2012/12/24

Nowości w Starplazie

Jak wynikało ze spoilerów, które opublikowała dla Was Nejtl, dziś w Starplazie pojawiła się nowa kolekcja sklepu It Girls. Ilość artykułów każe mi myśleć, że większa kolekcja podzielona została na kilka dostaw i tak też pewnie będzie. Ceny wahają się od 3sd do 13sd. Polecam zakup kurtki i spódniczki. Kupicie coś?

Równolegle do sklepu Film Theory trafiło kilka ciuszków, które urozmaiciły wygląd dwóch pierwszych manekinów na pierwszym piętrze sklepu. Ceny wahają się od 6sd do 9sd. Nie widzę niestety nic ciekawego w tej skromnej dostawie. Podoba Wam się?



13 komentarzy:

  1. Zakupię kurtkę co do spódniczki zastanowię się:)(
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  2. Już zakupiłam kurteczkę i beżowe buty reszta niestety nie przypadła mi do gustu.


    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurwa jest doprawdy śliczna i z pewnością zostanie wyborem dnia, ale czekam na więcej. (:

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka ładna, spódniczka taka sobie, buty za 7sd nawet ładne. Ale powstrzymam się z kupnem czegokolwiek ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo podoba mi się dostawa, kupię buty, kurtkę, sweter z napisem, spódniczkę i torebkę :)

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  6. nic fajnego !


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się z tej dostawy większość rzeczy podoba i chce sobie je kupić. Ceny mi przy tym sprzyjają, już kiedy widziałam spoilery wiedziałam że cześć kupie bez względu na cenę a resztę zależną od ceny. Mi się najbardziej z tej dostawy podobają buty za 7 SD. Lecz narazie nie mogę sobie nic kupić, ponieważ nie mam tyle SD żeby móc sobie na coś pozwolić, lecz jak tylko ktoś kupi u mnie w sb lub w jaki kolwiek inny sposób zarobie SD kupie sobie coś.
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam kurteczkę i buty na koturnie ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się kurteczka no i może te pierwsze buty.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  10. Od razu lecę po buty i kurteczkę

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej podoba się szalik. Kurtka za 13 sd też jest świetna. Po dłuższych wahaniach, kupiłam jeszcze fioletowy sweter z ćwiekami. Ciągle zastanawiam się nad niebieską spódnicą.

    kotka888MxD

    OdpowiedzUsuń