2012/12/29

12 Days of Stardoll: PART 2

W trzech kolejnych sklepach pojawiły się ubrania z nowej kampanii zaproponowanej nam przed administrację Stardoll. W nowe ubrania możemy zaopatrzyć się w Original Future, Fallen Angel i Evil Panda.  Najmniej przypadła mi do gustu dostawa do Fallen Angel, bo to po prostu nie mój styl. 


Futrzana torebka z czaszką nie jest łatwa do wykorzystania, choć jej faktura jest naprawdę ciekawa. 
Najlepszą cechą rajstop jest bez wątpienia efekt ombre, niestety neonowa czerwień na pewno nie jest uniwersalna. O wiele lepiej prezentowałyby się one w czarno-szarych odcieniach.
Różowy top z długim rękawem może wydawać się trochę infantylny, ale można go zestawić z mocniejszymi dodatkami. 
Najlepszym elementem nowych kolekcji jest czarno-żółty żakiet. Podoba mi się jego fason i kontrast między kolorami.
Sweter można wykorzystać w luźnych, casual'owych stylizacjach. Uwagę przykuwają neonowe wzorki.  
Czarne buty można wykorzystać w rock'owych stylizacjach, są dobrze wykonane pod względem graficznym. 
Zielono-brązowe platformy w trójkąty są specyficzne i dość trudne do zestawienia. 
Pasek może być użyty w roli kontrastującego dodatku, by ożywić stylizację.

Na koniec cztery stylizacje. 

Co sądzicie o nowych ubraniach? Podobał się Wam artykuł?
_____________________________

Jeśli chodzi o artykuł o ubraniach ze Stardoll Academy, to pojawi się on już w tym tygodniu :)

27 komentarzy:

  1. Pierwsza stylizacja moim, zdaniem najlepsza, kurteczka z neonowymi wstawkami świetnie się prezentuję ;D
    Również sweterek przypadł mi do gustu i może go kupie.
    Skąd te jasne leginsy? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie podoba sie kazda stylizacja,choc najbardziej 1 i 2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej spodobała mi się druga stylizacja. Połączenie tego sweterka i koszuli jest świetne.

    dosia69karo

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza stylizacja jest najelpsza jak dla mnie- mocny kontrast i zabawa kolorami, wszystko ładnie zgrane.
    Druga jak dla mnie trochę za mdła i nudna, nie gustuję w takich barwach.
    Trzecia jest ciekawa, chociaż zminiłabym spodnie.
    Czwarta jest fajna, ale mi nie przypadła do gustu.
    Zaczarowana /Vaneska99

    OdpowiedzUsuń
  5. @Adula100
    legginsy są z Shake It Up, któraś z kolekcji Disney

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsza stylizacja jest najlepsz, reszta też jest niezła ale pierwsza w szczególności fascynuje. Dzięki Tobie nabrałam ochote zakupić tą kurteczkę ;)
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza stylizacja jest absolutnie idealna ;) Co do drugiej, to może wymieniłabym buty. Trzecia również jest świetna. Bardzo klasyczna i elegancka - lubię takie ;) Ostatnia podoba mi się najmniej. Wymieniłabym albo spodnie, albo bluzkę. Ogólnie artykuł na plus - jak zawsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam tylko pasek . Stylizacje całkiem ładne tylko ostatnia.... nie zachwyca .

    OdpowiedzUsuń
  9. Każda stylizacja podoba mis ie i twierze tak samo fallen angel to zupełnie nie mój styl ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się 1 i 3 stylizacja:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza i druga stylizacja ♥ Najlepsze ciuchy i najładniejsze stylizacje. Ubrania które wybrałaś wszystkie mi się podobały i sam artykuł jest świetny.. Czekam na artykuł o ciuchach z SA!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nowe dostawy bardzo mi się spodobały, ubrania są ciekawe i w ładnych kolorach. Stylizacje są świetne, najbardziej podoba mi się pierwsza oraz druga ze względu na świetne kolory ;)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  13. druga stylizacja jest wspaniała *_*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne stylizacje, aczkolwiek najładniejsza jest pierwsza. Kolory neonowe bardzo ładnie się prezentują. Ubrania są bardzo ładne. Neonowy żakiet i ten słodki sweterek na pewno zakupię c;
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta stylizacja ze sweterkiem jest świetna !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja jest niesamowita *.* Kolory ze sobą wspaniale współgrają :)
    Druga również jest śliczna, podobają mi się takie delikatne stylizacje.
    Trzecia nie tak świetna jak poprzednie, jednakże nie jest brzydka ;D Natomiast ostatnia niestety nie przypadła mi do gustu, ale to nie zmienia faktu, że twoje stylizacje powalają na kolana. :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Najbardziej przypadły mi do gustu dwie pierwsze stylizacje, są po prostu świetne. W pierwszej świetnie połączyłaś żółte elementy żakietu ze spódniczką i butami, na których też można dostrzec ten cytrynkowy kolor :) W drugiej wszystko jest perfekcyjnie ze sobą zestawione. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam kurtkę, sweter, spodnie i byty :D (Z każdej lalki coś) Bardzo ładne stylizacje, jak raz na nie spojrzeć to od razu widać, że są twojego autorstwa

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  20. marynarka jest boska. Kupilam kilka rzeczy z tej kampani i jedynie kolekcja FA nie przypadla mi do gustu. Jedyny sklep w ktorym nic nie kupilam
    JustinaCullen

    OdpowiedzUsuń
  21. Proszę klikajcie serce ! Nick : marzenaso12 . Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na początku chciałam uwzględnić że pomysł z tymi stylizacjami w artykule to tych dostawach jest dobry ponieważ pomagasz mi jak i innym na pewno. Co do artykułów które wybrałam z większości je mam ,tylko oprócz blazera i butów czarnych. A co do stylizacji. Jejku ! ♥.♥ 1 jest genialna , dzięki niej zachęciłaś mnie do kupna jej , stylizacja jest śliczna bardzo mi się podoba to mój styl, mieszanka czarnego oraz kontrastowego do niego koloru. Co do innych też są śliczne, ogółem u ciebie nie można znaleźć błędu. Względem przesuniętego ubrania itp.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  23. Zauważyłam, że w wszystkich swoich stylizacjach masz świetne buty! Po prostu fenomenalne ;)

    Najbardziej podoba mi się 2 stylizacja. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Stylizacja z zielonymi butami i ze sweterkiem, och. Cud miód i orzeszki♥

    honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  25. jak dla mnie - druga stylziacja to mistrzostwo! Extra sweterek :D

    julia7373

    OdpowiedzUsuń