. Fantastycznie dobrałaś kolorystykę. Nic dodać, nic ująć. Ideał.
    Gratuluję świetnych pomysłów, ano i nie przejmuj się idiotycznymi zachowaniami rozwydrzonych dzieci, które własnego stylu nie posiadają. Zazdrość powinna mieć swoje granice!
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  14. Ujmę to jednym słowem : WOW ! *.*
    Twoje stylizacje są niesamowite <3
    Tak cudownie dobierasz ubrania i dodatki do siebie, że razem tworzą zgraną całość.

    Bardzo dobrze, że teraz podpisujesz swoje prace, gdyż nie raz byłam świadkiem ich kopiowania.

    OdpowiedzUsuń
  15. szczerze mówiąc, nie chce mi się tego czytać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Polecam podpisywac prace swoim nickiem bo jak ktoś skopiuje to może napisac że to była jego praca na konkurs na tym blogu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sliczne te stylizacje. Najbardziej podoba mi sie trzecia
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne stylizacje *u* pierwsza jest elegancka, uwielbiam tą sukienkę. w drugiej stylizacji bardzo podoba mi się kolorystyka, wszystko idealnie pasuje. ta stylizacja najbardziej mi się podoba. trzeci strój również jest świetny - jest dziewczęcy i dosyć spokojny, co bardzo mi się podoba :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. JAAA,JAAA! :) *trzyma rękę w górze*

    ogólnie to urzekła mnie 1 stylizacja, ta sukienka jest boska! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniałe stylizacje. Moją faworytką jest 1 stylizacja :))

    QnitQ

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny artykuł, cudowne stylizacje. Pierwsza najbardziej mi się podoba, ale ogólnie nie mogę się napatrzeć na wszystkie 3 :)

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  23. Urzekła mnie druga stylizacja.Jest w 100 % w moim stylu.Kobieca,ma w sobie ten glamour.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza stlizacja ideał , tylko buty mi się nie podobają , ale to drobiazg ;)Druda szałowa. buty i marynara są genialne~! połączenie tej sukienki z FMtribute z tą szałową marynarką - słowa uznania!
    I oststnia - naprawde jestem pod wrażeniem twoja kreatywność sięga zenitu! Nigdy nie wpadła bym na pomysł z tą sukienką z LE !Jestem zachwycona ! Dobrze żę podpisujesz prace , masz co chronić ;)


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnia stylizacja jest na prawdę piękna! Dziękuję, że napisałaś z jakiego sklepu pochodzi dana rzecz, jestem Ci niezmiernie wdzięczna :) Oby więcej takich artykułów!
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  26. Nareszcie nie mogłam się doczekać na tego typu stylizacje na sylwester !. Jest on już jutro więc chce rzecz moja lalka też jakoś wtedy wyglądała, tylko nie wiem jeszcze jak bo nie mam tak eleganckich ciuszków jak inni. A co do stylizacji. Ogółem to dobrze że je po podpisywałaś ponieważ zapobiegnie to kradzieży twoich stylizacji, a przecież tyle się trzeba namęczyć a ktoś wejdzie na bloggera i sobie skopiuje, teraz jak by już to zrobił to ma gorzej , tylko muszę przyznać że w 3 stylizacji trudno jednym spojrzeniem stwierdzić że on się tak znajduje. A co do stylizacji. IDEALNE ! To jest to czego szukałam na innych blogach - inspiracji , ja bardziej pójdę w stronę 3 stylizacji ponieważ mi się najbardziej podoba. A co do pierwszej jest bardzo elegancka i kobieca. A co do drugiej też jest z nutką wyostrzonej kobiecości przez panterkę.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  27. wszystkie stylizacje są genialne! Każda ma to coś, co sprawia, że nie jest zwyczajnie sylwestrowa, ale nadzwyczajnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie sądze by te podpisy dały coś w sprawie kopiowania. Widziałam na pewnym blogu, jak jedna dziewczyna skopiowała obrazki ze stardoll.ocom.pl które były podpisane ogromnymi napisami na pół obrazka, a i tak uważała, że to jej.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajnie, ale jak dla mnie za mroczne
    ja mam kolorolą suknię

    OdpowiedzUsuń
  30. Właśnie widziałam te skopiowane artykuły, zwykła bezczelność. Chociaż myślę, że nikt się nie dał nabrać, bo ludzie rozpoznają, że to ty.

    Stylizacje i pomysł na artykuł świetny. Sama miałam przygotowywać jakieś sylwestrowe stylizacje, ale i tak bym się nie wyrobiła. A twoje są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ostatnia stylka wymiata, matko kocham te posty!

    ♥ honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne stylizacje, wydaje mi sie, ze ostatnia jest najlepsza. :D

    julia7373

    OdpowiedzUsuń