2012/12/26

12 days od Stardoll: PART 1

Przepraszam, że dość długo nie napisałam żadnego artykułu, aczkolwiek świąteczne zamieszanie robi swoje.
Załoga Stardoll przysłała nam informacje na temat nowej kampanii 12 days of Stardoll, która tak naprawdę nic konkretnego nam nie mówi. Myślę, że codziennie w starplazie będziemy mogli kupić kilka rzeczy z danego sklepu. Jak do tej pory nowe minikolekcje doszły do RIO, Bonjour Bizou i It Girls. Wybrałam kilka ubrań i dodatków i postanowiłam pokazać Wam ich dobre strony, a także przykłady użycia. Myślę, że jeśli do kolejnych trzech sklepów dostarczą nowe ubrania pojawi się kolejny artykuł na kształt tego. 

Top z krótkim rękawem w kolorze ciemnego khaki będzie idealny do stylizacji w stylu militarnym.
Do połyskującej marynarki nie byłam przekonana, ale myślę, że  można go naprawdę ciekawie wykorzystać.
Obydwie spódnice są ciekawie zdobione, złote elementy na pierwszej pasują do eleganckich stylizacji, natomiast zielone ornamenty na bombkowej spódnicy kontrastują z brązowym tłem.
Sportowa minisukienka z Bonjour Bizou ma ciekawy wzór, ale jej dół nie jest dobrze skrojony, dlatego warto wykorzystać jej górę.
Beżowa kurtka to mój ulubiony element z nowych kolekcji, bo jest naprawdę uniwersalna. 
Dodatków nie będę opisywać, bo pewnie i tak nie chce Wam się tego czytać, powiem tylko, że według mnie torba jest nr 1, a szalik kupiłam pod wpływem świątecznego nastroju :)

Zapraszam teraz do obejrzenia stylizacji...



Podobał Wam się artykuł i stylizacje?
___________________________
W związku z tym, że skończyłam pierwszy rok w Akademii Stardoll dostałam trochę ubrań, dlatego mogłabym zrobić artykuł z nimi związany. I pytanie do Was: Czy chcielibyście taki artykuł przeczytać? :)

38 komentarzy:

  1. Fajne te stylizacje. ;]

    Zrób artykuł, ja zawsze lubię je czytać. xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem na ostatnim zadaniu w SA, "końcowy projekt modowy" jestem na 4 części, wie ktoś ile tych części jest?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe stylizacje, jeśli można to zrób stylizacje sylwestrowe :) Z checią przeczytałabym artykuł o ciuchach z Akademii więc jak najbardziej tak!
    Verliebta

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście świetny artykuł. Ja kupiłam póki co spódnicę ze złotymi wzorami i torbę :D Co do stylizacji to uważam, że 1,2, 3 i 8 są niesamowite.
    missmis5

    OdpowiedzUsuń
  5. tych częsci jest 8 ;) LAdna stylizacja


    weronisziaDance

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne stylizacje! (zresztą jak zawsze :)
    Co do artykułu, myślę, że to bardzo dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne stylizacje robisz, nawet nie wiem która mi się najbardziej podoba, bo wszystkie są ładne

    Asinek.xd

    OdpowiedzUsuń
  8. 8? ja miałam tylko 6 stylizacji do wykonania. o.O

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta 2 część stylizacji jest genialna!


    CrazyMiley8

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacje są ładne,ale nie powalają. Co do artykułu o ubraniach z SA muszę przyznać ,że chętnie bym go obejrzała i przeczytała:)
    asias222

    OdpowiedzUsuń
  11. Stylizacje są (zresztą jak zawsze) genialne :) A pomysł na artykuł fajny, z chęcią bym go przeczytała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak, zrób artykuł z rzeczami z SA :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza stylizacja cuudowna, trzecia i czwarta też świetne. Chętnie przeczytałabym kolejny artykuł :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzecia, czwarta i szósta sąsuper ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Madziu, ja zawsze czytam twoje posty <333333333
    Jestem za postem o SA

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta spódniczka to Dolce & Gabbana!!!
    http://www.style.com/slideshows/2012/fashionshows/F2012RTW/DGABBANA/runway/00130fullscreen.jpg

    OdpowiedzUsuń
  17. 1, 3, 4 mi się najbardziej podobają :) ale wszystkie są ładne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Stylizacje bardzo ładne i ciekawe, myślę, że zakupię jeszcze kilka z podanych rzeczy.

    Co do artykułu, nie mogę się doczekać kiedy będę mogła go przeczytać.

    BlackLilou

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacje są piękne i bardzo inspirują ;* ♥

    aga_007

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne stylizacji, zazdroszczę Ci tej pomysłowości ;)
    chętnie przeczytam artykuł związany z Akademią ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. Najlepsze 1,4, i t stylówka .;D

    OdpowiedzUsuń
  22. O! W końcu jakiś artykuł od Ciebie! Stylizacje bardzo fajny i ciuchy które wybrałaś też sa genialne. Co do SA to chętnie obejrzałabym kilka stylizacji z tymi ciuchami bo sama mam parę ciuszków i miło by było wiedzieć jak je wykorzystać (:

    OdpowiedzUsuń
  23. Na początku chciałam tylko napisać że bardzo się ciesze że dodałaś posta o tym temacie, ponieważ jak za pewne przeczytałaś posty pod nowymi dostawami do tych sklepów nie byłam z nich w pełni zadowolona ponieważ to nie mój styl, tym stwierdzeniem chciałam tylko ukryć to ze nie umiem z tymi ciuchami zrobić stylizacji, dlatego się ciesze. A co do stylizacji wszystkie mi się podobają ! To nieprawdopodobne każda jest idealna, kolorystyczność jest zachowana, wszystko w nich gra. Zazdroszczę ci tego czegoś co nie mogę nazwać, jest to w przybliżeniu talentem czy też darem. A co do twojego pytania a jasne, aja jeszcze akademii nie zakończyłam i nie wiem jaka dziedzinę na końcu wybrać bo jak moi znajomi pisali dostaje się na końcu dużo rzeczy z tej dziedziny. Czekam :)
    patXDD

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne stylizacje. Kilka rzeczy mam już w swojej szafie. A co do ciuchów z Akademii, na pewno przydadzą się inspiracje :) Ja niestety utknęłam przy zadaniu "wygraj fashion game" i na koniec roku trochę poczekam.

    Karcia_dg

    OdpowiedzUsuń
  25. Ogolnie wszystkie super,ale moje fawotytki to pierwsza i ostatnia

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hm. Nie, nie podobają mi się te ubrania. A szczególnie ten szalik. JEST OBRZYDLIWY ! Bluzka wygląda jak z Matrixa czy innych filmów akcji o tematyce fantasty. Marynatka jest w tym samym kolorze co bluzka - ohyda. Spódnica - wygląda najlepiej z przedstawionych tutaj ubrań. Ma ciekawe wzory, a kolor złoty fajnie się prezentuje. Druga spódnica też mi się podoba. Wygląda jakby miała pod spodem druty, co dodaje jej uroku. Sukienka i kurtka - nie, nie i jeszcze raz nie. Sukienka jest prosta, zero wyobraźni, a kurtka jest jednym słowem - brzydka. Czerwona torba z ćwiekami - ładna, gdyby nie ta namiętna czerwień, za którą nie przepadam. Niebieska torebka , kojarzy mi się z latami 70, lata te lubię, torebkę nie bardzo. Listonoszka bez jakiegoś szału, ale nie jest brzydka. Buty - O Boże, obrzydliwość.
    Podsumowując :
    Bardzo nie udane nowości. Przynajmniej na mój gust.
    Hannh.MontanaxD

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne stylizacje, najbardziej podobają mi się 1, 3, 4 i 6, ale wydaje mi się, że w 3 stylizacji buty mają za szerokie czubki :D

    MissGirls150

    OdpowiedzUsuń
  29. Stylizację są świetne, bardzo mi się podobają. Z tych ubrań w moje gusta wpadła tylko kremowa kurteczka, jest ładna, nie mam tylko kasy. Szaliczek może się do czegoś przydać więc według mnie warto go kupić. Hmm.. Buty na brązowej platformie też są fajne. Ogółem ubraniom dałabym 4/10 bo niektóre są obrzydliwe, np spódnica.

    Honeyyyyx3

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkie stylizacje są naprawdę super! Szczególnie podobają mi się stylizacje: 1,3,4 oraz 7!

    winterquen

    OdpowiedzUsuń
  31. super ;) najbardziej podoba mi sie stylizacja nr 1, 2, 4 i 6 ;)

    pewnie, ja chetnie przeczytam artykul z ubraniami z as ;))

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wiecie z jakiego sklepu jest spódnica z 4 stylizacji??Bo mi się bardzo spodobała...

    OdpowiedzUsuń
  33. @Katarzynkaxd
    To sukienka, Stardoll and the City. Polecam szukać w starbazzarze bo można znaleźć naprawdę w niewysokiej cenie.

    OdpowiedzUsuń
  34. z nowości zamierzam kupić jasną kurtkę z futerkiem i jasne botki.Z przedstawionych stylizacji podoba mi się 1 i 3

    OdpowiedzUsuń
  35. A jak robisz, że dollki mają proste nogi?

    OdpowiedzUsuń