2012/12/28

Serce za serce


Zapowiadało się ciekawie. Wysłano tajemnicze listy z zapowiedziami. Wszyscy mieli jakieś przypuszczenia na ten temat. Niektóre z nich sprawdziły się. Wkrótce doręczono oficjalne zaproszenia do Akademii Stardoll. Ale nie wszystkim użytkownikom od razu. Najpierw dostali je Superstars. Opinie dotyczące tej szkoły są podzielone. Jednak jedno jest pewne. Stardoll został zasypany gradem serduszek.
                       
„Mogę prosić o serce w mojej Księdze osiągnięć? Odwdzięczę się.” Taką mielonkę* serwuje każdej napotkanej osobie pilny i ambitny uczeń Akademii. Po takim wpisie następuje wymiana serduszek i obie strony są zadowolone. Ale niektórzy są sprytniejsi. Piszą, że zagłosują, a później nie spełniają obietnicy. Zazwyczaj pokrzywdzona osoba w takiej sytuacji upomina się o swoje i udaje się jej dostać to, co jej się należy. Bo nie ma nic za nic. Natomiast zamożniejsi zachęcają do głosowania nadając wiadomości transmitowane. Każdy robi to, co umie lub to, na co go stać.

Jednak są ludzie, przez których chciałabym, aby Akademia Stardoll nigdy nie powstała. Niektóre nierozgarnięte uczennice nie potrafią poradzić sobie z zadaniem. Na przykład taki „Energetyczny lunch” może sprawić im duży problem. Piszą wtedy błagalne wezwania o pomoc, zamiast zastanowić się nad przyczyną błędu i ewentualnie zwrócić się do kogoś z uprzejmą prośbą o wskazówkę. Apeluję do wszystkich! Róbcie zadania uważnie. Dokładnie czytajcie polecenia. Nie uczono was tego w podstawówce? Dobrym sposobem na to jest zmiana języka na angielski (lub inny, który dobrze się zna) i wychwycenie błędów w tłumaczeniu. Bo cały kłopot z „lunchem” polega na tym, że słowo „blazer” zostało przetłumaczone na „sweter”. I wszyscy zamiast rozpinanego blezera kupili dzianinowe swetry.** A wystarczyłoby uważniej popatrzeć. W tym zadaniu lalka Jax miała na sobie typowy rozpinany blezerek. Należało kupić podobny do niego, a zadanie zostałoby zaliczone bez problemu. Niestety, admin też człowiek, ma prawo popełniać błędy.

W sumie Akademia Stardoll nie okazała się kompletną klapą, ale też nie jest wielkim sukcesem adminów. Spodziewałam się czegoś więcej, niż tylko kilku darmowych rzeczy. Chociaż, muszę przyznać, fryzura, którą otrzymałam za zaliczenie jednego z zadań jest strzałem w dziesiątkę.

*spam (ang.) mielonka
** blezer (ang.) rozpinane okrycie wierzchnie, sweter (ang.) górna cześć garderoby zrobiona w włóczki lub dzianiny, sweatshirt (ang.) bluza



Jakie są twoje wrażenia? Jeśli chcesz, podziel się swoją opinią na temat Akademii Stardoll w komentarzu. :)

38 komentarzy:

  1. Zdzierstwo,więcej kasy wydajemy na Akademię niż później dostajemy w prezentach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na początku chciałam zaznaczyć że też się napotykałam na tego typu zagwozdki i problemy z którymi po chwili sobie radziłam bo spoglądnąwszy na to z innego światła, niekiedy głupie proste zadanie może nam zająć nawet kilka dni zanim zrozumiemy jaki jest jego sens. Serduszko za serduszko zawsze dłużej przechodziłam od innych, ale znajomi i ci do których pisałam zawsze mi pomagali , oczywiście rewanżowałam się. Ostatnie zadanie z akademii miałam bodajże uzbierać na nowo 100 serduszek do ostatniego zadania, mimo ze miałam 200. Zadanie przeciągnęło się w czasie ale w końcu je zrobiłam i dostałam bardzo dużo kosmetyków !. ( taki wybrałam dalszy kurs akademiowy ).A co do twoich wrażeń i twojego punktu z którego oceniasz i piszesz nie znałam jeszcze i fajnie że mogłam go poznać, jednak dziwie się że pod tym postem będę pierwsza mimo że wczoraj został dodany. Mi jednak się strasznie podoba i chce więcej :D !
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żałuję, że nie wiedziałam o tej fryzurze. Bo wtedy nie wybrałabym mody.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się ta cała akademia zacięła bo nie chce mi zdjęć zapisywać do księgi osiągnięć tylko jest zwykłe zapisz. brzydko mówiąc ,,olałam sprawę'' :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ej mam pytanie jaką trzeba wybrać kategorię żeby zdobuć fryzurę to?

    floragwiazda

    OdpowiedzUsuń
  7. Powiem tak: cieszyłam się, że na stardoll pojawi się takie coś jak Akademia , ale teraz gdy tracę najwięcej kasy na zadania. Obłęd, ale mnie to ciekawi i dalej w tym uczestniczę ;)
    Olakola97

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest jakaś wielka kupa zamieszania.Straciłam pełno kasy na rzeczy, których wcale nie potrzebuję.Na dodatek tez fryzury już nie zdobędę, a bardzo bym chciała, bo jest świetna.B E Z N A D Z I E J A.Wydałam ponad 100 sd a wygrałam ok.50.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wybrałam modę i cóż.. niestety fryzury nie mam, ale i tak jak narazie na nagrody nie narzekam. Jak dla mnie SA to dobry sposób do zaropienia SP gdyż za zadania szybko lecą. Ogółem cała idea SA nie jest najgorsza.. mimo że wydaje się więcej kasy niż jej dostaje..

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę fryzury ;)
    A co do artykułu - bardzo dobrze się czyta ;)
    Sądzę, że AS to świetna zabawa - bardzo mi się podoba, jednak admini zdzierają z nas trochę kasy ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydałam na to ponad 150 sd, i więcej kasy stracić nie zamierzam. Najprawdopodobniej wykonam zadania do końca,ale na pewno specjalnie nie będę wykupywać ss ani sd.

    asias222

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj sobie uświadomiłam taki fakt, że potrzeba dosyć SD, żeby wykonywać te misje, bo przecież kupić to, tamto.. a to wiąże się z tym, że ludzie doładowują ss/sd, więc już korzyść dla adminów.
    Więcej wydajemy niż potem dostajemy - w tym też jest prawda.. ale ogólnie Akademia mi się podoba i jest jednym z lepszych pomysłów. Miejmy nadzieje, że się rozwinie i będzie bardziej nam to korzystne ;p

    OdpowiedzUsuń
  13. wkurzają mnie te ciągle wiadomości "" dasz serduszko..? " serce za serce ;) ? " itp..

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja tam jestem baaardzo zadowolona z SA. Zadania są dość proste (tylko nie wiem po co to czekanie np. 20 godzin. i serduszka, wtedy już robi się gorzej :/) i przy zwykłym sprycie można zaoszczędzić, wystarczy mieć dużo sm by dostać dużo sd. (np. zaprojektuj coś i kup w Stardesing Interior-dużo osób kupuje np. obrazy,fotele,kanapy, a wystarczy kupić dywan za 7sm i masz już (chyba) 8 sd. Po zakupach wielu HB z kalendarza zostało mi jeszcze 8 sd, a jako nss miałam ich 0.

    gaga0707

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam problem z projektowaniem biżuterii, a potem okazało się, że muszę ją kupić. Rozumiem, że tłumaczenia nie są zawsze dobre, ale przez to tracimy pieniądze. Mogliby to troszkę poprawić. ;)
    Ja z akademii jestem zadowolona, spam mi nie przeszkadza, wręcz przeciwnie, łatwiej nawet poznać nowe konta, skoro wszyscy wszystkich odwiedzają. I znaleźć naprawdę warte uwagi lalki!
    Poza tym mogę powiedzieć, że moje konto się szybciej rozwija, kupuję więcej rzeczy, których nigdy bym nie kupiła i jednak ze zwykłego ciucha potrafię przerobić to w coś ładnego. ^^
    Fryzura jest śliczna!

    Izabelinka

    OdpowiedzUsuń
  16. Na początku mi się to podobało, ale kilka dni temu chcąc zapisać swój Top Style fryzury, zadanie nie stawało się zaliczone. Już wcześniej też takie miałam i wystarczyło zmienić fryzurę. A teraz nic. Próbowałam zmienić nie tylko kształt włosów, ale też ich kolor, makijaż, biżuterię, rysy twarzy, paznokcie... I nic! Nie wiem co jest. Przy Top Style ubrań wystarczy dosłownie o pół centymetra przesunąć ubranie i jest to zaliczone. Próbowałam na innym koncie i od razu się zaliczyło. U mnie nie. Jestem zła, bo nie mogę robić kolejnych zadań. Tym bardziej, że próbowałam robić to kilka razy, a przed tym musiałam wydawać kasę na kupno w Stardesing Hair i Fashion x2. Pisałam już chyba z 10 razy do adminów, oni odpisali mi tylko raz i napisali, że odpowiedzi mam szukać w dziale 'pomoc'. Szukałam i d*pa. No niestety, w moim przypadku to totalny nie wypał. :c

    OdpowiedzUsuń
  17. Droga redaktorko, to że ktoś nie potrafi sb poradzić z zadaniem, to nie znaczy, że jest nierozgarnięty. To żałosne. Skoro błagają o pomoc, to znaczy , że proszą o wskazówkę. A pytanie : "Nie uczono was tego w podstawówce?" jest kolejnym , ogromnym błędem w tym artykule. Pouczasz nas za to , że niektórzy sb nie radzą ? Przecież to ich sprawa , a nie Twoja. Sama pomyliłam się przy zadaniu z blazerem. Na szczęście na blogu powstałą zakładka "Księga Osiągnięć/Yearbook - pytania i odpowiedzi" , która pomaga wszystkim w wykonywaniu zadań , a nie karci za to , że ktoś nie umie wykonać działania. YourRockMusic12 miała świetny pomysł z tą zakładką. Czytam tego bloga już od dłuższego czasu , co dzień. I mimo tego , ze na Stardoll jestem już około czterech lat to Stardoll i My jest w pewnym sensie moim przewodnikiem po Stardoll , pomaga mi. I z tego co wiem , to jesteś tu nową redaktorką ,a Twój moim zdaniem poniża innych użytkowników. Inni redaktorzy na tym blogu są mili i uprzejmi , a jeśli piszą artykuły ,to są one mądre i można z nich wyciągnąć morały , albo po prostu umilają czas czytającym je. Twój artykuł dla mnie taki nie jest , wręcz przeciwnie - bardzo mi się nie podoba . misskaty20000

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaprojektuj 2 sztuki biżuterii w StarDesign Jewelry i zostaną one zapisane do księgi osiągnięć
    Zakończone: 0 / 2


    Kup 2 akcesoria w Starplazie i zostaną one zapisane do księgi osiągnięć
    Zakończone: 0 / 2


    Nic nie daje że projektuje biżuterie, i tak n ie chce sie mi zaliczyć zadanie -,-

    OdpowiedzUsuń
  19. Jakoś nie specjalnie lubię tą Akademię. Cóż, nie jest zła ,ale irytują mnie te serduszka. Nie rozumiem jednak tego, że ludzie okazują sie tak parszywi i zachowują się idiotycznie. Napotkałam się z paroma takimi dziuniami, które zostały CG i myślą, że są najlepsze. Widziałam jak dziewczyna napisała do najnowszej NCG z prośbą o serduszko. Napisała, że je dała ,a ona tylko ,, SPOKO". Chwilę później dziewczyna pisze ,,Dlaczego nie dałaś serduszka? " ona na to ,,Z CAŁEGO SERCA DZIĘKUJĘ ♥". Moim zdaniem to nienormalna osoba. Chyba ta dziewczyna jeszcze się wypomina. Gr.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  20. Mary, jak zaprojektowałaś te biżuterie to musisz je zakupić i Ci zaliczy. Potem musisz iść do satrplazy i tam kupić jedną parę butów i torebkę. Też miałam z tym mały kłopot, ale sobie z nim poradziłam :3
    Hannh.MontanaxD do pretylejdy

    OdpowiedzUsuń
  21. Droga komentatorko, misskaty20000. Mam wrażenie, że nie przeczytałaś mojego artykułu ze zrozumieniem. Nie potępiam proszenia o pomoc. Jednak moim zdaniem powinno się prosić o tę pomoc uprzejmie, zamiast pisać:"Nie umiem tego zrobić, błagam pomóż, pliss. ;//////" Takie błaganie poniża osobę piszącą. Sama prosiłam innych o wskazówki i chętnie udzielam rad innym, którzy pytają. Nie rozumiem, w czym problem. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam podobne zdanie. Akademia Stardoll nie jest wcale zła. Jednak zauważyłam, że tylko na początku dostawałam super nagrody - w postaci stardollarów. Teraz już od bardzo dawna dostaję po 30sm. Niedawno zablokowałam się w zadaniach. Nie przez serduszka. Po prostu nie miałam już pieniędzy na wykonanie zadania, a wcale dużo wcześniej nie wydawałam. Musiałam sprzedać w starbazaarze kilka ulubionych rzeczy ;/ Aha, także uważam, że fryzura, którą się dostaje jest piękna ;) Akademia Stardoll? Lubię ją, ale mogliby trochę urozmaicać zadania. Cały czas są podobne (zaprojektuj fryzurę i ją kup itp.). Jednak ogólnie na pewno na stardoll jest teraz troszkę ciekawiej.

    MegaMelanie000

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie dostałem tej fryzury ;/

    andrzelikag

    OdpowiedzUsuń
  24. Da się to usunąć? Ja stanęłam na jednym zadaniu, bo już nie chcę tego kontynuować super artykuł!

    OdpowiedzUsuń
  25. no sorki ale jak admini pisza sweter no to znaczy sweter a nie blazer(kazdy potrafi rozroznic jak wyglada blazer a jak sweter)wiec skad my niby mamy wiedziec ze nie chodzi w tym zadaniu o top lub bluzke z dlugim rekawem lub plaszcz...przeciez to naturalne ze wszyscy kupia sweter skoro admini tak napisali wiec nie rozumiem skad to takie oburzenie ze czytamy bez zrozumienia(rownie dobrze jak by bylo napisane kot a ty bys kupowala kota a okazaloby sie ze chodzi o lwa)

    tenisistka18

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystylizuj sławną lalkę i zapisz w księdze osiągnięć

    Kup 4 artykuły w StarplazieZakończone: 4 / 4

    Zapisz nowy top style, używając tych 4 artykułówZakończone: 3 / 4


    Chodzi mi o ostatnie zadanie.. zapisywałam się kilka razy i nic, cały czas jest na 3/4.. kupowałam nawet kolejne ubrania i nic.

    OdpowiedzUsuń
  27. hahahahahhahaahahahhaha taką mam opinię po tym jak przeczytałam Twój artykuł. Chciałaś zaimponować, że mimo iż masz 13 lat świetnie władasz angielskim bądź mandaryńskim z plemienia halibu? Nie wiem co za niedouczone dziecko to pisało, ale blog ma być DO POMAGANIA UŻYTKOWNIKOM a nie ich ganieniu za to, że się pytają o coś,denerwują Cię pytania o zadania?? To po cholerę piszesz w blogu o m in pomaganiu stardollowiczom?? Ogarnij się koleżanko bo połowa Twojego artykułu jest obraźliwa, to takie nowoczesne dowalić komuś w masowym przekazie?:) x_69

    OdpowiedzUsuń
  28. Wydałam ponad 100 sd a wygrałam ok.50. i tu jest problem . Akademia zdziera od nas więcej sd niż nam daje i niż są warte prezenty które później otrzymujemy . Ciekawi mnie tylko czy będzie następny "rok szkolny" ponieważ skończyłam wszystkie zadania i nic się nie dzieje jak na razie , a czytając "prezentację" akademii gdzie są wymienieni członkowie można u nich zauważyć że jedni mają napisane że są 2 rok w akademii a nawet 3 .

    OdpowiedzUsuń
  29. Proszę klikajcie serce ! Nick : marzenaso12 . Odwdzięczę się ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. W ogóle nie biorę udziału w tej Akademii Stardoll . ; )

    OdpowiedzUsuń
  31. podoba mi się ta akademia, cały ten pomysł ale wiele sd na to idzie ;/

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  32. W Akademii Stardoll admini każą nam wydawać stardolary a w nagrodę otrzymujemy starmonety, admini powinni to zrobić inaczej, częściej powinniśmy dostawać stardolary to, by było lepsze dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  33. szkoda, ze w wielu zadaniach trzeba kaske wydawac :/. zdzieraja z nas, ale zgadzam sie - fryzurka jest swietna

    julia7373

    OdpowiedzUsuń
  34. Spotkałam wiele nieuczciwych osób. Ja na szczęście oddaje serduszka zazwyczaj pierwsza, czasami prosząc o rewanżyk. Połowa osób się nie odwdzięczyła... niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Hey Potrzebuje Serduszek :(
    Mój Nick Pati3144

    OdpowiedzUsuń